Ik zou het niet doen als je toch naar de sportschool gaat, dan zijn koolhydraten juist de beste brandstof.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:52 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben sinds ik in de examens heb gezeten onzettend aangekomen, zeker zo'n 5 kilo. Ik heb nu een abonnement op de sportschool, maar ik wil gewoon graag 10 kilo eraf, er nredelijk snel. Ik weeg nu 76 kilo bij een lengte van 1.75..
Voel me ontzettend dik.
Raden jullie mij aan om te beginnen met het dieet?
Tja.. en hier komt toch m'n atkins weer boven Spyder..quote:Op maandag 18 juli 2005 12:43 schreef Spyder het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als je toch naar de sportschool gaat, dan zijn koolhydraten juist de beste brandstof.
soort zoete roomkaas gemixt met slagroom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:06 schreef jessie het volgende:
Ja in mijn boek staan ook receptjes van die toetjes maar wat ricotta als toetje is ik heb geen idee waar smaakt dat naar?
Ik heb het bij de AH gekocht bij de mascarpone staat het.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:45 schreef jessie het volgende:
Staat ricotto ook gewoon bij de toetjes dus zuivel in t schap?
Kijk even op www.southbeachforum.netquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef jessie het volgende:
Toch he van die eieren. Dan kan je dus zo'n 14 eieren per week eten?
Hebben jullie dat nog ergens nagevraagd of dat inderdaad geen kwaad kan? Of nemen jullie dat gewoon aan? Ik eigenlijk niet. Hij heeft het dan over goede en slechte cholesterol en dat het elkaar in balans brengt. Maar als je goede en slechte vetten eet bijvoorbeeld, blijven de slechte toch ook slecht ondanks dat je er goede bij eet? Snap je. Ik weet niet, dat van die eieeren zint me nog niet zo.
Wie heeft daar iets over nagevraagd bij huisarts of wat dan ook, of kan me er meer over vertellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |