Ik denk dat ik teveel kaas had, ach we proberen het nog een keer. Ik heb trouwens wel vet vrije kaas. Eerste dagen verlies je inderdaad veel door vocht kwijt te raken, maar gefeliciteerd, wat is je streefgewicht?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:37 schreef Naamah het volgende:
Libris; ik had die pannenkoekjes gemaakt van 3 eetlepels huttenkase en 2 eieren (en verder vanille-extract en kaneel) en heb vervolgens steeds drie kleine dikke pannenkoekjes in één pan gebakken. Lang wachten met omdraaien en het lukt prima!
Ik ben werkelijkwaar euforisch; na 2 dagen al de magische 80-grens overschreden, ook al was die vrij dichtbij. Van 81,7 naar 79,6 gegaan, 2 kilo in 2 dagen!!! Wauw..
In een eerdere post zeg ik dat geroosterde ham met honing onbeperkt mag volgens het boekje, ik denk dat dat een drukfout is. Dan rest nog de vraag; wat is gekookte ham en waar vind je dat of hoe maak je dat en welke ham heb je er dan voor nodig?
Jah ik zag het staan..... Maar ik probeer zoveel mogelijk, geen tussendoortjes en desserts te nemen.... en dat gaat me tot nu toe nog heel erg makkelijk afquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef Naamah het volgende:
In het grote boek staat een plan voor 14 dagen voor fase 1 en daar wordt elke dag mousse als dessert gegeten, de ene keer met vanille, dan met amandel en dan met cacao.. volgens mij kan je best wat vaker die mousse eten als je wil!
Hey goed zeg!quote:Op woensdag 11 mei 2005 06:38 schreef Libris het volgende:
Heb vanmorgen de pannekoekjes geprobeerd, maar dat werk een beetje prut, wel lekker en in ieder geval een goede afwisseling voor alleen eieren... inmiddels is er 2,7 kilo in 10 dagen af, wat ik op zich wel goed vindt.
Het grappige van dit dieet vind ik dat je denkt dat je weinig mag, maar uiteindelijk erachter komt dat je meer mag. Vanavond weer lekker een kipfiletje op de BBQ, en morgen de rest van de kipfilet door de saladeTot het weekend vol houden en dan langzaam naar fase 2. Heb zin in een lekkere bruine boterham
Heyquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:37 schreef Naamah het volgende:
Ik ben werkelijkwaar euforisch; na 2 dagen al de magische 80-grens overschreden, ook al was die vrij dichtbij. Van 81,7 naar 79,6 gegaan, 2 kilo in 2 dagen!!! Wauw..
Hoeveel kaas at je dan??? Ik neem elke avond 30 gram Maaslander jong 30+..... heeerlijk! Dat is overigens mijn enige tussendoortje wta ik eet!quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:44 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik teveel kaas had, ach we proberen het nog een keer. Ik heb trouwens wel vet vrije kaas. Eerste dagen verlies je inderdaad veel door vocht kwijt te raken, maar gefeliciteerd, wat is je streefgewicht?
Neeneeneequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel kaas at je dan??? Ik neem elke avond 30 gram Maaslander jong 30+..... heeerlijk! Dat is overigens mijn enige tussendoortje wta ik eet!
Ow hahaha ok.... Ik dacht dat je teveel kaas at :pquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef Libris het volgende:
[..]
Neeneeneehutenkase door mijn pannekoekmix
Ik eet normaal een partje la vache qui rite light op een dag. 30 gram is toch niets?
Ik zondig nu met pure m&M's met pinda. Ach, denk niet dat het zo slecht is. Pure chocolade en paar pinda's.... Soms moet het evenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow hahaha ok.... Ik dacht dat je teveel kaas at :p
30 gram is toch 3 blokjes kaas.....
Ik had vorige week ook pinda's gekocht, maar dat doe ik niet meer.... die gaan te snel op....
'quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had vorige week ook pinda's gekocht, maar dat doe ik niet meer.... die gaan te snel op....
Te veel nootjes is niet goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
'
Hier worden de cashewnoten en pistache noten ook verbannen!
Ik heb me bijna ziek zitten eten aan die dingen de laatste dagen, dus ik durf nog even niet op de weegschaal te gaan staan!
Wel had ik vandaag weer wat rijst bij mn eten, en ik was er nou niet echt van onder de indruk. Kortom: je hebt het helemaal niet nodig!
Het is een complot, vanmorgen ook 4 ons zwaarder dan gisteren, dus vandaag strikt regime.. Mijn hele afdeling loopt trouwens commentaar te leveren op mijn salades tussen de middag, maar ik denk dat er volgende week meer mensen lunch van thuis meenemen (het is heel normaal om in Singapore 3 keer per dag buiten de deur te eten...)quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:50 schreef jolene het volgende:
[..]
Te veel nootjes is niet goed![]()
Maar ja, hier ging het ook niet goed was er vanochtend gewoon een kilo zwaarder dan maandag.
Dus nootjes zijn de komende weken verboden.
Raar is het maar ik weet nu wel dat ik gewoon vier weken fase I pak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:19 schreef Libris het volgende:
[..]
Het is een complot, vanmorgen ook 4 ons zwaarder dan gisteren, dus vandaag strikt regime.. Mijn hele afdeling loopt trouwens commentaar te leveren op mijn salades tussen de middag, maar ik denk dat er volgende week meer mensen lunch van thuis meenemen (het is heel normaal om in Singapore 3 keer per dag buiten de deur te eten...)
Erg moeilijk... vooral als ze in de eerste fase zit. Een schijfje komkommer staat ook zo raar bij een kop koffiequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:59 schreef vriendinnie het volgende:
Mijn schoonmoeder is op het moment bezig met het south beach dieet. Zondag komt ze op visite en ik haal voor iedereen gebak voor bij de koffie. Ik denk alleen dat ze dat niet mag hebben. Heeft er iemand tips voor iets lekker voor haar wat binnen haar dieet past?
Ik ga mij maandag weer wegen, dus heb geen idee.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:46 schreef Libris het volgende:
Hier zit er weer schot in, zo'n 3 ons per dag eraf
Ik ga nu langzaam over op fase 2, met bijvoorbeeld een glaasje wijn en wat kellogs all-bran, even geen eieren voor ontbijt..
Hoe gaat het bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |