Goed zeg CA! op naar de <80 de psychologische grensquote:Op maandag 9 mei 2005 07:26 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag is dus mijn weegdag. 82,5 kilo ! Dus als 2,9 kilo afgevallen... ik ben trots en nog meer gemotiveerd om door te gaan!
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 9 mei 2005 08:23 schreef jolene het volgende:
Een ding kan ik wel vertellen vrije dagen zijn nog niet mijn ding.
Het is niet echt goed gegaan.
Ben er wel twee kilo af.
Maar ik weet zeker dat als ik bepaalde dingen niet had gedaan dat het dan beter was gegaan.
Maar ja, op voor een nieuwe week waar we heel goed op alles gaan letten.
Ik vergeet altijd te eten in het weekend, meestal kom ik er 's avonds achter dat ik 's ochtends en 's middags niet heb gegeten... Nu braaf mijn eitjes en salade opquote:Op maandag 9 mei 2005 08:52 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
De weekenden vind ik altijd het minst met dit soort dingen..
Ik ga voorlopig ook geen gebruik meer maken van de weegschaal...
Mischien over 2 weken eens..Anders is het zo`n teleurstelling
Al het fruit is verboden in fase 1.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:43 schreef Mirjamke het volgende:
Minder ja... maar als je dat met mate eet, dan valt zoiets toch wel mee?
Lijkt mij tenminste...
Zijn aardbeien ook verboden in fase 1?
Heb hier nog een gekookt ei liggen, maar eieren beginnen mijn strot uit te komen.... 30 eieren in een week is toch een beetje te..quote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef Mirjamke het volgende:
Ik ben vanmorgen begonnen met een pannenkoekjeen een glas tomatensap.
Straks maar ff een stukje komkommer eten.
Heb honger
Deksel even onder de warme kraan, blik (deksel) zet meer uit dan glas (potje). Dan krijg je hem met een theedoek om het deksel wel open. Mijn gewicht stagneert ook een beetje, zo net onder de 80 kilo.. En ik wil er toch wel wat meer af, dus we gaan gewoon verder.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, maar dan bedeft mn feta.
En dan zal je ook zien dat het potje omvalt in de koelkast.
Ik kan natuurlijk ook de feta overgooien in een ander potje als ik de deksel lek heb geprikt.![]()
Hoe is het nu met je??quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:29 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
Ha Liejannuh! Top joh!
Ik ben al aan het zondigen sinds ik zondag uit eten ben geweest... wel allemaal SB< maar teveel kaas, teveel noten :S etc.... nou, ga er vanaf morgen maar weer eens stevig tegenaan.... merk trouwens dat ik minder snel ga sinds ik die pannekoekjes heb ontdekt... ik vermoed dat ik er toch meer van eet dan eerst... t vult op de een of andere manier niet zo als 2 gekookte eitjes bv...
Muesli top resusltaat en ook de andere mensen zijn goed bezig als ik t zo lees! Leuk dat er zoveel bijgekomen zijn!
Geen idee!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:31 schreef Naamah het volgende:
Een paar gerichte vragen;
- Cheddar cheese valt volgens het kleine boekje in de categorie 'vermijden' waar halen jullie cheddar cheese die wel mag?
Goh, zit daar nog verschil in dan?? Nouja, dan zijn het vast goede vetten! Volgens mij is er nl geen light variant van.quote:- Hetzelfde geldt voor huttenkase; die van danone (die ze oa bij albert heijn hebben) is te vet en dient vermeden te worden, waar vind ik de magere variant?
Ricotta is übersmerig!quote:- Ik heb daarnet ricotta gekocht en even geproefd en het is echt vies! Iemand een idee hoe het ergens in te verwerken zodat je het niet zo proeft? Weggooien is ook weer zonde..
Ik moet het kleine boekje ook maar eens aanschaffen... Weet iemand het ISDN nummer ervan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:31 schreef Naamah het volgende:
Een paar gerichte vragen;
- Cheddar cheese valt volgens het kleine boekje in de categorie 'vermijden' waar halen jullie cheddar cheese die wel mag?
- Hetzelfde geldt voor huttenkase; die van danone (die ze oa bij albert heijn hebben) is te vet en dient vermeden te worden, waar vind ik de magere variant?
- Ik heb daarnet ricotta gekocht en even geproefd en het is echt vies! Iemand een idee hoe het ergens in te verwerken zodat je het niet zo proeft? Weggooien is ook weer zonde..
Ok bedankt, ik heb het boekje gelijk besteld via bol.comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:46 schreef Naamah het volgende:
Charmed angel; isbnnr van het kleine boekje is 9026965877. Ricotta is gewoon verkrijgbaar bij de Albert Heijn, staat bij de kaas in een laag rond bakje (net als mascarpone) die chocolademousse is echt heel lekker, heb het net gemaakt! Ongeveer 1/2 theelepels cacao gebruikt en wel flink wat zoetstof, ook een beetje vanille en kaneel. Mengen deed ik met de staafmixer, maar daarvoor was het eigenlijk te weinig en zat het grootste deel dus in de kop vak de staafmixer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |