Ja jij en je grote liefde!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Waarom doe ik dat eigenlijk nooit met mijn tankpasje..
Als hij onderin ligt mag je hem wel zelf pakken hoor.quote:Ergens onder uit de diepvries?
En eind juni gaan we samen weer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:38 schreef xman het volgende:
[..]
Ja jij en je grote liefde!![]()
Toen we in de efteling waren, zat hij toch ook in Parijs?
Jah jah..als je alle topics op een rij zou zetten, dan zaten we nu in Parijs..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
alweer een nieuw topiqueje?
Sacre blue..dar gheb ju du Hupselquteaux!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:43 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaa, hupsen naar Parijs
Monmartre, Place Pigalle, Centre Pompidou, Le Marait, Quartier Latin, Sacre Coeur, Louvre, Moulin Rouge, Notre Dame, de Seine, Pere Lachaise, Montparnasse
(heimwee)
Jahquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:45 schreef Waxxer het volgende:
Ow help, komt dat hele songfestival-circus er weer aan?
Mais oui! Je veux bien te fair un pipe avec toiquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:45 schreef xman het volgende:
[..]
Sacre blue..dar gheb ju du Hupselquteaux!
Ik vind het Songfestival altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jahde nieuwe kitch-deuntjes zullen weer uit de homokroegen schallen
Volgende week: verjaardagquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jahde nieuwe kitch-deuntjes zullen weer uit de homokroegen schallen
Najaaahhh, ken je uitgang ook weer ff chillenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NEEEEE!
Moeder en broertje zijn thuisDaar ging mn vrijheden...
Helaas worden de nieuwe kitsch-deuntjes bijgeschreven op de lange lijst van walgelijke nummers en blijven ze ze tot in de eeuwigheid draaien in die kroegjesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:48 schreef Waxxer het volgende:
Dan die week: hoop ik dat de hype voorbij is
Welke uitgang?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Najaaahhh, ken je uitgang ook weer ff chillen
Ik zie de kapsones al weer levendig voor me van dees of geen die ergens in den lande betrokken is bij een bepaalde verenigingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas worden de nieuwe kitsch-deuntjes bijgeschreven op de lange lijst van walgelijke nummers en blijven ze ze tot in de eeuwigheid draaien in die kroegjes
En hoe laat was het toen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welke uitgang?
Mijn reet is geen pretpark en ik sta sinds 11-12-04 droog!
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:51 schreef petre86 het volgende:
Ik ben blut maar ik wil toch wat eten vanavond.
nu ècht ècht ècht ècht weg is (hand boven uitknop zweeft..)
sweet dreams![]()
Je bent 17, je hoort droog te staanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welke uitgang?
Mijn reet is geen pretpark en ik sta sinds 11-12-04 droog!
quote:
Iets na enen ofzo?quote:
De jeugd ook van tegenwoordig. Weten nieteens meer wat de echte betekenis van droogstaan is! Alles moet tegenwoordig allemaal nat en goed gesmeerd zijn!quote:
Precies! Wat nou nat en goed gesmeerd? Gortdroog en bare, da's de manier!!! .....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:57 schreef xman het volgende:
[..]
De jeugd ook van tegenwoordig. Weten nieteens meer wat de echte betekenis van droogstaan is! Alles moet tegenwoordig allemaal nat en goed gesmeerd zijn!
Wat is er met de goede oude tijd gebeurd toen er nog echte bikkels waren!![]()
*auw*quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:57 schreef xman het volgende:
[..]
De jeugd ook van tegenwoordig. Weten nieteens meer wat de echte betekenis van droogstaan is! Alles moet tegenwoordig allemaal nat en goed gesmeerd zijn!
Wat is er met de goede oude tijd gebeurd toen er nog echte bikkels waren!![]()
Nee...nu je het zegt: Ervoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En en en en en toen kon je nog net Calimero kijken daarna![]()
En dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, anders rij je toch gewoon even langs een parkeerplaats..
En nog sta je droog?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan?
Hier is al een parkeerplaats
[afbeelding]
Dat vaderland is een eng vaderlandquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:00 schreef xman het volgende:
[..]
Niet zeuren! Bukken en neem het in naam van je vaderland!
Oeh!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik geloof dat ik eens gortdroog en bare ga slapen
X-man... had jij die spycam nou al geinstalleerd?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik geloof dat ik eens gortdroog en bare ga slapen
Bungel bungel bungelquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
X-man... had jij die spycam nou al geinstalleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |