quote:Op zondag 15 mei 2005 02:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Die autotjes?
Whehehe. Dat is écht voor fucking dikke nerds!![]()
![]()
Problemen, heeeel erg!quote:
ja, schijnt.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
zijn nichtje is ook wel okee zegmaar
Agossie, knulletje toch.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Problemen, heeeel erg!
Iemand waar ik mijn hele leven aan op zou dragen, heeft een topic over me geopend.
Gisteren. Staat in mijn OP.
Sindsdien staat mijn gehele leven op zn kop![]()
![]()
Ik voel me helemaal vreemdquote:
Haha met vrouwen converseren is zo 2003quote:Op zondag 15 mei 2005 14:57 schreef derekhugh het volgende:
[..]
ja, schijnt.
volgens mij heeft zij het IQ van een beerput .
EN waaromquote:Op zondag 15 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
ze zouden het rijbewijs van die eikel moeten afpakken, en hem daarna van de hoerenkadavertrap moeten tieften.
ja, je moet toch wat...tussen de neukpartijen door enzoquote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
Een goed gesprek
dat heeft ie wel verdient met z'n kneuzengedrag.quote:
Die hoerekadaver kuttrap heeft hier niks mee van doen!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
ze zouden het rijbewijs van die eikel moeten afpakken, en hem daarna van de hoerenkadavertrap moeten tieften.
het is allemaal gekomen door zijn rijbewijs, daarvoor was ie nog te pruimen.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Die hoerekadaver kuttrap heeft hier niks mee van doen!
Het gaat hier gewoon om het feit dat het zown ontzettende fucking idioot is.
En jiij ging ook nog een kaarsje voor 'm branden?
Waar haal je het vandaan???
Dat mag nietquote:Op zondag 15 mei 2005 15:12 schreef BillGates het volgende:
SKV moet dood
* Sjoe538 ookquote:Op zondag 15 mei 2005 15:29 schreef derekhugh het volgende:
goddamn man
ik ben verdomme nog steeds lam van gister
wat zeik je nou? je zegt zelf ..............hheheheh ... je moeder was fout .. je vriendin naief en dom ...quote:
alles mag, maar dood .. ja dan is er ook geen entertainment meer... ja okay lijken in een aangebrande spijkerbroek en haar dat na knetterd omdat iemand meer bal en reet haar had dan op zijn hoofd is dan wel weer rede voor een smile ... het is alleen klote dat je smoelwerk niet in orde kan houden als je het hoort als je broodje kaas naar binnen wil werken :-)quote:
Lidia aan de kant .. toch nog iemand die je een interne bloeding wenst terwijl ze met haar botten op je slagaders land.quote:
Ik snap echt geen fuck van jou.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:06 schreef Cappy het volgende:
[..]
Lidia aan de kant .. toch nog iemand die je een interne bloeding wenst terwijl ze met haar botten op je slagaders land.
daar zijn pillen voor .... en anders 4 hoog is ongeveer de grens en dan heb je waarschijnlijk nog een kick ..... het is maar wat je wilt ..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik snap echt geen fuck van jou.
ik wens mezelf een vredige, snelle dood toe.
quote:
\quote:
omdat je dat niet wilt eiquote:Op maandag 16 mei 2005 00:14 schreef Skv het volgende:
Waarom komt niemand mij persoonlijk neersteken
Je bent zelf een eiquote:
tonks kent Lush idd, ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:02 schreef BillGates het volgende:
tonks weet wel wat de vrouwtjes willen
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:17 schreef DeStedebouwer het volgende:
Fake evisu shirt aan ergens op een turkse kamelenmarkt gekocht.
het zit je wel dwars hequote:Op zondag 15 mei 2005 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Problemen, heeeel erg!
Iemand waar ik mijn hele leven aan op zou dragen, heeft een topic over me geopend.
Gisteren. Staat in mijn OP.
Sindsdien staat mijn gehele leven op zn kop![]()
![]()
Ssssst!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |