Jah, die is nog gejat ookquote:
Ieder zijn mening.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hij ziet er leuk uit, maar hij is gewoon een rare knul. laten we het daar bij houden.
alleen omdat hij anders denkt dan jij, betekend niet dat hij "raar" is. laten we het daarop maar houden.quote:
Ik heb inderdaad redelijk last van een gespleten persoonlijkheidquote:Op zondag 15 mei 2005 02:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alleen omdat hij anders denkt dan jij, betekend niet dat hij "raar" is. laten we het daarop maar houden.
Die autotjes?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:34 schreef Mr._Brownstone het volgende:
Laat ook je behang zien.
Tssskquote:Op zondag 15 mei 2005 02:41 schreef Lu_uK het volgende:
ik vind die SKV anders een puike gozer
jullie moeten hem niet zo pesten
Nee mên ik doe het vanavond op sinasappelsapquote:Op zondag 15 mei 2005 02:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Tsssk
Waar haal je de onzin vandaan?
Heb je een kratje teveel op ofzo?
Ja, maar dat is niet relevant in deze context.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:45 schreef BillGates het volgende:
opent nog eens waanzinnige kuttopics ook
Ik wil nu roepen permanent.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:48 schreef Skv het volgende:
Ik ga pitten.
Pijnboompitten?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:48 schreef Skv het volgende:
Ik ga pitten.
Mijn oma heeft ook een permanent.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil nu roepen permanent.
Maar dat doe ik niet, want dat is incorrect!
Doe ik het welquote:Op zondag 15 mei 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil nu roepen permanent.
Maar dat doe ik niet, want dat is incorrect!
Schijten ken je liggend, maar 't is beter als je zit....quote:Op zondag 15 mei 2005 02:51 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Hoe ging die ook al weer van ahns teeuwen..
pijnboompit pijnboompit ....... ...... ......
hehehequote:Op zondag 15 mei 2005 02:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Schijten ken je liggend, maar 't is beter als je zit....
hangbuikzwijn, hangbuizwijn, huub wil op vakantie maar zijn auto is te kleinquote:Op zondag 15 mei 2005 02:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is ook het enige dat ik nog weet.
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:59 schreef stijgende_ster het volgende:
Skv is oké! Dus Skv, je moet je bek houden en hem niet zo pesten!![]()
ofzo..
2 labiele persoonlijkheden bij elkaar ...quote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
hopen, lidia
Hopen, jongen.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:50 schreef Cappy het volgende:
[..]
2 labiele persoonlijkheden bij elkaar ...
Ik bedoel we kunnen hem wel afzeiken .. maarja zo geboren en zo opgevoed kan hij zelf weinig aan doen lijkt me. Dus!!!! wordt het tijd dat hier foto's van zijn gehele familie verschijnen en natuurlijk van zijn opblaaspop ...........Lidia ! foto's posten van jezelf![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Die autotjes?
Whehehe. Dat is écht voor fucking dikke nerds!![]()
![]()
Problemen, heeeel erg!quote:
ja, schijnt.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
zijn nichtje is ook wel okee zegmaar
Agossie, knulletje toch.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Problemen, heeeel erg!
Iemand waar ik mijn hele leven aan op zou dragen, heeft een topic over me geopend.
Gisteren. Staat in mijn OP.
Sindsdien staat mijn gehele leven op zn kop![]()
![]()
Ik voel me helemaal vreemdquote:
Haha met vrouwen converseren is zo 2003quote:Op zondag 15 mei 2005 14:57 schreef derekhugh het volgende:
[..]
ja, schijnt.
volgens mij heeft zij het IQ van een beerput .
EN waaromquote:Op zondag 15 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
ze zouden het rijbewijs van die eikel moeten afpakken, en hem daarna van de hoerenkadavertrap moeten tieften.
ja, je moet toch wat...tussen de neukpartijen door enzoquote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
Een goed gesprek
dat heeft ie wel verdient met z'n kneuzengedrag.quote:
Die hoerekadaver kuttrap heeft hier niks mee van doen!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
ze zouden het rijbewijs van die eikel moeten afpakken, en hem daarna van de hoerenkadavertrap moeten tieften.
het is allemaal gekomen door zijn rijbewijs, daarvoor was ie nog te pruimen.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Die hoerekadaver kuttrap heeft hier niks mee van doen!
Het gaat hier gewoon om het feit dat het zown ontzettende fucking idioot is.
En jiij ging ook nog een kaarsje voor 'm branden?
Waar haal je het vandaan???
Dat mag nietquote:Op zondag 15 mei 2005 15:12 schreef BillGates het volgende:
SKV moet dood
* Sjoe538 ookquote:Op zondag 15 mei 2005 15:29 schreef derekhugh het volgende:
goddamn man
ik ben verdomme nog steeds lam van gister
wat zeik je nou? je zegt zelf ..............hheheheh ... je moeder was fout .. je vriendin naief en dom ...quote:
alles mag, maar dood .. ja dan is er ook geen entertainment meer... ja okay lijken in een aangebrande spijkerbroek en haar dat na knetterd omdat iemand meer bal en reet haar had dan op zijn hoofd is dan wel weer rede voor een smile ... het is alleen klote dat je smoelwerk niet in orde kan houden als je het hoort als je broodje kaas naar binnen wil werken :-)quote:
Lidia aan de kant .. toch nog iemand die je een interne bloeding wenst terwijl ze met haar botten op je slagaders land.quote:
Ik snap echt geen fuck van jou.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:06 schreef Cappy het volgende:
[..]
Lidia aan de kant .. toch nog iemand die je een interne bloeding wenst terwijl ze met haar botten op je slagaders land.
daar zijn pillen voor .... en anders 4 hoog is ongeveer de grens en dan heb je waarschijnlijk nog een kick ..... het is maar wat je wilt ..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik snap echt geen fuck van jou.
ik wens mezelf een vredige, snelle dood toe.
quote:
\quote:
omdat je dat niet wilt eiquote:Op maandag 16 mei 2005 00:14 schreef Skv het volgende:
Waarom komt niemand mij persoonlijk neersteken
Je bent zelf een eiquote:
tonks kent Lush idd, ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:02 schreef BillGates het volgende:
tonks weet wel wat de vrouwtjes willen
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:17 schreef DeStedebouwer het volgende:
Fake evisu shirt aan ergens op een turkse kamelenmarkt gekocht.
het zit je wel dwars hequote:Op zondag 15 mei 2005 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Problemen, heeeel erg!
Iemand waar ik mijn hele leven aan op zou dragen, heeft een topic over me geopend.
Gisteren. Staat in mijn OP.
Sindsdien staat mijn gehele leven op zn kop![]()
![]()
Ssssst!quote:
Schattig, je hebt door dat je lijntjes onder je tekst kan zetten?quote:
Correct: Ik kan nu ook schuingedrukt typen, hoor.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:07 schreef Skv het volgende:
Correct: Ik kan nu ook schuingedrukt typen, hoor.
ait, we hebben een nieuwe SKV-Strijderquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:06 schreef mie_at_work het volgende:
hoor die skv praten hahahha
die gast kan alleen maar pimpen met zijn nepmerkkleding die die besteld op marktplaats.nl
Is niet nep, goedkope schooierhondquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:09 schreef rotskibo het volgende:
Hhaahahah eerst al nep Bikkembergs nu al neppe Puta de Madre
a) het is dit roze shirtje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:49 schreef mie_at_work het volgende:
hahaha ik weet wel cker dat deze roze shirtje nep is
http://fotos.marktplaats.(...)kleding/2/792925.jpg
Een kneus ben ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:12 schreef -Angel- het volgende:
Skv, hoe staat het met de relatie? Nog spannende dingen gedaan onder de lakens? Overigens Skv wat is precies een kneus?
dudequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Een kneus ben ik.
Spannende dingen? Nee, Marco heeft me verlaten, en Erwin is incontenent
Erg saai allemaal.
Mijn anus wordt zelfs weer bruin
a) was van vorig jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:54 schreef DIA het volgende:
met die kleren heb je iig gelijk...... van die "modieuze" rotzooi voor 15/16 jarige, wat in enschede (boerendorp) waarschijnlijk helemaal hip is.
Is er dan zoveel gebeurd in de prive sfeer dat je niet meer dit, als ik toch mag zeggen prachtige shirt, niet meer wilt dragen?quote:a) was van vorig jaar
Is Jan niet in de buurt?quote:Shit on me!
Stoer, nu heb je vast een grotere plasser dan Skv!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef mie_at_work het volgende:
DIA rustig aan heik heb namelijk ook een shirtje van de puta madre
maar die van mij is tenminste echt
![]()
Maar je steekt wel je vrije tijd in het uitlachen van iemand anders. Onzeker rotkind in het dagelijks leven zeker? Tja, dan moet je iets hè...quote:
Dat was ik niet, sinds ik mn rijbewijs heb , heb ik alleen in aan automaat geredenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:05 schreef Youssef het volgende:
Haha SKV en co. Kneusjes die net een rijbewijs hebben en samen auto's slopen. Ja, we willen 180 rijden togggg. Hoe kan dat dat mijn schakelpook opeens stuitert
14592 (gemiddeld 15 per dag)quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:08 schreef BrauN het volgende:
Maar je steekt wel je vrije tijd in het uitlachen van iemand anders. Onzeker rotkind in het dagelijks leven zeker? Tja, dan moet je iets hè...
Whehe, braunquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar je steekt wel je vrije tijd in het uitlachen van iemand anders. Onzeker rotkind in het dagelijks leven zeker? Tja, dan moet je iets hè...
Dus waarom zou iemand het nep maken? Of nep kopen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:10 schreef mie_at_work het volgende:
trouwens zo duur is de puta madre nou ook weer niet
Vette naam is dat trouwens , Jelle! Ik wou dat ik zo heette! Oh wacht...quote:
Heeft hij je in je kont geboord ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:10 schreef P8 het volgende:
en SKV is ook homo. Ik kan het weten ....
HOMO
nee, ik ben de psycholoog van zn moeder. Die vertelde dat ze het niet meer ziet zitten sinds dat breezertje uit haar vagina is gekomen.quote:
Ja, dat zou ik ook zeggen ja...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:14 schreef P8 het volgende:
[..]
nee, ik ben de psycholoog van zn moeder. Die vertelde dat ze het niet meer ziet zitten sinds dat breezertje uit haar vagina is gekomen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:24 schreef Skv het volgende:
Lach hier Skv uit
In dit topic kun je die wannabee PIMP uit West-Duitsland (Enschede) uitlachen
Als je hem niet kent, herken je hem hieraan:
[afbeelding]
Wannabbee PIMP avater maar eigenlijk mislukt.
Zomaar pimpen met waggie die niet van jou is kk pauper jij rijdt in Fiat Panda ofzo
Sorry, ik ben te lui om de vele typefouten van rotskibo te verwijderen
Game on!
Laat die lul van een Skv weten wat voor een stumper het is!!
Jouw moeder heeft zichzelf direct door de kop geschoten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:14 schreef P8 het volgende:
[..]
nee, ik ben de psycholoog van zn moeder. Die vertelde dat ze het niet meer ziet zitten sinds dat breezertje uit haar vagina is gekomen.
Nu?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:15 schreef Varr het volgende:
Dude heb je nou serieus een Evisu shirt aan?![]()
ik vond al dat ze er wat pips uit zag de laatste tijdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft zichzelf direct door de kop geschoten.
Sorry, wanhopig geval
Raar he, als ze al jaren op sterk water naast je bed staat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:22 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vond al dat ze er wat pips uit zag de laatste tijd
MiC-F0®3\/3®:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:34 schreef mic_forever het volgende:
SkV zeg ff eerlijk
is dat ook nep evisu?
Daarom heet het vakantie!!quote:
Jij ook succes!!11quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef rotskibo het volgende:
Hhahahahaha en hij gaat nog zakken ook
Stop beter met je leven want je bent mislukt
Het is het inderdaad gewoon nét niet.. zou m in KLB zetten eigenlijkquote:
ahh wat lief, je hebt een topic over me geopendquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:20 schreef Woutey het volgende:
hoi
neen, nog niet eens. Gewoon > PRULquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is het inderdaad gewoon nét niet.. zou m in KLB zetten eigenlijk
Schattig tochquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:51 schreef rotskibo het volgende:
[..]
ahh wat lief, je hebt een topic over me geopend![]()
Beetje proberen Alberto na te doen met z'n 'big pimpin' baby' fotoquote:Zomaar pimpen met waggie die niet van jou is kk pauper jij rijdt in Fiat Panda ofzo![]()
Ach, Skv checkt de Monacoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Beetje proberen Alberto na te doen met z'n 'big pimpin' baby' foto
Lief.quote:
quote:
Dude je quote nu iets van een jaar geleden...quote:
Nou en, joh.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude je quote nu iets van een jaar geleden...
Beetje minder drank en drugs, weet je
Kon die Belg niet om lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |