Ik ben er ook nog, maar voor mezelf heb ik besloten dat ik zo'n beetje gestopt ben met het south beach dieet al eet ik nog wel heel erg volgens het dieet. Ik was namelijk alleen nog maar met eten en niet eten bezig en ik ging situaties mijden waarin gegeten werd (vereniging, familie e.d.) Niet goed dus. Nu heb ik besloten dat ik geen SB meer doe. In de praktijk betekent dat dat ik eigenlijk nog altijd volgens het dieet eet, maar dat ik als ik bij familie of op mijn vereniging eet ik eet wat de pot schaft (wel met een beetje beleid uiteraard). Thuis ik eet ik voornamelijk volgens het dieet, maar laatst lekker samen met mijn vriend broodjes shoarma gegeten, verder eigenlijk altijd volgens het dieet. Mijn gebruikelijke dagmenu ziet er ongeveer zo uit;
Ontbijt;
Havermoutpap van 100 ml water, 300 ml melk, 20 gram havermout, 1 ei en zoetstof en kaneel
Lunch;
Sla met een combi van witte bonen, tomaat, komkommer, spekjes, ui, tonijn, nootjes, elke keer anders dus
Diner;
Roergebakken groenten met kip en cheddar-cheese, bloemkoolpurree met stukje vlees/vis en groenten, maaltijdsalade e.d.
Toetje;
Uitgelekte kwark met aardbeien of ricotta met cacao ofzo
Tussendoortjes die ik verspreid over de dag eet zijn bijvoorbeeld een appel of peer, pistachenootjes, rolletje vleeswaar met kruidenkaas
Soms eet ik ook wel chocola en heb al twee keer een minizakje chips gehad. Maar wat het belangrijkst is; ik voel me goed en ik val af! Ik woog vanmorgen 76,7 kilo, dat is 6 kilo minder dan toen ik begon!!! En zo weer lekker naar de sportschool
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*