abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27049590
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds een kilo of 8 kwijt in 6 weken. Maar ik sta al een paar weken stil (mn eigen schuld, ik weet het! )

Ik ga nu ook weer een paar dagen streng doen. En komend weekend ga ik wandelen in Luxemburg en kamperen, dus dat zal wel wat minder streng worden. Ach, ik zie het wel.
Je bent in ieder geval er al 8 kwijt.

Bij mij gaat vanaf vandaag de erover.
Ik word gewoon moe van mezelf.
pi_27049793
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds een kilo of 8 kwijt in 6 weken. Maar ik sta al een paar weken stil (mn eigen schuld, ik weet het! )

Ik ga nu ook weer een paar dagen streng doen. En komend weekend ga ik wandelen in Luxemburg en kamperen, dus dat zal wel wat minder streng worden. Ach, ik zie het wel.
Ow dat vind ik wel netjes hoor! 8 kilo in 6 weken.... dat motiveert me weer... ik moet van mezelf die 75 kilo halen, nog 7 kilo eraf in 3 maanden
pi_27049809
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ow dat vind ik wel netjes hoor! 8 kilo in 6 weken.... dat motiveert me weer... ik moet van mezelf die 75 kilo halen, nog 7 kilo eraf in 3 maanden
Owjah het liefst meer.....
pi_27074698
quote:
Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
In 2 weken tijf 3,6 kilo afgevallen..... Ik had gehoopt op 4 kilo....

Maar ga gewoon lekker door, ga vanmiddag lekker skaten
Vanochtend toch maar even gewogen, omdat ik gisteren superstreng fase 1 heb gedaan....

Bijna 4 kilo afgevallen -3,9 kilo.....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2005 08:56:18 ]
  dinsdag 17 mei 2005 @ 09:19:56 #30
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27075028
Vanmorgen een kilo (!) erbij...

Of ik het volhoudt of niet, ik ben er in ieder geval wel beter door gaan eten, vooral bewuster...

Hoop dat het morgen toch wat beter is...
pi_27075060
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 09:19 schreef Libris het volgende:
Vanmorgen een kilo (!) erbij...

Of ik het volhoudt of niet, ik ben er in ieder geval wel beter door gaan eten, vooral bewuster...

Hoop dat het morgen toch wat beter is...
Ik ben er ook nog niet over uit.
Eigenlijk staan er hele logische dingen in.

We zullen zien.
Als ik weer aankom tijdens deze week vind ik het goed.
pi_27164287
Gaat goed hier hoor! Vanochtend gewogen.... 81,1 kilo Die 79,9 komt erg dichtbij nu!

Hoe gaat het met de rest? Het is zo stil hierzo....
pi_27165471
Hier was ook weer een pond vanaf!
Nu eens kijken hoe ik het weekend door ga komen, ga nl wandelen en kamperen in Luxemburg.
pi_27239500
Wow ik heb me no gniet gewogen, maar heb wel me hoge laarzen weer gepast! En ze passen|!!!!!!!!!!!!1 Yippie, dalijk dus eindelijk weer eens in een rokje de stad in
pi_27244751
ik heb net het hele nr. 1 topic hiervan doorgelezen. ik vind het heel interessant klinken en beter dan het atkins diet.

heb wel een paar vraagjes:

ik heb begrepen dat je in fase 1 geen brood mag, dit lijkt me ontzettend moeilijk, ook omdat ik vanwege druk werk en minstens 2x per week na werk meteen weg en pas om 10 uur thuis zijn, het makkelijk vind dan een boterhammetje te eten tijdens de lunch en in de trein. dit maakt het denk ik voor mij al heel moeilijk om aan fase 1 te beginnen
fruit, missen jullie dat niet, als je in fase 1 zit?
zuivel mag ook niet in fase 1 heb ik begrepen...maar hoe komen jullie aan je kalk?

nog één vraag: waar gaan de meeste kilo's ervanaf zeg maar? buik, benen, billen, taille?
pi_27245465
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:14 schreef nanana het volgende:
ik heb net het hele nr. 1 topic hiervan doorgelezen. ik vind het heel interessant klinken en beter dan het atkins diet.

heb wel een paar vraagjes:

ik heb begrepen dat je in fase 1 geen brood mag, dit lijkt me ontzettend moeilijk, ook omdat ik vanwege druk werk en minstens 2x per week na werk meteen weg en pas om 10 uur thuis zijn, het makkelijk vind dan een boterhammetje te eten tijdens de lunch en in de trein. dit maakt het denk ik voor mij al heel moeilijk om aan fase 1 te beginnen
fruit, missen jullie dat niet, als je in fase 1 zit?
zuivel mag ook niet in fase 1 heb ik begrepen...maar hoe komen jullie aan je kalk?

nog één vraag: waar gaan de meeste kilo's ervanaf zeg maar? buik, benen, billen, taille?
Hey!

Je kan tijdens de lunch ook een lekkere salade nemen.... dat is ook erg makkelijk toch?
Ik mis het fruit niet, maar ik at erg weinig fruit, dus voor mij is het erg makkelijk. Al snak ik nu na 3 weken soms naar een lekkere meloen.... ik doe 4 weken fase 1, dus over een week mag ik weer meloen

Ik eet elke ochtend magere yoghurt...... en zo kom ik aan me kalk

Ik ben nu 4,5 kilo afgevallen in 2,5 week, morgen weer wegen dus ben benieuwd.....en ik merkte het aan me kuiten en buik. Mijn broertje zag het aan mijn benen..........
pi_27246392
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hey!

Je kan tijdens de lunch ook een lekkere salade nemen.... dat is ook erg makkelijk toch?
Ik mis het fruit niet, maar ik at erg weinig fruit, dus voor mij is het erg makkelijk. Al snak ik nu na 3 weken soms naar een lekkere meloen.... ik doe 4 weken fase 1, dus over een week mag ik weer meloen

Ik eet elke ochtend magere yoghurt...... en zo kom ik aan me kalk

Ik ben nu 4,5 kilo afgevallen in 2,5 week, morgen weer wegen dus ben benieuwd.....en ik merkte het aan me kuiten en buik. Mijn broertje zag het aan mijn benen..........
je mag dan dus wel yoghurt eten in fase 1? valt toch ook onder zuivel?

salada kan ik inderdaad eten, maar waar ik een beetje mee zit, is dat ik sommige dagen van 8 's ochtends tot 10 's avonds weg ben en dan ook al mijn sportspullen mee heb....wat al in een grote tas zit....bovendien, die avond kan ik ook niet iets alvast voorbereiden voor de volgende dag ofzo.

hoe zit het met tomaten, want ik hou best wel van tomaten in blokjes met wat ui, knoflook, basilicum, peper, zout en pijnboompitten....en een beetje olijfolie (die was ik vergeten!)

want ik zit te twijfelen of ik dit ga doen of gewoon weer caloriën ga tellen. dat heb ik al gedaan, maar heb het heel snel gestopt....het resultaat was er echter wel van te zien en de reden dat ik stopte was dat het op werk allemaal niet helemaal lekker liep en daardoor ging ik 'emo-eten'.....omdat ik me niet fijn voelde, wilde ik iets waardoor ik me beter zou voelen!

[ Bericht 1% gewijzigd door nanana op 22-05-2005 16:22:46 (iets vergeten) ]
pi_27286082
Vandaag was weer mijn weegdag...... In 3 weken 4,5 kilo eraf..... nog 5,9 kilo te gaan voor 15 augustus 2005!
pi_27329345
Ik blijf gewoon staan op - 9 kg!!!!
Zelfs na mijn weekendje wandelen met veel chocolade (extra puur natuurlijk, want dat is het gezondste!) en lekker pasta eten! En dan heb ik ook nog lekker zitten snacken!
Kortom: ik ben nog steeds blij!

Wat ik overigens doe qua lunch is een tupperware bakje met sla meenemen en dan een los bakje met lekkere dingen door de sla en een bakje of een zakje met voldoende dressing.
Verder eet ik nu veel appels tussendoor, eet ik ook regelmatig kaas (lekker als tussendoor snack halverwege de ochtend) en kom ik aan mn zuivel door yoghurt of kwark te eten.
pi_27330625
Liejannuh dat is zeker lekker! Gewoon een heerlijk relaxed weekend gehad met pasta En gewoon op gewicht gebleven! GOED HOOR!

Ik merk dat als ik iets meer vlees, kip, kalkoen of vis neem 's avonds, dat het dan wat sneller gaat. Heeft met de calorieen te maken denk ik......

Dus ik ga voortaan 200 gram vlees/kip/kalkoen/vis nemen, en een berg sla of groente, dan moet het lukken!

Ik zit nu ook in fase 2 van het South Beach Dieet, ik durf nog niet geheel over te stappen, maar ik ga wel een aantal proukten toevoegen! Zoals fruit! Jezus wat heb ik dat gemist!!!!!! Dalijk NA het SPORTEN lekker aarbeitjes halen en sinaasappel..... yammie....

Ook weer gewogen vanochtend, sta nu op 80,4 kilo, dus 5 kilo eraf.......

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2005 09:52:50 ]
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:59:25 #41
106064 kaleidoscoop
ziet sterretjes
pi_27330809
Mede door de topics over dit dieet ben ik 2,5 weken geleden ook begonnen en er zijn inmiddels 7 kilo's verdwenen. Ik ga nog door met fase 1 tot er 10 kilo af is, en dan op mijn gemakje via fase 2 en 3 zorgen dat er nog eens 5 afgaan. Dan zit ik mooi op mijn streefgewicht van 65 kilo.

En ik moet zeggen, ik heb nog nooit een dieet gehad dat zó makkelijk is vol te houden en waarbij ik géén honger hoef te lijden. Ik voel me veel beter nu, energieker, en ik moet zeggen dat ik zaken als brood, pasta, aardappels en dergelijke totaal niet mis. Ook snoep en koek niet, want dat at ik toch al niet van tevoren.

SBD is geen dieet voor mij, maar gewoon een andere manier van eten waar ik me heel erg goed bij voel.
het leven is een toverbal
pi_27349732
Zo kaleidoscoop, 7 kilo is echt goed! Ik ben ook 2,5 week geleden begonnen met fase 1 en er is inmiddels 4 kilo af, heb ook gezondigd tegen eind week 2 (stom, stom, stom)!

Sinds vandaag doe ik fase 2, daarnet als toetje uitgelekte kwark gegeten met aardbeien en dat met zoetstof in de staafmixer. Zo lekker!!!! Verder al Al Brann, havermout, rijst, appels en finse rondo's gehaald en dat nu langzaam een voor een uitproberen. De aarbeitjes vandaag waren echt helemaal suoer!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_27426969
Wat is het hier stil? Is iedereen al heel de week aan het genieten van het mooie weer?

Hoe gaat het met jullie? Houden jullie het SB-en nog een beetje vol?
Met mij gaat het okidoki! 5,3 kilo afgevallen, Maandag is mijn weegdag.... ik hoop zo dat ik de 80 haal! Dat was mijn doel.

Vanavond lekker tomatensoep eten met een piepklein beetje vermicelli......
pi_27429210
Ik heb gister heeeeeeeeeeel veel hele slechte dingen gegeten!
En toen vrienden belden om te vragen of ik een wijntje kwam drinken, ben ik maar op de fiets gegaan. Alleen was het dus wel 25 km fietsen, enkele reis!
Voelde me daarna een stuk minder schuldig over alle slechte dingen.
pi_27451233
Ik doe het morgen 1 week (fase 1)... Heel het gezin doet mee, maar ik vind het maar niets. Ik woog 78 kilo maandagmorgen, vanochtend woog ik 75 kg (bij 1.84 m)... helemaal niet te zwaar (okay er mag wat af), er zijn hier wel paar mensen thuis die mogen afvallen, daarom deed ik maar mee (zij gingen niet op dieet omdat niemand zin had 2 maaltijden te bereiden 's avonds).

Ik heb wel resoluut deze week niks anders gegeten, wel goed van mezelf. Toch blijf ik een hekel aan dit dieet blijven... Ik ben echt verslaafd aan brood.. en mn ouders zitten ook heel de tijd oh dit mag je niet en dit niet ...
.
pi_27454411
Beetje vreemd dat jij mee 'moet' doen, terwijl je dat niet lijkt te willen! Ik zou gewoon 's avonds lekker met de rest mee-eten, maar overdag je eigen plan volgen. Het is al gewoon aardig van je om niet te zeuren over vreemd/anders avondeten en ik vind dat ze je niet kunnen verplichten de rest van de dag ook mee te doen! Zij hebben er toch geen last van als jij wel gewoon een boterham of banaan pakt?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_27455828
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef Naamah het volgende:
Beetje vreemd dat jij mee 'moet' doen, terwijl je dat niet lijkt te willen! Ik zou gewoon 's avonds lekker met de rest mee-eten, maar overdag je eigen plan volgen. Het is al gewoon aardig van je om niet te zeuren over vreemd/anders avondeten en ik vind dat ze je niet kunnen verplichten de rest van de dag ook mee te doen! Zij hebben er toch geen last van als jij wel gewoon een boterham of banaan pakt?
Ik moet niet, maar ik heb met m'n stomme kop gezegd dat ik ook mee zou doen, omdat de mensen die moeten afvallen het anders niet doen. Oké ik wil wel afvallen en was ik ook mee bezig (ging alleen een stuk langzamer) maar ik at wel wat ik wou, tot op zekere hoogte. Nu voel ik me soms echt dat ik zowat niks meer mag eten omdat je leven ervanaf hangt (en ik ben hier thuis een van de dunste!).

En boterhammen en bananen hebben we niet eens meer in huis . Maar ik denk wel dat ik het vol ga houden, omdat je in Fase 2 een hoop meer mag eten/vrijer bent. Buiten dat vind ik het raar dat ik een constant honger gevoel heb, terwijl de rest dat niet heeft (zelfs m'n ma niet, die is het lichtst per cm). Hebben jullie dat niet?

Achteraf heb ik er denk ik geen spijt van (als ik alles doorlopen hebt). Er zijn er in iedergeval weer 3 kilos af .
.
  Nerd met benen maandag 30 mei 2005 @ 12:01:00 #48
18073 miss_bleu
pi_27477605
review van het kookboek staat op de FP Boek: Het South Beach Dieet Kookboek
pi_27524154
en mensen die over Atkins zeuren. South Beach is de magere versie van Atkins.
In fase 3 en 4 van Atkins eet je eigenlijk gewoon South Beach fase 2 en 3.
Dan mag je ook weer vokoren brood,volkoren pasta, wilde rijst. En ook weer fruit toegevoegen.
Je moet ook op je vet letten,want veel vet en koolhydraten gaat niet samen.
pi_27538634
Effe een update van mij. Waar is de rest gebleven? Behalve Liejannuh, want die zie ik hier ook nog wel regelmatig verschijnen :p

Vanochtend was bijna het moment dat ik keihard kon gillen. Maar helaas de weegschaal bleef steken op 80 kilo

Vraagje... ik lust alleen groente met aardappelen, geprakt laat maar zeggen. Maar ik vind wel dat ik na 4 weken wat groente moet eten ipv sla sla sla sla en nog eens sla!

Weet iemand lekker groente/fruit drankmixen? zodat ik toch mijn portie groente binnenkrijg per dag. Ik heb alle apparatuur om een drankmix te maken dus kom maar op met die recepten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')