Nee, Luxemburgs.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Had die pa van Michael nou een NL-vlaggetje op zn jasje
Had ik het toch goed, kwam me al bekend voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
Die kerel die de vader van Michael speelde heeft ook al in drie afleveringen van Friends gespeeld. Herkende iemand hem nog als Eddie, de gestoorde roommate van Chandler?
quote:
Hij was toffer als Eddiequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
Die kerel die de vader van Michael speelde heeft ook al in drie afleveringen van Friends gespeeld. Herkende iemand hem nog als Eddie, de gestoorde roommate van Chandler?
Ik vond hem als Eddie ook veel beter. En ja, chocolate milk was bedoeld als synoniem voor drugs.quote:
omgquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik snapte helemaal niks van die chocolatmilk grap... is dat een synoniem voor een drugs ofzo
Was dat de season finale alweerquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gister was de season finale, straks maar even kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het cadeautje van Alex voor Joey.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef mrkanarie het volgende:
wel een beetje dik dr bovenop met die sneeuw."Goh, jammer dat het niet sneeuwt!" "nee, we zitten in LA, hier sneeuwt het niet." en even later ligt dr een dik pak sneeuw.
Snap jij wel iets van de Engelse taal?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef mrkanarie het volgende:
wel een beetje dik dr bovenop met die sneeuw."Goh, jammer dat het niet sneeuwt!" "nee, we zitten in LA, hier sneeuwt het niet." en even later ligt dr een dik pak sneeuw.
helemaal mee eens.... dit was werkelijk een geweldig grappige aflevering...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef washandje het volgende:
Ik heb net ook nog even de laatste dubbelaflevering gekeken en heb erg genoten. Wat mij betreft was het de eerste aflevering van dit seizoen die liet zien hoe sterk deze komedie eigenlijk toch is
Jaaa! "That's not even a real fish, that's a goldfish cracker!"quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
'Joey and the bachelor thanksgiving', de 10e aflevering van S2.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:09 schreef GhostMan84 het volgende:
Welke is ook alweer die aflevering dat Joey en Michael zo'n "toneelstukje" moeten doen, met dat ierse accent?
Dank, dank!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
'Joey and the bachelor thanksgiving', de 10e aflevering van S2.
schiet al lekker op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef The_S het volgende:
ja volgens mij begint het na de olympische spelen pas weer
bron: http://www.nbc.com/Joey/episode_guide/quote:Returns TUESDAY March 7th!
New Night, New Episodes!
dat was een geweldig stukje....quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:59 schreef Ogala het volgende:
hahaha geweldige ep, alleen jammer van Dean!
[afbeelding]
24 en Joey kun je nou ook niet echt vergelijken hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef mrkanarie het volgende:
Volgens mij zijn er ook niet extreem veel mensen die het kijken. Kijk maar naar dit topic; loopt al vanaf vrijdag 13 mei 2005, terwijl 24 wel een topic per week vol krijgt.
Bron?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:53 schreef CryARiver het volgende:
Joey wordt gecaneled. Het contract van Matt LeBlanc is nog niet afgelopen maar de serie is tóch vroegtijdig stopgezet door "tegenvallende" kijkcijfers.
Er zaten in Joey echt sommige goede afleveringen, maar over het algemeen was het te slap. Wat mij is tegengevallen is dat ze een spin-off hebben willen maken, zonder de oude aspecten over te laten. Joey was weg uit de oude omgeving, geen oude karakters die af en toe langs kwamen en van de oorspronkelijke Joey werd een persiflage neergezet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:34 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Grootste probleem isdenk ik dat je bij Friends altijd 3 verhalen van 6 interressante mensen in 1 aflevering had, en bij Joey alles omhem draaide en de rest er maar wat omheen liep en poogde te acteren.
quote:dus. na die ene aflevering van Joey van afgelopen dinsdag/woensdag is het alweer van de schedule gerukt door NBC omdat er maar 4 miljoen mensen keken. Misschien worden de resterende episodes in de zomervakantie nog burned off, maar zelfs dat is niet zeker. Bron: Variety.
Ze filmen hem niet af omdat hij niet genoeg opleverd, waarom zouden ze hem dan in vredesnaam 's nachts uitzenden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:50 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Laten ze ze dan van mijn part 's nachts uitzenden, dan kan ik ze op DVD branden en hebben we dat ook weer gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |