abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27020260
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ga mij maandag weer wegen, dus heb geen idee.

Heb vandaag wel tomatensoep op, met vermicelli en balletjes.... Maar het was me toch lekker

Ook heb ik vanochtend een croissantje op..... Ik hoop dat deze 2 dingen geen schade heeft aangericht
Vanochtend gewogen.... gewoon 400 gram erbij! Voor mij de komende 2 weken, geen tomatensoep en croissantjes..... Ik ga weer superstreng SB-en!

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2005 09:11:50 ]
  zondag 15 mei 2005 @ 09:22:56 #3
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_27020293
Ik ben 2 weken lang hardcore SB diet gedaan (meer dan een jaar geleden) en afgelopen maand ook weer eens. De kilo's vlogen er eigenlijk af.... ik zit niet meer in fase 1 maar in fase 3 en het blijft er nog steeds afgaan... succes met het dieeten en gewoon doorzetten
Free people own guns! Slaves do not!
pi_27020325
quote:
Op zondag 15 mei 2005 09:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vanochtend gewogen.... gewoon 400 gram erbij! Voor mij de komende 2 weken, geen tomatensoep en croissantjes..... Ik ga weer superstreng SB-en!
Wow volgens mij had ik me verkeerd gewogen.... Ben gelukkig nog steeds hetzelfde als afgelopen woensdag. Niks erbij.....

Maar toch.... Ik hoop wel dat ik gewoon 0,5 kilo gaat verliezen hoor per week..... Ik doe du sgewoon 2 weken langer fase 1!
pi_27020445
Ik heb gister ontzettend gezondigd!
Een lekker broodje Mario op in Utrecht (wit brood natuurlijk! ), lekkere kletskoppen op bij Oud Londen (in Zeist, versgebakken enzo), en 's avonds gewoon witte rijst gegeten! En dan laat ik de 2 handjes chips die ik op heb maar even buiten beschouwing!
Ter compensatie heb ik wel 106 km gefietst gister, dus mocht ik van mezelf!

Het goede nieuws is verder dat alle nootjes hier in huis op zijn en dat ik nu weer gewoon een paar dagen heel streng op mn eten ga letten. Geen ongezonde snacks meer en netjes en verantwoord eten. Gaat vast goedkomen. Moet ook wel, want ik blijf maar hangen qua gewicht en ik wil er zo graag nog wat kilo's af hebben!
  zondag 15 mei 2005 @ 10:10:56 #6
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_27020495
Daar gaan je Carbs Liejannuh (heej geen modje meer?)
Free people own guns! Slaves do not!
pi_27020601
quote:
Op zondag 15 mei 2005 10:10 schreef Vampier het volgende:
Daar gaan je Carbs Liejannuh (heej geen modje meer?)
Het was heeeeeeeeeeel slecht, maar ik kreeg daarna geen onwijze snackbehoefte en de zak chips hoefde ook niet leeg van mezelf. Vond het eigenlijk niet eens zo superlekker! De enige reden dat ik chips heb gegeten is omdat ik net 50 km had gefietst en trek had!

ik ben al heel lang geen modje meer! Is geweldig, scheelt best heel veel gezeik en ik lees alleen nog maar de leuke dingen!
  zondag 15 mei 2005 @ 11:25:07 #8
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_27021218
Als je veel beweegt zijn koolhydraten ook helemaal niet slecht...
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_27021421
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:25 schreef Spyder het volgende:
Ik sport ook gewoon, 3 maal in de week..... Maar als wij ons goed voelen bij dit dieet, laat on sdan lekker.....
  zondag 15 mei 2005 @ 11:46:37 #10
76500 Spyder
pi_27021604
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik sport ook gewoon, 3 maal in de week..... Maar als wij ons goed voelen bij dit dieet, laat on sdan lekker.....
Het is alleen jammer dat low-carb dieten op termijn enorm moelijk vol te houden zijn. Atkins bestaat al 40 jaar geloof ik, je kunt er enorm snel mee afvallen (ik 20kg in 11weken) maar er zijn maar heel weinig mensen geweest die het jarenlang volhouden.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_27023459
quote:
Op zondag 15 mei 2005 10:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het was heeeeeeeeeeel slecht, maar ik kreeg daarna geen onwijze snackbehoefte en de zak chips hoefde ook niet leeg van mezelf. Vond het eigenlijk niet eens zo superlekker! De enige reden dat ik chips heb gegeten is omdat ik net 50 km had gefietst en trek had!

ik ben al heel lang geen modje meer! Is geweldig, scheelt best heel veel gezeik en ik lees alleen nog maar de leuke dingen!
Snackbehoefte nog niet gehad gelukkig, ook nog geen chocobehoefte

Maar wel.... behoefte aan snoep Dus heb 3 snoepjes genomen, die dropsalmiaksnoepjes..
pi_27026544
tvp met nog even een vraagje uit een van de laatste post van het vorige topic;

Kan je het zien aan je lijf wanneer je vocht verliest of zit dat allemaal binnenin? Ik denk dat de 3 verloren kilo's met name vocht zijn, maar heb het idee dat ik het aan de zijkant van mn buik toch al kan zien, illusie of niet?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 15 mei 2005 @ 17:03:18 #13
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27029920
Je kan het aan het verpercentage zien, als je een geavanceerde weegschaal hebt. Als dat afmeent, verlies je vet. Ik was vandaag 0.5 kilo zwaarder dan gisteren (dagen ervoor wel resp .5 en .6 verloren), ik heb me vandaag behoorlijk aan SB gehouden op een glas whisky na. Ik kijk morgen wel weer.

Ik kreeg gisteren wel opmerkingen van mensen die ik een paar weken niet had gezien dat ik afgevallen was.. Altijd leuk om te werken. Net een vriendin op bezoek en geen tijd gehad om boodschappen voor morgen te doen, geen salade dus voor de lunch. eens kijken wat ik bijeen kan krijgen om morgen weer redelijk volgens SB te gaan...

btw, liejannuh, 106 KM? Wow! dat helpt natuurlijk ook weer perfect.
Morgen weer hardlopen denk ik. Vrijdag was grappig, ik ren altijd langs het huis van de premier van Singapore (woont 600 meter verder) en vrijdag kwam hij net thuis toen ik langsrende. Werd dus door een elite agent met een m16 (oid) vriendelijk doch dringend verzocht om 50 meter van de pm zijn huis te stoppen. Na een halve minuut mocht ik weer verder. Ren je wel harder als er 6 agenten met machinegeweren zenuwachtig lopen te doen

Hoe zit het trouwens met soepjes ala opkikker? van die boulliondingen?
pi_27042098
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:25 schreef Spyder het volgende:
T ligt er toch aan wat voor soort kh?

Koolhydraten uit vruchtensuiker is altijd beter dan koolhydraten uit gewone suiker. Die witte suiker (en andere fijngeraffineerde producten) wordt dacht ik NOG sneller omgezet in energie (glucose) dan vruchtesuiker en dat is funest voor je aalvleesklier (die oa je bloedsuikerspiegel regelt)op de lange termijn.

En ik dacht dat SB ook volgens de Glycemische Index werkte en dat je daaraan weer goede hapjes kunt koppelen enzo, maar correct me if I'm wrong.
(:
  maandag 16 mei 2005 @ 03:17:37 #15
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27046062
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:23 schreef nein het volgende:

[..]

T ligt er toch aan wat voor soort kh?

Koolhydraten uit vruchtensuiker is altijd beter dan koolhydraten uit gewone suiker. Die witte suiker (en andere fijngeraffineerde producten) wordt dacht ik NOG sneller omgezet in energie (glucose) dan vruchtesuiker en dat is funest voor je aalvleesklier (die oa je bloedsuikerspiegel regelt)op de lange termijn.

En ik dacht dat SB ook volgens de Glycemische Index werkte en dat je daaraan weer goede hapjes kunt koppelen enzo, maar correct me if I'm wrong.
Klopt helemaal wat je zegt, maar het is ook waar dat je door bewegen koolhydraten kwijtraakt. Daarom is de beste manier van afvallen het letten op wat je eet, in combinatie met veel bewegen
  maandag 16 mei 2005 @ 09:53:39 #16
76500 Spyder
pi_27047179
En als je veel beweegt is het ook veel makkelijker om je streefgewicht te behouden.
  maandag 16 mei 2005 @ 10:12:05 #17
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27047379
quote:
Op maandag 16 mei 2005 09:53 schreef Spyder het volgende:
En als je veel beweegt is het ook veel makkelijker om je streefgewicht te behouden.
Tuurlijk, maar het is dus een balans tussen voedsel en beweging. Als in = uit, dan blijf je op gewicht. Als in > uit, dan kom je aan en als uit > in, dan val je af. Dus minder of (in het geval van southbeach) bewuster eten helpt zeker wel bij afvallen.

Bij mij gaat het trouwens de laatste tijd om vrij grote verschillen, vrijdag en zaterdag -0.5 en -0.6, toen zondag 0.5 erbij (vanwege mijn grote-zonden-dag) en vanmorgen weer -0.5...
pi_27047943
In 2 weken tijf 3,6 kilo afgevallen..... Ik had gehoopt op 4 kilo....

Maar ga gewoon lekker door, ga vanmiddag lekker skaten
  maandag 16 mei 2005 @ 11:05:49 #19
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27048186
quote:
Op maandag 16 mei 2005 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
In 2 weken tijf 3,6 kilo afgevallen..... Ik had gehoopt op 4 kilo....

Maar ga gewoon lekker door, ga vanmiddag lekker skaten
Dan gaan we redelijk gelijk op, ik zit op 3,3 na 2 weken en ben er erg tevreden mee. Hoeveel wil je kwijtraken?
  maandag 16 mei 2005 @ 11:40:05 #20
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_27048864
Ik ga vanaf vandaag weer gewoon netjes SB'en!
Echt teveel slechte dingen gegeten de afgelopen dagen/weken.
Het knopje moet weer even om.

Doel: over 3 weken in mn nieuwe te kleine broek passen!

Charmed_angel en Libris, zo rond de 3 kg afvallen in 2 weken is netjes hoor. Het belangrijkste is dat je zelf het verschil ziet (en als het even kan anderen ook! ) en dat je beter in je vel zit!
pi_27049172
Het valt me toch een beetje tegen van het geen brood eten.
Dus ik heb twee dagen gewoon gegeten .
Na twee weken ben ik er dus ook maar 2.5 kilo af.

Ik heb me wel voorgenomen nu gewoon weer fase 1 opnieuw te doen en dat voor twee weken.
Maar dan zonder nootjes
pi_27049330
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:05 schreef Libris het volgende:

[..]

Dan gaan we redelijk gelijk op, ik zit op 3,3 na 2 weken en ben er erg tevreden mee. Hoeveel wil je kwijtraken?
Ik wil voor 15 augustus nog 7 kilo kwijt..... Moet kunnen.

Maar in totaal wil ik nog 17 kilo afvallen.... dan zit ik op 65 kilo. Vanuit daar kijk ik wel weer verder of ik naar de 60 kilo wil.
pi_27049365
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:40 schreef Liejannuh het volgende:
Charmed_angel en Libris, zo rond de 3 kg afvallen in 2 weken is netjes hoor. Het belangrijkste is dat je zelf het verschil ziet (en als het even kan anderen ook! ) en dat je beter in je vel zit!
Is gewoon heel veel vocht geweest denk ik. En ik ben er ook wel blij mee hoor.... Ik ga vanaf vandaag weer superstreng fase 1 doen. Alleen jammer dat ik zo weinig lust, ontbijt/lunch en tussendoortjes. Avondeten gaat prima!

Hoeveel kilo ben jij nou afgevallen in hoeveel weken?
pi_27049422
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:52 schreef jolene het volgende:
Het valt me toch een beetje tegen van het geen brood eten.
Dus ik heb twee dagen gewoon gegeten .
Na twee weken ben ik er dus ook maar 2.5 kilo af.

Ik heb me wel voorgenomen nu gewoon weer fase 1 opnieuw te doen en dat voor twee weken.
Maar dan zonder nootjes
Ik snakte zaterdag inderdaad naar een croissantje, omdat ik daarvoor altijd croissantjes at..... DUs heb zaterdag ook een croissantje genomen.... eentje maar

En me vriend heeft met de boodschappen nootjes gehaald.... ik zei: dat hoefde niet hoor. Zegt-ie: maar dat is toch wat je mag eten..... Lief he..... maar het nadeel is dat ik teveel pak En de zak is nu open
  maandag 16 mei 2005 @ 12:05:46 #25
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_27049517
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Is gewoon heel veel vocht geweest denk ik. En ik ben er ook wel blij mee hoor.... Ik ga vanaf vandaag weer superstreng fase 1 doen. Alleen jammer dat ik zo weinig lust, ontbijt/lunch en tussendoortjes. Avondeten gaat prima!

Hoeveel kilo ben jij nou afgevallen in hoeveel weken?
Ik ben nog steeds een kilo of 8 kwijt in 6 weken. Maar ik sta al een paar weken stil (mn eigen schuld, ik weet het! )

Ik ga nu ook weer een paar dagen streng doen. En komend weekend ga ik wandelen in Luxemburg en kamperen, dus dat zal wel wat minder streng worden. Ach, ik zie het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')