8 december nog een aflevering en 15 december nog een dubbele aflevering, maar daarna dus een zeer lange winterstop.quote:
Omdat er bijna niemand naar kijkt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:38 schreef Tom-my het volgende:
waarom doen mensen dat toch :S
Klopt. Er is echt een comedy-dieptepunt op dit moment. Volgens mij zijn er nog nooit zo weinig leuke sitcoms op de Amerikaanse tv geweest als dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:21 schreef Atreidez het volgende:
Jammer, want zoveel luchtige comedy is er naar mijn mening niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who knew?
Nee, Luxemburgs.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Had die pa van Michael nou een NL-vlaggetje op zn jasje
Had ik het toch goed, kwam me al bekend voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
Die kerel die de vader van Michael speelde heeft ook al in drie afleveringen van Friends gespeeld. Herkende iemand hem nog als Eddie, de gestoorde roommate van Chandler?
quote:
Hij was toffer als Eddiequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef SuperSiem het volgende:
Die kerel die de vader van Michael speelde heeft ook al in drie afleveringen van Friends gespeeld. Herkende iemand hem nog als Eddie, de gestoorde roommate van Chandler?
Ik vond hem als Eddie ook veel beter. En ja, chocolate milk was bedoeld als synoniem voor drugs.quote:
omgquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik snapte helemaal niks van die chocolatmilk grap... is dat een synoniem voor een drugs ofzo
Was dat de season finale alweerquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gister was de season finale, straks maar even kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het cadeautje van Alex voor Joey.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef mrkanarie het volgende:
wel een beetje dik dr bovenop met die sneeuw."Goh, jammer dat het niet sneeuwt!" "nee, we zitten in LA, hier sneeuwt het niet." en even later ligt dr een dik pak sneeuw.
Snap jij wel iets van de Engelse taal?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef mrkanarie het volgende:
wel een beetje dik dr bovenop met die sneeuw."Goh, jammer dat het niet sneeuwt!" "nee, we zitten in LA, hier sneeuwt het niet." en even later ligt dr een dik pak sneeuw.
helemaal mee eens.... dit was werkelijk een geweldig grappige aflevering...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef washandje het volgende:
Ik heb net ook nog even de laatste dubbelaflevering gekeken en heb erg genoten. Wat mij betreft was het de eerste aflevering van dit seizoen die liet zien hoe sterk deze komedie eigenlijk toch is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |