Heel veel succes!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef glimworm het volgende:
Ik meld me ook hier![]()
Ben vandaag begonnen, heb het boek gelezen en ik ga het maar eens proberen
Bonen zijn 'fibrous' carbs. Moeilijk te verteren vezels die je darmfunctie goed op pijl houden. Ga je goed van poepen dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:15 schreef glimworm het volgende:
Het is wel even wennen.. was in de supermarkt echt op zoek naar 'vullende'dingen... maar die moest ik natuurlijk allemaal laten staan... Vind het trouwens wel vreemd dat bonen wel zijn toegestaan...
Waarom zou je geen groente mogen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje... ik lust alleen groente met aardappelen, geprakt laat maar zeggen. Maar ik vind wel dat ik na 4 weken wat groente moet eten ipv sla sla sla sla en nog eens sla!
Als je de hele alinea heb gelezen staat er dit:quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:27 schreef DVDGuy het volgende:
[..]
Waarom zou je geen groente mogen?
Wij eten regelmatig roergebakken groente met vlees of vis en dat is conform de list van productie die ook in fase 1 al waren toegestaan.
Bij Atkins kom je sneller en dieper in ketose (je kickt dus ook eerder van je suikerbehoefte af). De achterliggende theorie is bij beide dieten hetzelfde.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef avotar het volgende:
Waar zitten precies de verschillen tussen Atkins en SB ... met name met betrekking tot de eerste fase en het handhaven?
Dat ik het ergens voor doe is me nu inderdaad wel duidelijk. Nu wil ik geen eens meer naar dat andere eetpatroon! Vaak zijn dingen zelfs lekkerder dan die je vroeger altijd at.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de eerste avond van de vierdaagse zit erop!
Lekker gelopen, 10 km in 1 uur en 3 kwartier!
Morgen is mijn weegdag..... ik hoop natuurlijk onder de 78.6 kilo..... want ik heb vandaag super SB gedaan! En lekker veel gesport! Ik voel me super! Actiever! En ik zit lekker in me velletje!
Kawafiel.... super zeg 4,5 kilo kwijt! Dan doe je het toch ergens voor toch? Zeker als je het gaat zien bij jezelf!
Ik kreeg afgelopen vrijdag ook de eerste opmerkingen.... heerlijk is dat. Ik was zo trots dat ik zaterdag een leuk setje kleding bij elkaar heb geshopt. Een rokje maat 40(rokje viel groot hoor) en een truitje maat 40 (truitje is van bristol, dus de maten zijn daar altijd raar) Maar ben mega happy! En een spijkerbroek, hewoon me zelfde maat, alleen nu zat hij lekkerder, niet zo strak enzo....
Misschien zijn ze gewoon wat minder enthousiast geworden... of is de verleiding van ijs enzo toch te groot gewordenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:46 schreef avotar het volgende:
Zijn we met z'n allen gestopt?
Ik ben nog steeds bezig. Ik moet immers nog 12,2 kilo afvallen..... dus ik ga nog vrolijk door!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:46 schreef avotar het volgende:
Zijn we met z'n allen gestopt?
Ik zou het niet doen als je toch naar de sportschool gaat, dan zijn koolhydraten juist de beste brandstof.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:52 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben sinds ik in de examens heb gezeten onzettend aangekomen, zeker zo'n 5 kilo. Ik heb nu een abonnement op de sportschool, maar ik wil gewoon graag 10 kilo eraf, er nredelijk snel. Ik weeg nu 76 kilo bij een lengte van 1.75..
Voel me ontzettend dik.
Raden jullie mij aan om te beginnen met het dieet?
Tja.. en hier komt toch m'n atkins weer boven Spyder..quote:Op maandag 18 juli 2005 12:43 schreef Spyder het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als je toch naar de sportschool gaat, dan zijn koolhydraten juist de beste brandstof.
soort zoete roomkaas gemixt met slagroom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:06 schreef jessie het volgende:
Ja in mijn boek staan ook receptjes van die toetjes maar wat ricotta als toetje is ik heb geen idee waar smaakt dat naar?
Ik heb het bij de AH gekocht bij de mascarpone staat het.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:45 schreef jessie het volgende:
Staat ricotto ook gewoon bij de toetjes dus zuivel in t schap?
Kijk even op www.southbeachforum.netquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef jessie het volgende:
Toch he van die eieren. Dan kan je dus zo'n 14 eieren per week eten?
Hebben jullie dat nog ergens nagevraagd of dat inderdaad geen kwaad kan? Of nemen jullie dat gewoon aan? Ik eigenlijk niet. Hij heeft het dan over goede en slechte cholesterol en dat het elkaar in balans brengt. Maar als je goede en slechte vetten eet bijvoorbeeld, blijven de slechte toch ook slecht ondanks dat je er goede bij eet? Snap je. Ik weet niet, dat van die eieeren zint me nog niet zo.
Wie heeft daar iets over nagevraagd bij huisarts of wat dan ook, of kan me er meer over vertellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |