quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 09:35 schreef Isabeau het volgende:Waarom zo moeilijk doen als je ook gewoon kan afvallen? Ik heb nets tegen het SB dieet hoor, releaze, maar jullie maken het jezelf wel héél erg moeilijk.
Met het SB dieet val je af omdat je minder kcal binnen krijgt. Dat is een feit. Voedselcombinaties laten je niet afvallen, alleen meer of minder kcal inname/verbruik doet dat. Bij het SB dieet heb je minder honger dan bij een gewoon dieet, maar door alle tekort aan koolhydraten krijg je héél wat minder kcal binnen en je valt af.
Hou je meer van vlees, vis, zuivel, kaas etc dan van brood, aardappelen en pasta dan raad ik het SB dieet rustig aan, maar voor vegetariërs is het bijna absurd om aan het SB dieet te gaan doen.
we beseffen ons dat het niet makkelijk is, maar we willen het toch proberen
![]()
we zien het ook een beetje als een uitdaging. we doen het samen en daarmee heb je ook een beetje steun aan elkaar.
ik weet niet of we het ons héél erg moeilijk maken. bij ieder dieet wat we zullen proberen moeten we toch met onze handen van het brood en pasta moeten blijven, souchbeach lijkt mij daar niet anders in. we moeten sowieso minderen met suiker, in thee en drinken, zit hier ook in, dus twee vliegen in een klap.
wat betreft het vegetarische gehalte.. we mogen tofu eten en dat gooien we hier en daar ook door het eten. misschien dat we zelfs valess en dat filetachtige spul bij de maaltijd mogen, dat moeten we nog ff uitzoeken. het is geen probleem
![]()
het brood vervangen door salades, dat is al een van de grotere uitdagingen.
en in zn algeheel het ho! zeggen tegen het hongergevoel wat komt.
als het echt niet lukt, dan kappen we ermee. Maar ik denk dat het wel gaat lukken.
maar goed. of dat vele huttekase, mozarella en feta goed in het dieet past, daar zijn we nog niet zo zeker van. het is voor ons de bron van eiwitten, maar ook een bron van niet zulks goede vetten.
ohwell. we zijn nogsteeds research aan het doen
![]()
plan is om woensdag te beginnen