abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:25:00 #126
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_29135380
als je vegetarisch dit dieet doet, hoe kom je dan aan voldoende eiwit? Die zijn juist heel belangrijk bij ketogene (low carb) dieten...
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_29138614
Blad ijsbergsla, plakje vleeswaar erop, reepje paprika (of drie ) klein beetje mayo, oprollen, alweer een snackje! Hier mag je er makkelijk drie van, lekker bij je middag soepie!
gehaktballetjes, ook lekker. Ipv paneermeel, een handje zemelen doen, niet teveel, ze zijn trager met vocht opnemen dan paneermeel en anders worden je balletjes te droog.
Met knoflooksaus, onweerstaanbaar!
Ik weet niet of je vlees eet? Vis is hele gezond, maar erg licht verteerbaar. Een fikse salade met gegrilde kip, olijven, zongedroogde tomaatjes, komkommer, drie minibolletjes mozarella (aan vlokjes gescheurd) en een eetlepel uitgebakken spekjes en dan een dressing is ook een fijne goed vullende lunch.
Eigenlijk mis ik de groente een beetje in je dagverhaal.

Spyder, vegetariers eten toch wel eieren? Verder, tofu, kaas (evt vega kaas als je streng bent) uitgelekte kwark (t is net slagroom, jummie!) joghurt etc.
Sowieso is kwark een goede bron van eiwit, maar uitgelekt is het nog even geconcentreerder.
Er zijn op southbeachforum.net nog meer vegetariers, dus die kun je om specifiekere hapjes vragen
Maar ik leef dus wel?
pi_29149679
Banne thx voor je stukje. Ik eet ook vlees (jammer genoeg kan ik niet tegen kip) (en mayo mag toch nog niet in de 1e fase?)
Vandaag la vache quiri light gehaald. Runderrookvlees en ham. Dit als tussendoortje gegeten.
Vanavond heb ik een grote vleestomaat opgevuld met rundergehakt courgette en paprika en kaas erover. En nog een paar grote lepels ernaast. Smaaktte erg lekker.
Tussen de middag tonijn met komkommer, tomaat, augurk en zilverui, paprika en wat olijfolie en azijn.
Dat ontbijtje met 2 eieren bevalt me wel.
Toch met boodschappen doen. Riepen de donuts, chips, snoepjes me heel hard. Ik heb me vingers maar in me oren gestopt

Ik moet ook veel meer plassen. Hadden jullie dat ook?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29149874
jawel! mayo mag wel, moet je wel de lowcarb versie zoeken (van remia, zwart etiket, is suikerloos. anders van die zaanse mayo, is low genoeg)
la vache vind ik zelf vies, maar met rookvlees gaat t wel.
Kijk, dat dinertje van vanavond is al stukken beter! je moet echt geen honger hebben hoor!
Mis wel nog een tussendoortje voor smiddags. Of 's ochtends, net waar je die la vache niet hebt gehad Ow, en je avond snackje, die moet je ook niet vergeten.
Veel plassen klopt als het goed is met hoeveel water je drinkt plus dat je natuurlijk overtollig vocht aan het afvoeren bent.
Maar ik leef dus wel?
pi_29150913
Ik zit nu aan de pistasnootjes, jammie

Hoe lang ben jij al bezig?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29155747
ik ben de eeuwige zondaar
7 augustus ga ik weer fase 1 beginnen, ivm vakantie /zakenreis/feestjes even een pauze gehouden.
Gelukkig weet ik dat dit werkt, dat maakt het heel makkelijk volhouden.
Normaal gesproken ben ik -7 kilo na twee weken fase 1 (en da's allemaal weer terug na die vakanties )
Nu moet ik het alleen even écht volhouden, want dat gejojo slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En ik wil voor kerst mn rol kwijt
Maar ik leef dus wel?
pi_29156246
Ik doe er ook nog aan, maar dat is puur uit solidariteit voor de andere mensen die er hier aan mee doen. Bij mijzelf heeft het niet echt veel geholpen vind ik zelf, het dieet opzich helpt niet veel, maar de combinatie met sporten is echt dodelijk voor mn gewicht, das wel weer goed, alleen heb ik dan ook periodes dat ik 5 tot 6 keer in de week ga sporten . We zijn nu een tijdje bezig en mn vader is wel al flink af gevallen, ik durf het niet te gokken, maar ik denk zeker een kilo of 10.

Vandaag wel weer eens echt lekker gegeten, alhoewel er weinig echt vies is aan het SB; volkoren spaghetti met echt een uberlekkere saus van tomatensaus, gesneden italiaanse groenten en kalkoengehakt .
pi_29163226
hmmmm gister etentje bij een jongen (heet dat zo? ).... heb artisjok gegeten, maar ook paar stukjes donkerbruin brood en wat heel erg lekker, maar super slecht was: ananas/chocolade ijs....en een glaasje grandmarnier en de witte wijn is ook niet SB proof... naja... t was wel heeeeeel erg gezellig, dus dan maggut he
Ik heb mezelf 10 maanden gegeven om alles af te vallen, dus als het een dagje niet lukt, is dat ook geen ramp...

jessie menu klinkt stuk beter, maar vergeet idd je tussendoortje niet!
pi_29167314
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 10:02 schreef Babbelzz het volgende:

jessie menu klinkt stuk beter, maar vergeet idd je tussendoortje niet!
Zijn tussendoortjes nou echt belangrijk? Ik neem als ik aan het werk ben geen tussendoortjes (4 dagen in de week) en ik mis het niet
pi_29173227
* mompelt iets over verbrandingsmotortje
pi_29174965
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef Babbelzz het volgende:
* mompelt iets over verbrandingsmotortje
jah dat weet ik wel. Maar ik heb er niet echt trek in, en als ik op me werk zit vergeet ik het meestal ook..... hmmmm...
pi_29180348
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:11 schreef Banne het volgende:
Normaal gesproken ben ik -7 kilo na twee weken fase 1 (en da's allemaal weer terug na die vakanties )
Nu moet ik het alleen even écht volhouden, want dat gejojo slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En ik wil voor kerst mn rol kwijt
Banne, je bent heus niet aan het jojo'en. Je verliest met het SB dieet gewoon absurd veel vocht en na een stevige maaltijd hou je weer extra vocht vast en dat zijn je kilo's. Vocht dus, geen vet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29186625
Vandaag ging het al beter als gisteren moet ik zeggen. Toch merk ik echt wel hoe verslaafd ik ben aan suiker, dat mis ik dus heel erg. Om thee zonder suiker te drinken heeft me ook vele pogingen gekost. En het heeft echt wel een paar weken geduurd voordat ik het zonder suiker lekker vond. Zo zal dit ook werken denk ik. Ik moet geduld hebben. En doorzettingsvermogen
(heb op de weegschaal gestaan, niet slim na 2 dagen, maar vanavond na de 3e dag dus geen ons kwijt )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29215867
Bij mij duurde het ook even voordat m'n lijf doorhad dat die moest afvallen. 't is een hele omschakeling voor je lijf..
Na een paar dagen (langer dan 3) begon het bij mij ook te komen, en nu , bijna 2 maanden later ben ik bijna 10,5 kg kwijt.
Volhouden dus en heb geduld
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:00:39 #140
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29242952
Hebben jullie nou ook last van ontwennings/ongiftings verschijnselen, zoals hoofdpijn, duizeligheid, misselijk, etc?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:07:14 #141
76500 Spyder
pi_29243141
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hebben jullie nou ook last van ontwennings/ongiftings verschijnselen, zoals hoofdpijn, duizeligheid, misselijk, etc?
Het kan inderdaad wel een paar dagen duren voor je hersenen voldoende enzymen hebben om ketonen ipv glucose als brandstof te gebruiken.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_29245660
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
soms, veel water drinken, schoonspoelen!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 10:45:59 #143
76500 Spyder
pi_29261136
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

soms, veel water drinken, schoonspoelen!!!!!!!!!!!!!!
Lol, wat voor gifstoffen komen er bij jou dan vrij? Ben benieuwd!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 13:58:37 #144
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29264899
Hoe zit het eigenlijks met magere vruchtenyoghurt die je zo kant en klaar kan kopen, dat mag ook niet vanwege de vruchten die erin zitten?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_29265925
Nee mag ook niet de 1e 2 weken.

Ik ben overgegaan op WW. Van de week weer wezen sporten en ik ging zo wat tegen de vlakte. Ik heb die koolhydraten dan gewoon nodig hoor. Het was kort maar krachtig. Thx voor de info voor die tijd en succes voor diegene die dit wel kunnen doorzetten. Petje af voor jullie.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:41:23 #146
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_29454652
Ik wil dit topic even hijsen, ben gisteren begonnen...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:02:58 #147
66422 dutch-mamma
pi_29455195
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:33 schreef jessie het volgende:
(...)
Ik moet ook veel meer plassen. Hadden jullie dat ook?
Mens, hou op! Alsof ik bier had gedronken!
Ik ben gisteren (donderdag) begonnen en er is al 1,2 kg af... Allemaal vocht.

Ik kan niet zeggen dat ik me er goed bij voel, maar dat heeft te maken met het feit dat een sluimerende griep is doorgebroken...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_29482392
Goed dat je begonnen bent, lukt het een beetje ?
Zorg er voor dat je voldoende eet en drinkt en dan komt het vast helemaal goed
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:38:49 #149
66422 dutch-mamma
pi_29492111
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 10:42 schreef mrien het volgende:
Goed dat je begonnen bent, lukt het een beetje ?
Zorg er voor dat je voldoende eet en drinkt en dan komt het vast helemaal goed
Ik kom niks tekort en drinken gaat ook, ik drink normaliter al 2-3 liter per dag.
Ik geloof dat ik al wel wat kwijt ben, ja, maar vandaag voel ik me toch weer voller (broek knelt weer meer) dan gisteren.
We zien wel maar ik hou wel vol, tenzij er gekke dingen gebeuren.
pi_29498887
Herstarter meldt zich!
Ben nog steeds ruim 5 kilo onder mn startgewicht van begin april, maar er moet toch minstens 5 kilo van af en eigenijk nog liever 10 kilo.
Ik ga eens wat eitjes bakken iig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')