Zijn tussendoortjes nou echt belangrijk? Ik neem als ik aan het werk ben geen tussendoortjes (4 dagen in de week) en ik mis het nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:02 schreef Babbelzz het volgende:
jessie menu klinkt stuk beter, maar vergeet idd je tussendoortje niet!
jah dat weet ik wel. Maar ik heb er niet echt trek in, en als ik op me werk zit vergeet ik het meestal ook..... hmmmm...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef Babbelzz het volgende:
* mompelt iets over verbrandingsmotortje
Banne, je bent heus niet aan het jojo'en. Je verliest met het SB dieet gewoon absurd veel vocht en na een stevige maaltijd hou je weer extra vocht vast en dat zijn je kilo's. Vocht dus, geen vet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:11 schreef Banne het volgende:
Normaal gesproken ben ik -7 kilo na twee weken fase 1 (en da's allemaal weer terug na die vakanties)
Nu moet ik het alleen even écht volhouden, want dat gejojo slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En ik wil voor kerst mn rol kwijt![]()
Het kan inderdaad wel een paar dagen duren voor je hersenen voldoende enzymen hebben om ketonen ipv glucose als brandstof te gebruiken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hebben jullie nou ook last van ontwennings/ongiftings verschijnselen, zoals hoofdpijn, duizeligheid, misselijk, etc?
soms, veel water drinken, schoonspoelen!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hebben jullie nou ook last van ontwennings/ongiftings verschijnselen, zoals hoofdpijn, duizeligheid, misselijk, etc?
Lol, wat voor gifstoffen komen er bij jou dan vrij? Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
soms, veel water drinken, schoonspoelen!!!!!!!!!!!!!!
Mens, hou op! Alsof ik bier had gedronken!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:33 schreef jessie het volgende:
(...)
Ik moet ook veel meer plassen. Hadden jullie dat ook?
Ik kom niks tekort en drinken gaat ook, ik drink normaliter al 2-3 liter per dag.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:42 schreef mrien het volgende:
Goed dat je begonnen bent, lukt het een beetje ?
Zorg er voor dat je voldoende eet en drinkt en dan komt het vast helemaal goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |