Nee, Luxemburgs.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Had die pa van Michael nou een NL-vlaggetje op zn jasje
Had ik het toch goed, kwam me al bekend voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
Die kerel die de vader van Michael speelde heeft ook al in drie afleveringen van Friends gespeeld. Herkende iemand hem nog als Eddie, de gestoorde roommate van Chandler?
quote:
Hij was toffer als Eddiequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
Die kerel die de vader van Michael speelde heeft ook al in drie afleveringen van Friends gespeeld. Herkende iemand hem nog als Eddie, de gestoorde roommate van Chandler?
Ik vond hem als Eddie ook veel beter. En ja, chocolate milk was bedoeld als synoniem voor drugs.quote:
omgquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik snapte helemaal niks van die chocolatmilk grap... is dat een synoniem voor een drugs ofzo
Was dat de season finale alweerquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gister was de season finale, straks maar even kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |