Je bent in ieder geval er al 8 kwijt.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een kilo of 8 kwijt in 6 weken.Maar ik sta al een paar weken stil (mn eigen schuld, ik weet het!
)
Ik ga nu ook weer een paar dagen streng doen. En komend weekend ga ik wandelen in Luxemburg en kamperen, dus dat zal wel wat minder streng worden. Ach, ik zie het wel.
Ow dat vind ik wel netjes hoor! 8 kilo in 6 weken.... dat motiveert me weer... ik moet van mezelf die 75 kilo halen, nog 7 kilo eraf in 3 maandenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een kilo of 8 kwijt in 6 weken.Maar ik sta al een paar weken stil (mn eigen schuld, ik weet het!
)
Ik ga nu ook weer een paar dagen streng doen. En komend weekend ga ik wandelen in Luxemburg en kamperen, dus dat zal wel wat minder streng worden. Ach, ik zie het wel.
Owjah het liefst meer.....quote:Op maandag 16 mei 2005 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat vind ik wel netjes hoor! 8 kilo in 6 weken.... dat motiveert me weer... ik moet van mezelf die 75 kilo halen, nog 7 kilo eraf in 3 maanden![]()
Vanochtend toch maar even gewogen, omdat ik gisteren superstreng fase 1 heb gedaan....quote:Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
In 2 weken tijf 3,6 kilo afgevallen..... Ik had gehoopt op 4 kilo....
Maar ga gewoon lekker door, ga vanmiddag lekker skaten
Ik ben er ook nog niet over uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:19 schreef Libris het volgende:
Vanmorgen een kilo (!) erbij...
Of ik het volhoudt of niet, ik ben er in ieder geval wel beter door gaan eten, vooral bewuster...
Hoop dat het morgen toch wat beter is...
Hey!quote:Op zondag 22 mei 2005 15:14 schreef nanana het volgende:
ik heb net het hele nr. 1 topic hiervan doorgelezen. ik vind het heel interessant klinken en beter dan het atkins diet.
heb wel een paar vraagjes:
ik heb begrepen dat je in fase 1 geen brood mag, dit lijkt me ontzettend moeilijk, ook omdat ik vanwege druk werk en minstens 2x per week na werk meteen weg en pas om 10 uur thuis zijn, het makkelijk vind dan een boterhammetje te eten tijdens de lunch en in de trein. dit maakt het denk ik voor mij al heel moeilijk om aan fase 1 te beginnen
fruit, missen jullie dat niet, als je in fase 1 zit?
zuivel mag ook niet in fase 1 heb ik begrepen...maar hoe komen jullie aan je kalk?
nog één vraag: waar gaan de meeste kilo's ervanaf zeg maar? buik, benen, billen, taille?
je mag dan dus wel yoghurt eten in fase 1? valt toch ook onder zuivel?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey!
Je kan tijdens de lunch ook een lekkere salade nemen.... dat is ook erg makkelijk toch?
Ik mis het fruit niet, maar ik at erg weinig fruit, dus voor mij is het erg makkelijk. Al snak ik nu na 3 weken soms naar een lekkere meloen.... ik doe 4 weken fase 1, dus over een week mag ik weer meloen![]()
Ik eet elke ochtend magere yoghurt...... en zo kom ik aan me kalk![]()
Ik ben nu 4,5 kilo afgevallen in 2,5 week, morgen weer wegen dus ben benieuwd.....en ik merkte het aan me kuiten en buik. Mijn broertje zag het aan mijn benen..........
Ik moet niet, maar ik heb met m'n stomme kop gezegd dat ik ook mee zou doen, omdat de mensen die moeten afvallen het anders niet doen. Oké ik wil wel afvallen en was ik ook mee bezig (ging alleen een stuk langzamer) maar ik at wel wat ik wou, tot op zekere hoogte. Nu voel ik me soms echt dat ik zowat niks meer mag eten omdat je leven ervanaf hangt (en ik ben hier thuis een van de dunste!).quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef Naamah het volgende:
Beetje vreemd dat jij mee 'moet' doen, terwijl je dat niet lijkt te willen! Ik zou gewoon 's avonds lekker met de rest mee-eten, maar overdag je eigen plan volgen. Het is al gewoon aardig van je om niet te zeuren over vreemd/anders avondeten en ik vind dat ze je niet kunnen verplichten de rest van de dag ook mee te doen! Zij hebben er toch geen last van als jij wel gewoon een boterham of banaan pakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |