Zijn tussendoortjes nou echt belangrijk? Ik neem als ik aan het werk ben geen tussendoortjes (4 dagen in de week) en ik mis het nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:02 schreef Babbelzz het volgende:
jessie menu klinkt stuk beter, maar vergeet idd je tussendoortje niet!
jah dat weet ik wel. Maar ik heb er niet echt trek in, en als ik op me werk zit vergeet ik het meestal ook..... hmmmm...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef Babbelzz het volgende:
* mompelt iets over verbrandingsmotortje
Banne, je bent heus niet aan het jojo'en. Je verliest met het SB dieet gewoon absurd veel vocht en na een stevige maaltijd hou je weer extra vocht vast en dat zijn je kilo's. Vocht dus, geen vet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:11 schreef Banne het volgende:
Normaal gesproken ben ik -7 kilo na twee weken fase 1 (en da's allemaal weer terug na die vakanties)
Nu moet ik het alleen even écht volhouden, want dat gejojo slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En ik wil voor kerst mn rol kwijt![]()
Het kan inderdaad wel een paar dagen duren voor je hersenen voldoende enzymen hebben om ketonen ipv glucose als brandstof te gebruiken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hebben jullie nou ook last van ontwennings/ongiftings verschijnselen, zoals hoofdpijn, duizeligheid, misselijk, etc?
soms, veel water drinken, schoonspoelen!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hebben jullie nou ook last van ontwennings/ongiftings verschijnselen, zoals hoofdpijn, duizeligheid, misselijk, etc?
Lol, wat voor gifstoffen komen er bij jou dan vrij? Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
soms, veel water drinken, schoonspoelen!!!!!!!!!!!!!!
Mens, hou op! Alsof ik bier had gedronken!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:33 schreef jessie het volgende:
(...)
Ik moet ook veel meer plassen. Hadden jullie dat ook?
Ik kom niks tekort en drinken gaat ook, ik drink normaliter al 2-3 liter per dag.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:42 schreef mrien het volgende:
Goed dat je begonnen bent, lukt het een beetje ?
Zorg er voor dat je voldoende eet en drinkt en dan komt het vast helemaal goed
Ik woon niet in Nederland, vandaarquote:Op woensdag 9 november 2005 09:28 schreef Babbelzz het volgende:
kwark niet te verkrijgen????????????????????????????????????????????
dat heeft toch elke supermarkt of toko?
Ja, ik ben ook al weer niet zo dom dat ik de kwark niet kan vinden in de supermarktquote:Op donderdag 10 november 2005 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht al dat je niet in Nederland woonde toen ik dat las, poohy
we beseffen ons dat het niet makkelijk is, maar we willen het toch proberenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je ook gewoon kan afvallen? Ik heb nets tegen het SB dieet hoor, releaze, maar jullie maken het jezelf wel héél erg moeilijk.
Met het SB dieet val je af omdat je minder kcal binnen krijgt. Dat is een feit. Voedselcombinaties laten je niet afvallen, alleen meer of minder kcal inname/verbruik doet dat. Bij het SB dieet heb je minder honger dan bij een gewoon dieet, maar door alle tekort aan koolhydraten krijg je héél wat minder kcal binnen en je valt af.
Hou je meer van vlees, vis, zuivel, kaas etc dan van brood, aardappelen en pasta dan raad ik het SB dieet rustig aan, maar voor vegetariërs is het bijna absurd om aan het SB dieet te gaan doen.
In slagroom zonder suiker zit volgens mij nauwelijks koolhydraten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef mrien het volgende:
Koek kun je zelf maken van amandelmeel, dus dat zou kunnen..
Maar slagroom moet je met SB in ieder geval zoveel mogelijk vermijden (veel te vet en te veel kh)
Sorry, misverstand. Ik bedoel die havermout (HO) van Quaker. Das andere koek.quote:Op maandag 10 april 2006 09:01 schreef mrien het volgende:
@mv-lootje, brinta is dus verre van SB proof he..
niet echt verstandig om dat dan te nemen
hmmzzzz ok jammer, vandaag wel 2 liter water met lessini op, dan geef ik die 1,5 fles wel aan me moederquote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef mrien het volgende:
Lessini light mag niet, zit te veel kh in
Wel kun je een beetje citroensap in je water doen (eigenlijk niet in fase1) en in fase2 kun je bv siroop van van de burgh nemen, die is light en bevat weinig kh
Wat ik doe is gewoon normale eten klaarmaken, alleen dan me aardappelen weglaten en bakken in olijfoliequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:09 schreef CherryLips het volgende:
ik denk dat ik de meeste moeite ga hebben met fase 1; geen brood en geen aardappelen en geen fruit. ik ben op zich al een moeilijke eter; ik lust niet zoveel. om nou 2 weken lang caesar salads te eten is waarschijnlijk geen goed ideeal is het wel lekker
maar ik zal eens wat recepten opzoeken voor ideeënik zal er gewoon even aan moeten wennen en fase 1 is niet levenslang ofzo.
ik vind het al knap dat ik mijn yoghurt wegkrijg 's ochtends..... Ik lust geen spek, ham en bacon... Dus dat is geen optie.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:57 schreef mrien het volgende:
Pinda's moet je als extra nemen, liever niet als tussendoortje
Goede tussendoortjes zijn dingen die eiwitten bevatten, bv kipfilet, stukje kaas, gekookt eitje met wat mayo, smeerkaas met komkommer, dat soort dingen
's ochtends is yoghurt veel te weinig, je moet zorgen dat je goed ontbijt met bv zelfgemaakte pannenkoekjes of muffins (sb proof) van amandelmeel/huttenkase/ei oid of gebakken eieren met spek/ham/bacon
ok bedankt....... geen redbull meer voor mij....quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef avotar het volgende:
neej.. cafeine.. en dat moet je weer zien te voorkomen..
cafeine bevordert je vreetzin vanwege het verlagen van je suiker niveau..
plus dat het mierezoet is.. en je wil juist van het "zoet" afkicken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |