Lidia aan de kant .. toch nog iemand die je een interne bloeding wenst terwijl ze met haar botten op je slagaders land.quote:
Ik snap echt geen fuck van jou.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:06 schreef Cappy het volgende:
[..]
Lidia aan de kant .. toch nog iemand die je een interne bloeding wenst terwijl ze met haar botten op je slagaders land.
daar zijn pillen voor .... en anders 4 hoog is ongeveer de grens en dan heb je waarschijnlijk nog een kick ..... het is maar wat je wilt ..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik snap echt geen fuck van jou.
ik wens mezelf een vredige, snelle dood toe.
quote:
\quote:
omdat je dat niet wilt eiquote:Op maandag 16 mei 2005 00:14 schreef Skv het volgende:
Waarom komt niemand mij persoonlijk neersteken
Je bent zelf een eiquote:
tonks kent Lush idd, ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:02 schreef BillGates het volgende:
tonks weet wel wat de vrouwtjes willen
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:17 schreef DeStedebouwer het volgende:
Fake evisu shirt aan ergens op een turkse kamelenmarkt gekocht.
het zit je wel dwars hequote:Op zondag 15 mei 2005 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Problemen, heeeel erg!
Iemand waar ik mijn hele leven aan op zou dragen, heeft een topic over me geopend.
Gisteren. Staat in mijn OP.
Sindsdien staat mijn gehele leven op zn kop![]()
![]()
Ssssst!quote:
Schattig, je hebt door dat je lijntjes onder je tekst kan zetten?quote:
Correct: Ik kan nu ook schuingedrukt typen, hoor.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:07 schreef Skv het volgende:
Correct: Ik kan nu ook schuingedrukt typen, hoor.
ait, we hebben een nieuwe SKV-Strijderquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:06 schreef mie_at_work het volgende:
hoor die skv praten hahahha
die gast kan alleen maar pimpen met zijn nepmerkkleding die die besteld op marktplaats.nl
Is niet nep, goedkope schooierhondquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:09 schreef rotskibo het volgende:
Hhaahahah eerst al nep Bikkembergs nu al neppe Puta de Madre
a) het is dit roze shirtje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:49 schreef mie_at_work het volgende:
hahaha ik weet wel cker dat deze roze shirtje nep is
http://fotos.marktplaats.(...)kleding/2/792925.jpg
Een kneus ben ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:12 schreef -Angel- het volgende:
Skv, hoe staat het met de relatie? Nog spannende dingen gedaan onder de lakens? Overigens Skv wat is precies een kneus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |