Negers zijn tof!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef Tom-my het volgende:
Das toch die tour of duty negehr?
ja, Miguel A. Nunez Jr.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef Tom-my het volgende:
Das toch die tour of duty negehr?
Aflevering 1 & 2 werden na elkaar uitgezonden n het openingsweekend, dus afgelopen weekend was inderdaad Afl. 4quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Aflevering 4? Is die er dan? En inderdaad, season 2 is tot nu veel beter dan 1.
Jawel, heb hem net gekeken. En hij was echt een hele goede aflevering. Alex was top deze afleveringquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:17 schreef Timmai het volgende:
Deze week geen aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen jammer van de slechte kwaliteit door een storing bij de NBC uplink. Misschien komt er nog een DSR uit, anders wordt het wachten op een herhaling aangezien je vooral in het begin een paar grappen mist door die storing.quote:Notes: The NBC feed of this episode was hosed due to bad weather in NYC (where NBC's
uplink is located). There are some video dropouts in the show, and it switches to SD for a few seconds at one point. Since no one else released even a VCD I figured that a droppy cap that was still mostly watchable was better than none at all. No group would ever want to pre something this droppy, except LOL and they didn't, so I bring it to you myself“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
ik vond em ook tegenvallen, de English Class was nog wel oke, maar verder ging het nergens overquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:25 schreef rthls het volgende:
Episode 6 viel erg tegen vond ik. Weinig gelachen, slechtste van het seizoen
Naast alle grappen, verhaallijnen, acteurs, actrices (Alexquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het probleem dat ik echter nog steeds heb, erfenisje uit seizoen 1 toen het nog erger was, ze gebruiken te vaak kutdecors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who knew?
De tv op de gangquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:39 schreef Freeling het volgende:
@ washandje: Hoe weet je nu dat het oude huis leuker was...er is nog nauwelijks iets gespeeld in het nieuwe...
Waar je het download hier zeggen is volgens mij niet helemaal conform de policyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:00 schreef Freeling het volgende:
vanavond weer een nieuwehoe laat zou ie online staan? en waar downloaden jullie hem meestal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |