quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:41 schreef -Mo- het volgende:
Seizoen 1 begon begin september, en seizoen 2 zal ook ergens in augustus/september beginnen denk ik...
en hier is alex![]()
[afbeelding]
Zoals ik het daar lees komt er wel sowieso nog een tweede seizoen in September.quote:JOEY CONCLUDES ITS FIRST SEASON WITH A ONE-HOUR FINALE THAT IMPROVES TO THE SERIES' HIGHEST AUDIENCE SINCE MARCH, BUT CONTINUES TO STRUGGLE WITH JUST 8.4 MILLION VIEWERS, FACING A POTENTIAL TIMESLOT CHANGE NEXT SEASON
Kijkcijfers Joey
Een tweede seizoen dusquote:NBC Renews Four, Including 'Vegas,' 'Joey'
NBC's final schedule for the 2005-06 season won't be announced until May, but the network got a head-start on Thursday (March 17), renewing "Crossing Jordan," "Las Vegas" and the freshman comedy "Joey" for another year. In addition, NBC confirmed the rumored renewal of "West Wing" and the two-year extension for "ER," which will keep the medical drama on the air through at least the 2007-08 season.
"The continuing quality and popularity of these series make them the mainstays of our year-to-year schedules," says NBC Entertainment President Kevin Reilly. "Coupled with our innovative current development plans, we feel we have the right mix of returning and fresh, new breakout hits for a promising 2005-06 schedule."
Facing the tough challenge of following in the footsteps of "Friends," "Joey" has struggled at times this season, averaging 11.1 million viewers. Still, NBC can boast that it's the season's top new comedy among adults 18-49 and in total viewers. Of the NBC renewals, "Joey" was probably the one whose future was in the most doubt.
Even after weathering a tough fall opposite "Monday Night Football," "Las Vegas" has averaged 11.7 million viewers per week in its second season. Those numbers are almost identical to the figures the show delivered last year.
Although NBC's Sunday performance has been spotty this season due to weaknesses between 7 p.m. and 9 p.m., "Crossing Jordan" has provided a strong anchor, averaging 12.1 million viewers despite strong competition from ABC's "Boston Legal."
Two of the most decorated dramas in the history of the medium, "The West Wing" and "ER" are averaging 11.4 and 16.5 million viewers respectively.
Thursday's announcement brings a good deal of clarity to NBC's schedule with two months to go before its official upfront presentation. In addition to today's renewals, a number of shows -- including "Scrubs," "Will & Grace," freshman drama "Medium" and the first three "Law & Order" offerings -- had already been picked up for next season. "American Dreams" and "Committed" appear to be dead in the water and the fate of Friday dramas "Third Watch" and "Medical Investigation" is decidedly cloudy and probably won't be determined until after NBC executives have had the opportunity to look over the network's pilot haul.
quote:Warner Home Video have announced the UK Region 2 DVD release of Joey: The Complete First Season for 25th July 2005. Everyone’s favourite ‘friend’ can now be welcomed into households every night, as the DVD goes on sale as soon as the series broadcast ends on Five.
Multiple Emmy and Golden Globe Award nominee Matt LeBlanc reprises his Friends role as the comical Joey, leaving behind New York City for the slightly more glamorous location of Hollywood. In his never-ending quest to achieve his goal of becoming a renowned actor, Joey is joined by his sister Gina played by Drea de Matteo (The Sopranos) and her son, Michael - Paulo Costanzo (Road Trip).
No further details have been released at this time.
off-topic. Ook weer een nieuw seizoen van Will & Gracequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:07 schreef PDOA het volgende:
Kan mij niet echt bekoren deze serie. Echt van die superflauwe humor die tegenwoordig in elke Amerikaanse serie langskomt.
Ik denk dat ik die maar eens ga kopenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 02:20 schreef Aurelium het volgende:
op zich is dat wel veel. Zeker voor een spin-off
was opzich wel een leuk grapje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
Alleen wat kan die Michael slecht acteren, tijdens dat telefoongesprek bijvoorbeeld, en nog een paar momenten.
250k is zéér matig. Maar dat was het nog geen eens. Het waren 125.000 kijkers per uitzending, ze tellen de herhalingen er ook nog (zeer ruim) bij.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:37 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die maar eens ga kopen
250.000 kijkers? Is dat veel in Nederland op de prime-time vrijdagavond? Valt wel mee toch?
Friends behaalde 600.000 kijkers. Voor Veronica termen is 250.000 kijkers nog vrij aardig. Maar (zoals ik hierboven zei) is dat nog geen eens het geval. Overigens is het niet helemaal de zender's fout, want Veronica heeft er meer dan genoeg promotie voor gedaan. Slechte tijdstip is mede de reden. Ze hadden het beter kunnen programmeren op het oude Friends tijdstip (20:30, maandag avond).quote:Op donderdag 9 juni 2005 06:14 schreef Darkinforcer het volgende:
inderdaad, friends zat tegen 1 miljoen kijkers aan.. dus 250.000 is imho niet veel .
Bij FRS voor 40 euro. Bij play en CD-wow is die veel duurderquote:
ik vind 40 euro voor een dvd best veul.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bij FRS voor 40 euro. Bij play en CD-wow is die veel duurder
Het zijn er 3. en dat voor een heel seizoen valt nog wel mee vind ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:49 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik vind 40 euro voor een dvd best veul.
die liggen dan ook al wat langer in de schappenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:10 schreef CryARiver het volgende:
Voor 6 dvd's van 1 seizoen Alias bijvoorbeeld betaal je 25,-. Die seizoen box prijzen zijn buiten proporties.
Ik vind hem wel vet, al is het idd wel een beetje uitmelkerij van Friends. Desalniettemin beter dan de gemiddelde Nederlandse comedyserie zoals Kees & Co en Mijn Dochter & Ik.quote:Op maandag 19 september 2005 13:09 schreef superhero87 het volgende:
ik snap niet dat mensen Joey leuk kunnen vinden, zo cliche. En het is helemaal niet grappig...
Friends was nog leuk, maar dit... nee
(o o , joey fans zullen niet blij zijn met deze uitspraken)
die aflevering 1 en 2 komen me bekend voorquote:Op maandag 19 september 2005 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joey afleveringen op Veronica weer vanaf volgende week maandag om 18.35 Al zullen dit wel herhalingen zijn van het vorige seizoen.
Vanaf vrijdag weer in Amerika
25. 2- 1 2T6451 22 Sep 05 Joey and the Big Break (1)
26. 2- 2 2T6452 22 Sep 05 Joey and the Big Break (2)
27. 2- 3 29 Sep 05 Joey and the Spanking
28. 2- 4 6 Oct 05 Joey and the Stuntman
Dagelijks of 1x per week?quote:Op maandag 19 september 2005 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joey afleveringen op Veronica weer vanaf volgende week maandag om 18.35 Al zullen dit wel herhalingen zijn van het vorige seizoen.
quote:Op maandag 19 september 2005 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf vrijdag weer in Amerika
25. 2- 1 2T6451 22 Sep 05 Joey and the Big Break (1)
26. 2- 2 2T6452 22 Sep 05 Joey and the Big Break (2)
27. 2- 3 29 Sep 05 Joey and the Spanking
28. 2- 4 6 Oct 05 Joey and the Stuntman
die "dochter" is anders wel een lekker ding hoorquote:Op maandag 19 september 2005 14:58 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vet, al is het idd wel een beetje uitmelkerij van Friends. Desalniettemin beter dan de gemiddelde Nederlandse comedyserie zoals Kees & Co en Mijn Dochter & Ik.
-edit-quote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef GAMED0G het volgende:
downlaoden kerel, er is niemand in NL die die NBC heeft....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitchen Confidential ga ik zo eens proberen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef CloudStrife het volgende:
Tip voor jullie comedy fans:
Probeer ook eens de nieuwe series:
- Kitchen Confidential
- Everybody hates Chris
- My name is Earl
Er is een ander topic voor amerikaanse series he, dat weet jequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef Vitalogy het volgende:
Okay Kitchen Confidential is half-gare humor
Negers zijn tof!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef Tom-my het volgende:
Das toch die tour of duty negehr?
ja, Miguel A. Nunez Jr.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef Tom-my het volgende:
Das toch die tour of duty negehr?
Aflevering 1 & 2 werden na elkaar uitgezonden n het openingsweekend, dus afgelopen weekend was inderdaad Afl. 4quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Aflevering 4? Is die er dan? En inderdaad, season 2 is tot nu veel beter dan 1.
Jawel, heb hem net gekeken. En hij was echt een hele goede aflevering. Alex was top deze afleveringquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:17 schreef Timmai het volgende:
Deze week geen aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen jammer van de slechte kwaliteit door een storing bij de NBC uplink. Misschien komt er nog een DSR uit, anders wordt het wachten op een herhaling aangezien je vooral in het begin een paar grappen mist door die storing.quote:Notes: The NBC feed of this episode was hosed due to bad weather in NYC (where NBC's
uplink is located). There are some video dropouts in the show, and it switches to SD for a few seconds at one point. Since no one else released even a VCD I figured that a droppy cap that was still mostly watchable was better than none at all. No group would ever want to pre something this droppy, except LOL and they didn't, so I bring it to you myself“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
ik vond em ook tegenvallen, de English Class was nog wel oke, maar verder ging het nergens overquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:25 schreef rthls het volgende:
Episode 6 viel erg tegen vond ik. Weinig gelachen, slechtste van het seizoen
Naast alle grappen, verhaallijnen, acteurs, actrices (Alexquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het probleem dat ik echter nog steeds heb, erfenisje uit seizoen 1 toen het nog erger was, ze gebruiken te vaak kutdecors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who knew?
De tv op de gangquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:39 schreef Freeling het volgende:
@ washandje: Hoe weet je nu dat het oude huis leuker was...er is nog nauwelijks iets gespeeld in het nieuwe...
Waar je het download hier zeggen is volgens mij niet helemaal conform de policyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:00 schreef Freeling het volgende:
vanavond weer een nieuwehoe laat zou ie online staan? en waar downloaden jullie hem meestal?
mjah, ze zenden eerst nog een eerdere uit, ik geloof die waar het geluid en beeld gestoord was, maar da weet ik niet zeker ....quote:
Prachtdialoog was dat inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef Retarded het volgende:
Een van de betere afleveringen tot nu toe...
"did she..."
"does it matter?"
ik vind dat wel lachen tussen alex en joeyquote:Op zondag 6 november 2005 16:37 schreef Kesh het volgende:
Alex begint idd een beetje irritant te worden.
Ik hoop dat de verhaallijn tussen Joey en Alex snel wordt afgesloten. Voor de rest weer een super leuke aflevering en ik denk dat de schrijvers en spelers hun juiste weg hebben gevonden dit seizoen.
Het moet niet te lang gerekt wordenquote:Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
ik vind dat wel lachen tussen alex en joey
mee eens, Alex is lief en Joey cool.. ze passe bij elkaarquote:Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Ik vind dat het nu wel beetje lang gaat duren.quote:Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
dat vond ik op gegeven moment ook te langdradig worden..Maar ze willen gewoon een groter deel van het publiek bereiken, door er ook wat drama-elementen in te gooien..quote:Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef Kesh het volgende:
[..]
Ik vind dat het nu wel beetje lang gaat duren.
In Friends met Rachel en Ross vond ik een soort gelijke situatie beter uitgewerkt.
idd die alex wordt steeds mooierquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:05 schreef kletskop het volgende:
8 valt inderdaad weer tegen, dacht na 7 dat het weer beter werd maar helaas![]()
Alex daarintegen wordt steeds mooier![]()
8 december nog een aflevering en 15 december nog een dubbele aflevering, maar daarna dus een zeer lange winterstop.quote:
Omdat er bijna niemand naar kijkt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:38 schreef Tom-my het volgende:
waarom doen mensen dat toch :S
Klopt. Er is echt een comedy-dieptepunt op dit moment. Volgens mij zijn er nog nooit zo weinig leuke sitcoms op de Amerikaanse tv geweest als dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:21 schreef Atreidez het volgende:
Jammer, want zoveel luchtige comedy is er naar mijn mening niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who knew?
Nee, Luxemburgs.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Had die pa van Michael nou een NL-vlaggetje op zn jasje
Had ik het toch goed, kwam me al bekend voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
Die kerel die de vader van Michael speelde heeft ook al in drie afleveringen van Friends gespeeld. Herkende iemand hem nog als Eddie, de gestoorde roommate van Chandler?
quote:
Hij was toffer als Eddiequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
Die kerel die de vader van Michael speelde heeft ook al in drie afleveringen van Friends gespeeld. Herkende iemand hem nog als Eddie, de gestoorde roommate van Chandler?
Ik vond hem als Eddie ook veel beter. En ja, chocolate milk was bedoeld als synoniem voor drugs.quote:
omgquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik snapte helemaal niks van die chocolatmilk grap... is dat een synoniem voor een drugs ofzo
Was dat de season finale alweerquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gister was de season finale, straks maar even kijken
Dat was het cadeautje van Alex voor Joey.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef mrkanarie het volgende:
wel een beetje dik dr bovenop met die sneeuw."Goh, jammer dat het niet sneeuwt!" "nee, we zitten in LA, hier sneeuwt het niet." en even later ligt dr een dik pak sneeuw.
Snap jij wel iets van de Engelse taal?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef mrkanarie het volgende:
wel een beetje dik dr bovenop met die sneeuw."Goh, jammer dat het niet sneeuwt!" "nee, we zitten in LA, hier sneeuwt het niet." en even later ligt dr een dik pak sneeuw.
helemaal mee eens.... dit was werkelijk een geweldig grappige aflevering...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef washandje het volgende:
Ik heb net ook nog even de laatste dubbelaflevering gekeken en heb erg genoten. Wat mij betreft was het de eerste aflevering van dit seizoen die liet zien hoe sterk deze komedie eigenlijk toch is
Jaaa! "That's not even a real fish, that's a goldfish cracker!"quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
'Joey and the bachelor thanksgiving', de 10e aflevering van S2.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:09 schreef GhostMan84 het volgende:
Welke is ook alweer die aflevering dat Joey en Michael zo'n "toneelstukje" moeten doen, met dat ierse accent?
Dank, dank!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
'Joey and the bachelor thanksgiving', de 10e aflevering van S2.
schiet al lekker op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef The_S het volgende:
ja volgens mij begint het na de olympische spelen pas weer
bron: http://www.nbc.com/Joey/episode_guide/quote:Returns TUESDAY March 7th!
New Night, New Episodes!
dat was een geweldig stukje....quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:59 schreef Ogala het volgende:
hahaha geweldige ep, alleen jammer van Dean!
[afbeelding]
24 en Joey kun je nou ook niet echt vergelijken hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef mrkanarie het volgende:
Volgens mij zijn er ook niet extreem veel mensen die het kijken. Kijk maar naar dit topic; loopt al vanaf vrijdag 13 mei 2005, terwijl 24 wel een topic per week vol krijgt.
Bron?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:53 schreef CryARiver het volgende:
Joey wordt gecaneled. Het contract van Matt LeBlanc is nog niet afgelopen maar de serie is tóch vroegtijdig stopgezet door "tegenvallende" kijkcijfers.
Er zaten in Joey echt sommige goede afleveringen, maar over het algemeen was het te slap. Wat mij is tegengevallen is dat ze een spin-off hebben willen maken, zonder de oude aspecten over te laten. Joey was weg uit de oude omgeving, geen oude karakters die af en toe langs kwamen en van de oorspronkelijke Joey werd een persiflage neergezet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:34 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Grootste probleem isdenk ik dat je bij Friends altijd 3 verhalen van 6 interressante mensen in 1 aflevering had, en bij Joey alles omhem draaide en de rest er maar wat omheen liep en poogde te acteren.
quote:dus. na die ene aflevering van Joey van afgelopen dinsdag/woensdag is het alweer van de schedule gerukt door NBC omdat er maar 4 miljoen mensen keken. Misschien worden de resterende episodes in de zomervakantie nog burned off, maar zelfs dat is niet zeker. Bron: Variety.
Ze filmen hem niet af omdat hij niet genoeg opleverd, waarom zouden ze hem dan in vredesnaam 's nachts uitzenden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:50 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Laten ze ze dan van mijn part 's nachts uitzenden, dan kan ik ze op DVD branden en hebben we dat ook weer gehad...
de al opgenomen afleveringen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ze filmen hem niet af omdat hij niet genoeg opleverd, waarom zouden ze hem dan in vredesnaam 's nachts uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |