Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
quote:
Dagcijfers van Woensdag 11 Mei 2005 (00:00 - 23:59)quote:
* SHERMAN huppelt dat topic ook even in.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dagcijfers van Woensdag 11 Mei 2005 (00:00 - 23:59)
1. Megter 450
2. jitzzzze 258
3. Stuart 251
4. Dos37 247
voor je gemakquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN huppelt dat topic ook even in.
quote:59. SHERMAN 84
Truste.quote:
Lang geleden dat ik in die lijst voorkwamquote:160. devzero 40
Je post tegenwoordig toch nog maar 5 minuten per dag?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:19 schreef SHERMAN het volgende:
Ik mag ook wel weer wat meer gaan posten.
Ietsjes meer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Je post tegenwoordig toch nog maar 5 minuten per dag?
quote:135. SHERMAN 47
Eigenlijk kunnen we die cijfers beter niet hier zettenquote:
met mij gaat ie prima en van weekend ga ik joan of arcadia proberen af te kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
Maar hoest met julllie?
Leuke plannen? voor vandaag of het weekend?
Ik wete nu nog steeds niet wat het isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
met mij gaat ie prima en van weekend ga ik joan of arcadia proberen af te kijken
Spring zo op de fiets, ga zo kanoeen met school.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we die cijfers beter niet hier zetten
ja ja mijn schuld ik weet het.
Kunnen we beter in dat topic houden denk ik.
Maar hoest met julllie?
Leuke plannen? voor vandaag of het weekend?
Gala van school?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Spring zo op de fiets, ga zo kanoeen met school.En vanavond gala.
Waarom investeren in iets wat bijna overleden is??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe duur is nou tegenwoordig een beetje leuke KISS DiVX/XViD speler?
hoeveel vragen in 1 postquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gala van school?
Ga je wel netjes dan? Mooi aangekleed enz
En heb je al een date? En zo ja met wie? en waarom is er gala?
En waar is dat filmpje?
waatrom niet gelijk kijken naar hdtv, loop je alvast vooruit op de zaken...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom investeren in iets wat bijna overleden is??
Ik zag ook al HDD recorders voor redelijk prijsje met DIVX ondersteuning
Is dat geen betere optie dan?
Ja van school.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gala van school?
Ga je wel netjes dan? Mooi aangekleed enz
En heb je al een date? En zo ja met wie? en waarom is er gala?
En waar is dat filmpje?
Ja als ik het gister had gevraag moest ik waarschijnlijk niet zo zeikenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja van school.
En ja ik ga netjes, gister mijn pak enzo gepast.
Date? Moet iemand uit de 4de zijn en dat zijn alleen maar lelijke wijven.je mag geen introduces meenemen.
En het is een eind examen gala.
Komt ie nou mee over dat filmpje.Gister de hele middag en avond op FOK! geweest en nu moet ik zo weg en dan ga je het nu vragen?
Hij was al wakker, maar hij wil het filmpje gewoon niet delen, daarom doet hij net alsof hij niets snapt en altijd lui is, dan hoeft hij het niet te doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja als ik het gister had gevraag moest ik waarschijnlijk niet zo zeiken
En had je nog tijd nodig.
Dus ik denk dit is een mooi moment om het weer even in de groep te gooien.
Zodat je beetje wakker blijft
Ik zla hem ff vanavond welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij was al wakker, maar hij wil het filmpje gewoon niet delen, daarom doet hij net alsof hij niets snapt en altijd lui is, dan hoeft hij het niet te doen
Ik zou em![]()
![]()
Hahahaha.
Ohja,btw - goedemorgen
Ik probeer me in te houden op de nieuwe smileysquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Hahahaha, ja dat vermoeden had ik ook al.
Ik vond het wel een leuke smiley, dus ik dacht ik stop em in het bericht.
Hij is wel leuk
* Jo0Lz probeert zo min mogelijk smilies te gebruiken....
(Shit mislukt)
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik probeer me in te houden op de nieuwe smileys
Maar dat lukt me ook nog niet heel erg
Eindelijk zijn ze klikbaar en dan gebruik ik ze ook graag
ik was hiervoor te lui om ze elke keer op te zoeken.
Maar ik vind ze wel cute, laat me maar even met die smileys
Gata denk ik vanzelf wel were over en dan is alles weer normaal
Hmm, neej niet elke dagquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee je hebt officieel geen leven dus!![]()
Doe je dat elke dag ofzo?![]()
SCquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmm, neej niet elke dag
ben nog maar sinds kort zo explosief aan het postenvooral de slowchat vink wel leuk...
En die nieuwe smileys, die doen het em...
dequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaadhet moet gewoon nog een beetje "gewoon" worden...
![]()
![]()
![]()
![]()
<-
![]()
postopkriktopics??? neuh joh!! wat een onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
SC![]()
De topics die heel veel mensen haten
Kliekjes vorming en postopkrikken noemen ze het
En gelijk geef ik ze![]()
Postcount?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
postopkriktopics??? neuh joh!! wat een onzin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
postopkriktopics??? neuh joh!! wat een onzin![]()
![]()
Behalve het kuiken kende ik ze idd ook al.. kostte geen moeite om ze te vinden/commando in te tikken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
deen
en
waren al redeloijk gewoon bij mij...
de rest is niet echt leuk...
Neej jij krikt andere dingenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Postcount?
Wat is dat?
Ik hou het nooit bij, ik zit nu geloof ik rond de 56.000 posts
Zo vele heb ik dr geteld ongeveer. Dus ik hoef mn posts niet meer op te krikken![]()
De mensen die slowchatters hatenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
SC![]()
De topics die heel veel mensen haten
Kliekjes vorming en postopkrikken noemen ze het
En gelijk geef ik ze![]()
dat is de juiste instellingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
De mensen die slowchatters haten
Wat een zeikerds !Kop houden en doorposten
Nou deze is ook al twee keer dicht gegaan hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
De mensen die slowchatters haten
Wat een zeikerds !Kop houden en doorposten
Ik heb geen IRC op me werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou deze is ook al twee keer dicht gegaan hoor!
Topics met alleen maar zwaai posts en dat soort ongein
Voor de details moet je bij Sherman zijn.
Dus enige terughoudendheid is aanbevolen.
Voor echt chatten moeten we naar de irc gaan en daar verder lullen.
Maar Het onderwerp van de SC is het Tshirt
Heeft iemand al ideeen en inspiraties?
Kunnen wij al een DIG shirt maken?
Vinnik ookquote:
Wel is van webirc gehoord?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb geen IRC op me werkIs geblokkeerd ....
![]()
maar goed, het is ook slowCHAT, als ik chat blaat ik ook alleen maar kul meestal
Ik heb trouwens nog geen ontwerp gemaakt, maar er was iemand bezig met een "fok! met je stok" t-shirt... tenminste, dat dacht ik. Anders wil ik wel 1tje ontwerpen natuurlijk, maar niet op het werk![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel is van webirc gehoord?
Dan kan die gewoon over poort80
Dat zou toch moeten lukken? Anders moet jij het beheer even overnemen
Ach ja ik ben dr ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe, ik kan het proberen, maar de meeste java applets worden geblokkeerd door de webscan van KPnDus dan wil het nog nie. Niet echt geprobeerd, behalve op fok.irc.net oid... (de tweakers variant geloof ik wel es)
homoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja ik ben dr ook niet
Ben te druk met postopkrikken
IRC kan ik dr niet bij hebben![]()
Woooohoeeequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ga jij is emigreren naar het buitenland voor een weekje of drie
Ben je kop echt spuugzat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ga jij is emigreren naar het buitenland voor een weekje of drie
Ben je kop echt spuugzat![]()
![]()
En daar moest je 3 nminuten over nadenken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]Is goed
Je hebt mijn kop trouwens niet eens gezien, homo
Hmmm, zie ik hier iets opbloeien ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En daar moest je 3 nminuten over nadenken?
Ik hoef je hoofd niet te zien om te weten dat je blond bent![]()
En je weet het he!
1 sms bericht en je drie weken zon zijn naar de klote!
Dus doe nu maar weer lief,![]()
Ik heb ook nog andere dingen te doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En daar moest je 3 nminuten over nadenken?
Ik hoef je hoofd niet te zien om te weten dat je blond bent![]()
En je weet het he!
1 sms bericht en je drie weken zon zijn naar de klote!
Dus doe nu maar weer lief,![]()
Goed zo!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere dingen te doen
En doe zelf eens lief tegen mij![]()
![]()
quote:
ROFLquote:
Jij bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed zo!!
Lekkere cubanen bespringen!
Dat moet je idd doen! mag ik wel de foto´s. dan kom je eindelijk is een keer los.
Nu zit je in die kut relatie waar je alleen maar onzekerder van word.
Hij is duidelijk de baas, jij hebt niks in te brengen
het staat je niet dus pak een lekkere cubaan!!
* Godlike02 gaat zichzelf wat bruiner maken en ticket boeken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het lieve gedeelte
Nou nou, wel heftig die spanningen tussen jullie beiden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op die cubaan wel ja
Niet op die snowboard nicht!![]()
Ik heb al een eigen nerd die veel leuker en liever is. En knapperquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou nou, wel heftig die spanningen tussen jullie beiden...
Nou kunnen jullie het wel ontkennen, maar volgens mij bloeit er iets moois tussen jullie
Wheheheh![]()
![]()
Hmmmm, stiekem toch gevoelens aan het krijgen voor Godlike ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb al een eigen nerd die veel leuker en liever is. En knapper
Je zou lief doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb al een eigen nerd die veel leuker en liever is. En knapper
Ja, gevoelens van irritatiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmmm, stiekem toch gevoelens aan het krijgen voor Godlike ?
die irritante rooie vlekken in je nek en op je hoofd staan je idd niet goedquote:
Blijkbaar, zij zeggen van nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:06 schreef mschol het volgende:
ripleygodlike ???
of mis ik de draad nu helemaal????
Zei ik ook al, maar ze doen beide best wel ontkennend, plus het feit dat ze beide indezelfde minuut met hetzelfde zinnetje reageerden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zitten in de ontkenningsfase..
das vast normaal
Ik deed de smiley er voorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zei ik ook al, maar ze doen beide best wel ontkennend, plus het feit dat ze beide indezelfde minuut met hetzelfde zinnetje reageerden...Dat was best lachen, allebei zo van:
Met hem?/ Met haar?
![]()
ripleyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:06 schreef mschol het volgende:
ripleygodlike ???
of mis ik de draad nu helemaal????
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik deed de smiley er voor
niet dr na! wil niks met dr te maken hebben
Niet genoeg eelt op dr knieeen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
ripleymarty26 dude
Godlike is alleen mijn bitch
En Marty26quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
ripleymarty26 dude
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Marty26..... (dat weet niemand nog)
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Trouwen?
Of ben je nog steeds boos dat ik je niet wilde bevredigen?![]()
Heeeyquote:
aangenaamquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heeey![]()
Ik geloof niet dat wij kennis gemaakt hebben. bij deze dus ...
Aangenaam
Ik ken hem wel!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heeey![]()
Ik geloof niet dat wij kennis gemaakt hebben. bij deze dus ...
Aangenaam
Ik hierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ken hem wel!
Vanuit R&P
Gezellig, welkom enzo!
R&P ? Was da ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ken hem wel!
Vanuit R&P
Gezellig, welkom enzo!
Het kan altijd beter...quote:
de sociale dienst van fokquote:
Ik dacht al , wat moet die Godlike daar toch de hele tijdquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik dacht al , wat moet die Godlike daar toch de hele tijd
De singles hebben tegenwoordig een verkapt SC topicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:48 schreef Jo0Lz het volgende:
Kan trouwens geen SC vinden in R&P ?
In r&p wordt ook niet geslowchat normaliter. In het Singles topic is het echter schering en inslagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:48 schreef Jo0Lz het volgende:
Kan trouwens geen SC vinden in R&P ?
Ik was net al effe aan het posten...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In r&p wordt ook niet geslowchat normaliter. In het Singles topic is het echter schering en inslag![]()
Niet meer dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In r&p wordt ook niet geslowchat normaliter. In het Singles topic is het echter schering en inslag![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Frenkie het volgende:
Een aantal dingen waar even over gedacht mag worden door de "singles"
[b]* Hou er rekening mee dat het overduidelijk niet de bedoeling is dat het een slowchat topic reeks wordt! Mocht dat onverhoopt wel gebeuren, dan gaat onherroepelijk de stekker uit het project!
Ja waar was je dan vandaag!quote:
Loopt er vaak toch weer op uit hoorquote:
Heb gekanoed. Heb het gemerkt, blaar op mijn handquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja waar was je dan vandaag!
ik ga je nog missen met al die debielen hier
Sla heeft wel were naam topic in ONZ
Ja ja ik hou alles in de gaten!
a ha...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
ripleymarty26 dude
Slowchat is bijna niet te voorkomen in dat soort topics. Alleen "sluiten" van dat soort reeksen is een manier.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Loopt er vaak toch weer op uit hoor
ff koffie halen![]()
Jij begint over techniek en het hele topic slaat dood.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef mschol het volgende:
* mschol kijkt eff in database, avatar stats:
[afbeelding]
nu nog effetjes statistieken scrippies gaan maken (top 10 enzo)
en eigenlijk ook dattie m;n hits niet meer uit tekst bestand haalt...
ik dacht idd laat ik maar weer eenbs 'on-topic' gaan maar dat valt in slechte aarde bij julliequote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij begint over techniek en het hele topic slaat dood.![]()
Wat denk je, dat we in Dig zitten ofzo?![]()
Kut, we zitten in dig he?![]()
Hm, ergens een stuk beter ja. Vooral met FTP ondersteuning enzo. Jammer dat het allemaal zo duur is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom investeren in iets wat bijna overleden is??
Ik zag ook al HDD recorders voor redelijk prijsje met DIVX ondersteuning
Is dat geen betere optie dan?
Parse je de referer ook (dus http ://forum.fok.nl/topic/700264/3/50 wordt 700264) of zet je de hele string in je db?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef mschol het volgende:
* mschol kijkt eff in database, avatar stats:
de hele url wordt gelogd, dit omdat ik m'n avatar ook op andere sites gebruikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Parse je de referer ook (dus http ://forum.fok.nl/topic/700264/3/50 wordt 700264) of zet je de hele string in je db?
Die tabellen zijn niet erg groot. Toen ik nog logde was de tabel voor unique ip nummers al 1.3MB (43348 nummers).
edit: ja het is net lunch geweest, ik zie dat je ip log ongeveer het zelfde is
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Mkay wie was die tweaker bij "De Grote Beurt"?
Het praten over casemods, het nadoen van de worshippy smilie, het O MY GAWD taalgebruik.....
quote:
En ik kom net aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Welterusten allemaal !
Ik ga mijn welverdiende nachtrust genieten, vroeg in de ochtend is mijn zoontje vrolijk wakker, en moet ik hem gaan entertainen, dus ik ga lekker op tijd naar bedje![]()
JA vlucht maar!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:36 schreef mschol het volgende:
ik ga ok maar me bed opzoeken..
ben moe van niks doen
ik vlucht niet ben echt moe, ben al de hele week niet optijd me nest in gegaan, das best slopend...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JA vlucht maar!
Dan ga ik over half uurtje ook slapen!
huissie cleanen, boodschappe doen, opruimen.. aangezien ik doordeweeks er niet aan toe kom. Nu even eenquote:
Ik hbe nog niks gedaan thuisquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
huissie cleanen, boodschappe doen, opruimen.. aangezien ik doordeweeks er niet aan toe kom. Nu even een, daarna richting supermarkt.. ik heb al afgewassen
ze????quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:00 schreef Jump het volgende:
morge
ik ben van plan om ze nog wat te leren
Ik wil ook nog stats pagina makenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ze????
en me stats pagina eff simpel opgebouwd.. check me sig![]()
jaa weet het te simpel en waarschijnlijk niet eens w3c
waar wil je stats van maken, ik heb deze zelf net in elkaar geknutseld, eff beetje ruw weg een idee van wat ik wilquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog stats pagina maken
ook maar is naar zoeken
Tips?
Bezoekers aantallen en zo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
waar wil je stats van maken, ik heb deze zelf net in elkaar geknutseld, eff beetje ruw weg een idee van wat ik wil
wil em nog groter maken ...
webalizer )quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bezoekers aantallen en zo.
En kan niet devven dus moet kant en klaar pakket zijn!
En draai het liefst lokaal
IIS6???quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die al is gevonden
moet wel op windows draaien en op iis6
die ze staat er teveelquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ze????
en me stats pagina eff simpel opgebouwd.. check me sig![]()
jaa weet het te simpel en waarschijnlijk niet eens w3c
bij ip wordt er 1 uit de top 10 gelaten want das me lokale ip en die ownt iedereen met + 2000 hits
Dan is er vast wel een logfile analyzer met een gelikte grafische frontend voor te vinden. Dat je die nog niet hebt gevonden zegt eigenlijk al voldoende over je MSxxx certificatenquote:
Slar had een tijdje de (oude) code van zijn icoon op zijn website staan. Je kunt hem aardig aan kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bezoekers aantallen en zo.
En kan niet devven dus moet kant en klaar pakket zijn!
En draai het liefst lokaal
dat zijn leuke statsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Slar had een tijdje de (oude) code van zijn icoon op zijn website staan. Je kunt hem aardig aan kijken
Statestieken bewaren is niet zozeer het probleem: in php de data uit $_SERVER halen en die in 1 of meerdere tabellen zetten. Daarna komt het gekloot hoe je netjes (en bijvoorkeur realtime) je grafiekjes maakt.
twee oudjes (firefox 1 was net uit vandaar de lage score)
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn leuke stats
wil ik ook nog wel eens eruit trekken, moet lukken
(nog tips???)
1 2 3 | <?php imagesetbrush() ?> |
Jij zou wss ook niet een willekeurige grammatica om kunnen schrijven tot bv een chomsky normaal vorm, en toch in DIG SC komenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij zou wss ook niet een willekeurige grammatica om kunnen schrijven tot bv een chomsky normaal vorm, en toch in DIG SC komen![]()
![]()
tsja.. pinksteren...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]middag
wat een rust hier zeg
tis gewoon niet leuk meer
check aan de onder en bovenkant of er van die haakjes zitten...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:52 schreef mother-mother het volgende:
hai ik heb ff n vraagje, heb net pc schoongemaakt , en dus ook open gemaakt en nu krijg ik m niet meer goed dicht
heb alles zo teruggedaan zoals t zat maar snap er geen ruk van , kast past niet meer
[afbeelding]
wat heb ik verkeerd gedaan![]()
Ja ook hoi enzo.quote:
zitten wel haakjes maar die moeten to elkaar klikken zeg maar , en volgens mij zaten die erin toenik de schroefjes er weer indeedquote:Op zondag 15 mei 2005 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
check aan de onder en bovenkant of er van die haakjes zitten...
en kijk of die netjes in de kast klikken....
Ben aan het leren voor mijn examens.quote:
dat moet je echt checken, lijkt erop dat het daar verkewerd gaat (gebeurd mij ook zo vaak... doe mij maa r die oude kastenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zitten wel haakjes maar die moeten to elkaar klikken zeg maar , en volgens mij zaten die erin toenik de schroefjes er weer indeed
tis jammer dattie van mij al zo aangepast is anders had ik em wel kunnen gevenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey SHERMAN ken je mij misschien nog 1 keer vertellen hoe je die teller in je avatar gooide??
Kan die uitleg zo niet meer vinden :$
He verdikkiequote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
tis jammer dattie van mij al zo aangepast is anders had ik em wel kunnen geven
zie sherman zen signatuurquote:Op zondag 15 mei 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey SHERMAN ken je mij misschien nog 1 keer vertellen hoe je die teller in je avatar gooide??
Kan die uitleg zo niet meer vinden :$
Thnxquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef mschol het volgende:
zet eff tussen [php ] en [/php ] tags
en kan je png plaatjes maken??? (staat png sup[port in gb libary aan)
heb je de GD libary???
yup lekker patat, frikandel special en bapao gegetenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Het schiet niet op hier als ik niet meepost
Misschien moet ik toch ook maar thuis postenAvond iedereen ! Lekker gegeten enzo ?
Effe een lekker bakje voor de tv...
Of als ik dr niet benquote:Op zondag 15 mei 2005 20:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Het schiet niet op hier als ik niet meepost
Misschien moet ik toch ook maar thuis postenAvond iedereen ! Lekker gegeten enzo ?
Effe een lekker bakje voor de tv...
d'r is gewoon geen hond om tegen te lullen, tis saaaai!!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of als ik dr niet ben
nog steeds pagina 4, maar ik vind het leif dat jullie op me wachten!
Een warme kruik?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:04 schreef SHERMAN het volgende:
Wil je hem vol krijgen dan?
Ik ben zo wel weg hoor.
Er ligt wat lekkers in mijn bed. [afbeelding]
Lijkt me sterkquote:Op maandag 16 mei 2005 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel lekker warm...
maar ik gok zo dattie iets anders bedoeld???
true...quote:Op maandag 16 mei 2005 00:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
Anders snapt ie het nog niet.
Als dr wat in je bed ligt wat echt likker is en je zit op fok??
Dan heb je toch wat basis lessen gemist en snap je het echt niet
Nu zla die heel stoer niet reagerenquote:
Hij zal waarschijnlijk zijn hond bedoelenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu zla die heel stoer niet reageren
Net of die ligt te wippen.
wat is dat????quote:Op maandag 16 mei 2005 10:06 schreef cygnusx het volgende:
morgen, ff een nieuwe teaser:
[[url=http://www.neowin.net/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=124939]afbeelding][/url]
wat bedoel je??quote:Op maandag 16 mei 2005 11:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellowtjes.
Effe vraagje.
Mijn cam wil niet connecten.
Ik moet ook USB drivers instaleren, maar wtf waar moet ik zijn
de printer zal andere drivers gebruiken...quote:Daarnaast is het vreemd dat de printer wel werkt :S
Ik heb de drivers 3X geinstaleert maar zonder resultaat helaas
Iemand enige idee?
Instaleren weet ik wel alleen hij kan blijkbaar geen drivers vindenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
wat bedoel je??
waarmoet je zijn as in waar moet je ze installeren of waar moet je ze downloaden?
[..]
de printer zal andere drivers gebruiken...
Haal de driver van je cam er af, start opnieuw op.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Instaleren weet ik wel alleen hij kan blijkbaar geen drivers vindenben ik niet van XP gewent
Hmmz oke, vaag dan aangezien ik toch de juiste drivers installeer.
Gewoon de nieuwste drivers gedownload van logitech site.
Heb er al jaren plezier aan deze camera zou zonde zijn als hij nu ineens compleet niks meer doet
Oke zal dat wel eens even proberen.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Haal de driver van je cam er af, start opnieuw op.
Plug die camara in en volg de wizard, geef pas de cd rom met drivers als ie daarom vraagt. Hup lekker installeren. Doet ie het dan nog niet? Haal het er dan weer vanaf en doe het andersom, dus eerst de drivers installeren en dan pas de cam inpluggen.
En misschien klikt het gek maar het heeft hier gewerkt met een Logitech Webcam.
Idee is zeer leuk. Ik zie uit naar het resultaat.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:11 schreef cygnusx het volgende:
[..]
neen, lezen, de Fok!Tool![]()
Fok!Tool Concept
dank u,quote:Op maandag 16 mei 2005 12:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Idee is zeer leuk. Ik zie uit naar het resultaat.
Let je wel op je examens.
Hoe?quote:
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb de cd van die cam even gepakt en zo even die USB driver geinstaleert
Neejquote:Op maandag 16 mei 2005 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
daar had je niet eerder mee kunnen komen
meldt het eff als je er 1 gevonden hebt ik kon er geen 1 vindenquote:Op maandag 16 mei 2005 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neejkwam in1keer in me in
![]()
Ik zoek nu nog een goed programma om live beelden te verzenden op het internet.
quote:Heel lang geleden vroeg een man aan een meisje,
"Wil je met me trouwen"?
Het meisje zei "NEE"
En de man leefde nog lang en gelukkig !!!
intern ip posten gaat zeker werkenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Naja ik zit weer met mijn router.
De anderen kunnen niks zien
Klik
Heb die programma weer uit gegooid....quote:Op maandag 16 mei 2005 14:11 schreef Jump het volgende:
Het kortste sprookje ter wereld:
[..]
[..]
intern ip posten gaat zeker werken
tadaaaa!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb die programma weer uit gegooid....
Ik gebruik webcamXP wel, lekker makkelijk in gebruik enzo.
Maar ik moet nog wat doen aangezien ik achter een router zit.
ik kwam ff piepenquote:
Hoe heb jij dat gedaan??quote:
eff in programma onder webserver-> http configuration search wam ip aanklikkenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan??
Ik heb nu mijn instellingen van de router alleen weet niet wat ik verder moet doen
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
eff in programma onder webserver-> http configuration search wam ip aanklikken
dan kan je het adres dat bij internet ip adres staat hierzo neerzetten als volgt:http://
ipadres:poortnummer
klopt jij kan als je achter een router zit je eigen ip niet benaderenquote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De pagina kan niet worden weergegeven.
Tja
je kan het even gebruiken om te kijken of hij het doetquote:Op maandag 16 mei 2005 16:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
En nadelen van proxy surfen is??
Of heeft het geen nadelen.
Hmmmz oke..quote:Op maandag 16 mei 2005 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan het even gebruiken om te kijken of hij het doet
maar voor de rest niet aan te raden want is vaak enorm traag
en even as reminder:
andere mensen die hebben geen proxy noig, alleen jou ip adres
maar dat is eerder een fout van de pagina/webserver dan van de proxy.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:06 schreef Jump het volgende:
nadeel is dat er soms op 1 proxy dan weer een pagina in de cache blijft hangen,
eensquote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
maar dat is eerder een fout van de pagina/webserver dan van de proxy.
Vast van die sukkels die apache gebruikenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
eens
Heel irritant, marktplaats doet het ook verkeerd!
Welke opmaak?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Vast van die sukkels die apache gebruiken
grmbl, waarom werkt die opmaak wel in IE en niet in FF 1.0.3![]()
hij had het over knopjes, niet knoppenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zit je weer naar me tepels te kijken?![]()
Ik heb niet zulke grote tepels hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
hij had het over knopjes, niet knoppen
opera werkt het dus gedeeltelijk: de tags komen altijd aan het einde van de posts.
bij mij (IE6.0+sp1) doet ie het helemaal goedquote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
hij had het over knopjes, niet knoppen
opera werkt het dus gedeeltelijk: de tags komen altijd aan het einde van de posts.
wellus: reloadquote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef devzero het volgende:
grmbl, waarom werkt die opmaak wel in IE en niet in FF 1.0.3![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb net eff gerestart...
probeer het nog een keer zou ik zeggen
heb je browscap voor nodig in php. en staat standaard uitgeschakeld. is een ini optiequote:Op maandag 16 mei 2005 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
http://us3.php.net/function.get-browser
Moet ik dan alles gaan voorkauwen, staat allemaal keurig op die pagina uitgelegdquote:Op maandag 16 mei 2005 18:09 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je browscap voor nodig in php. en staat standaard uitgeschakeld. is een ini optie
quote:Note: In order for this to work, your browscap configuration setting in php.ini must point to the correct location of the browscap.ini file on your system.
browscap.ini is not bundled with PHP, but you may find an up-to-date php_browscap.ini file here.
While browscap.ini contains information on many browsers, it relies on user updates to keep the database current. The format of the file is fairly self-explanatory.
Na een paar keer ben je er volgens mij wel aan gewend hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe is dat nou? Zo'n bijna dood ervaring?
Is met geen woorden te beschrijven.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe is dat nou? Zo'n bijna dood ervaring?
Ervaring mee?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Na een paar keer ben je er volgens mij wel aan gewend hoor.![]()
Zou dat moeten dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je mond op mond gehad van je hondje?
Was niet van plan om al dood te gaan, zijn nog te veel dingen die ik wil doen.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou ik wil niet dat je dood gaat
kan je hier niet missen![]()
Mij meetenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was niet van plan om al dood te gaan, zijn nog te veel dingen die ik wil doen.
Mwha zal ik die dan ook maar in het lijstje zetten?quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 23:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mwha zal ik die dan ook maar in het lijstje zetten?
We? Heb ik iets gemist?quote:
Pfffff daar gaat onze roadtrip en USA meetquote:Op maandag 16 mei 2005 23:22 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm.. ik ga niet mee. Geen zin in jetlag enzo
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh Sjowhan
Hopen dat Jump er zo is, Ik hbe geen zin om nieuw topic te openen
Feli!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Het is alleen copy-paste van een tekstbestandje hoor![]()
Dan doe ik het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |