Een stel voorbeelden van geschifte ToD'ers:quote:Basis regels voor het meespelen in Truth of Dare
Meespelen in Truth of Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de 'hoe, wat, waarom en wanneer' vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principes:
# De uitgedaagde mag niet zeggen waarom hij/zij de opdracht uitvoert.
# De uitgedaagde mag niet zeggen wie de opdracht gegeven heeft.
# De uitgedaagde moet het onderwerp op een manier gestalte geven alsof het een serieuze aangelegenheid betreft.
# Indien er sprake is van een zgn. 'Internet Dare' moet er als bewijs een link naar de betreffende pagina worden geplaatst.
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T' s of D's dan kan een algemene T of D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topics en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
versie 2.01 28/03/2005
[ Bericht 0% gewijzigd door killswitch op 28-03-2005 13:21 ]
Met veel haar likken we jullie niet klaar (© GnAgn)
LJ
Boböcop heerscht
Ooit gevoelige info gelekt (fok related) waar je achteraf spijt van had?quote:
wat is het ergste wat je een familielid ooit aan gedaan hebt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef livEliveD het volgende:
Schop
[..]
Ooit gevoelige info gelekt (fok related) waar je achteraf spijt van had?![]()
T graag
Wow dan moet ik wel heel goed nadenken. Toen ik klein was (jaar of 8) heb ik me achterneef (toen ook iets van 8) een kuil in zijn hoofd geslagen (wat normaal een buil wordt werd bij hem echt een kuilquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:03 schreef killswitch het volgende:
wat is het ergste wat je een familielid ooit aan gedaan hebt?
ik wacht in spanning afquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow dan moet ik wel heel goed nadenken. Toen ik klein was (jaar of 8) heb ik me achterneef (toen ook iets van 8) een kuil in zijn hoofd geslagen (wat normaal een buil wordt werd bij hem echt een kuil). Een klein deel van de oogst van me opa om zeep geholpen door zijn een van zijn schuren te gebruiken als speeltuin. Verder ben ik best braaf opgevoed eigenlijk. Als me nog iets te binnenschiet dan post ik het wel
![]()
Edit: Even nadenken over een dare. Misschien weet iemand anders een leuke
Nee nooit iets bijzonders, echt niet. Ik heb wel eens globaal aan Ripley verteld dat ik bv gezeik achter de schermen zat was of dat ik iets niet meer zag zitten ofzo. Baalperiode, hebben alle mods.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef livEliveD het volgende:
Schop
[..]
Ooit gevoelige info gelekt (fok related) waar je achteraf spijt van had?![]()
T graag
*bij gebrek aan inspiratie*quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef Krisso het volgende:
doe mij maar n T
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef MUUS het volgende:
Nee nooit iets bijzonders, echt niet.
ik heb geen hekel aan crew leden zonder ze was dit alles niet mogelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
*bij gebrek aan inspiratie*
Aan welke crewleden heb je een tyfushekel en waarom?
heb je dikkn tietn en zo ja hoe zijn ze ontstaan natuurlijk of plasticquote:
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:46 schreef Krisso het volgende:
[..]
heb je dikkn tietn en zo ja hoe zijn ze ontstaan natuurlijk of plastic
en zo nee waar blijven ze dan
geen eens n d? ook geen dubbel d?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijknatuurlijk
En je kan er donder op zeggen dat ik nu geen D plaats he
geen Dare plaats..quote:
valt me beetje van je tegen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb niet echt inspiratie voor een D killswitchOpen anders een topic in WFL over iets heel knulligs en blijf volhouden bv hoe een pincet werkt ofzo
![]()
Hoeveel Fok!-users heb je al genueckt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef Krisso het volgende:
dan doek maar weer ns n T
geen maar dat hoeft ook niet want ben al voorzienquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!-users heb je al genueckt?
Maak een topic aan in R&P. Plaats een foto van jezelf en zeg dat dit de reden is van je trauma...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!-users heb je al genueckt?
Do me a D!
Met welke fokker zou je wel eens een beschuitje willen eten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef Brilaap het volgende:
T svp.
ik wil graag met yvonne een beschuitje eten (mag het ook een Wuustwezels vinkje zijn?)quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met welke fokker zou je wel eens een beschuitje willen eten?
Je moet eerst een T(ruth) vragen, dan moet je de vraag die aan jou gesteld wordt beantwoordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wil graag met yvonne een beschuitje eten (mag het ook een Wuustwezels vinkje zijn?)
Flauw, idd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maak een topic aan in R&P. Plaats een foto van jezelf en zeg dat dit de reden is van je trauma...
beetje flauw, ik weet het.. maar toch he
Euhm ik ben hier nog maar net, maar Jett dan maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met welke fokker zou je wel eens een beschuitje willen eten?
Open een topic in GS, waarin je een mannelijk crewlid je oneindige liefde verklaart.. zonder hem op het forum kan je echt niet leven etc etc etc..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is het ergste wat je een familielid ooit aan gedaan hebt?
en doe mij maar een D
Heb je net gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef sararaats het volgende:
een Truth vraag aub (sorry, viel net binnen)
Als je een avondje zou mogen daten met Yvonne, waar zou je haar dan mee naartoe nemen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef sararaats het volgende:
een Truth vraag aub (sorry, viel net binnen)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:26 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad?![]()
T
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zou het leven toch mooi zijn.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Open een topic in GS, waarin je een mannelijk crewlid je oneindige liefde verklaart.. zonder hem op het forum kan je echt niet leven etc etc etc..
Je bent er, jij held.quote:
Maar voor wie dan? Fix er even een naam op, gfree!quote:
Zucht, valt niet mee dat ToD-en.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar voor wie dan? Fix er even een naam op, gfree!.
eerst ergens lekker gaan dineren bij kaarslichtquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:16 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Als je een avondje zou mogen daten met Yvonne, waar zou je haar dan mee naartoe nemen?.
Open een topic in ONZ waarin je je verontschuldigt en toegeeft dat je een kloon van tonks bent.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
eerst ergens lekker gaan dineren bij kaarslicht
dan neem ik haar mee voor een romantische wandeling
en natuurlijk neem ik haar mee naar mijn slaapkamer voor een vrijpartij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij nu een dare aub
is er geen andere dare? ik had erbij moeten zeggen: zoalng het beleefd blijft en ik ben geen kloon hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:27 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Open een topic in ONZ waarin je je verontschuldigt en toegeeft dat je een kloon van tonks bent.
Helemaal goed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:10 schreef gfree het volgende:
[..]
Zucht, valt niet mee dat ToD-en.
[afbeelding]
helaas, er staa geen MUUS op.![]()
Weet ik wel. Maar daarom kan je nog wel zo'n topic openen, toch? Je mag anders ook wel verwijzen naar dit topic in de OP.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
is er geen andere dare? ik had erbij moeten zeggen: zoalng het beleefd blijft en ik ben geen kloon hoor
ik had op iets anders gehoopt. sorry.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar daarom kan je nog wel zo'n topic openen, toch? Je mag anders ook wel verwijzen naar dit topic in de OP.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had op iets anders gehoopt. sorry.
quote:Basis regels voor het meespelen in Truth of Dare
Meespelen in Truth of Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
ik heb het gedaan. die topic zou dicht mogen hoorquote:
eensch pass me eens een Tquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:19 schreef MUUS het volgende:
Neenee, daar krijg je geen ban voor. Niks aan de hand..
Zo, en nu verder met het spelleke!
ooit tegen een vriendin van me gezegt dat haar vriend vreemd was gegaan, was ook zo maar de reden waarom maakt het hufterig, de enige reden waarom ik het zei was namelijk omdat ik haar een kutgevoel wou geven, wat me overigens goed gelukt isquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:29 schreef Tique het volgende:
killswitch, wat is het hufterigste dat je ooit bij een meisje/jongen uitgehaald hebt?
maak een foto van jezelf met je vingers in je neus, post m in Babes&Hunks....quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:21 schreef sararaats het volgende:
ik dacht dat ik nu nog mocht kiezen
als dat niet zo is schiet me dood anders geef je me een truth
ik had een truth gevraagd geen darequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
maak een foto van jezelf met je vingers in je neus, post m in Babes&Hunks....
een T please![]()
ze vroeg om een truth en niet om een darequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
maak een foto van jezelf met je vingers in je neus, post m in Babes&Hunks....
een T please![]()
* Casparovvv ziet tquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had een truth gevraagd geen dare![]()
Als je een voorbinddildo gebruikt wel, ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:49 schreef sararaats het volgende:
op z'n hondjes
gaat dat wel als je lesbisch bent?
Dat zal voor alledrie zijn. Ik vind het heerlijk om seks te hebben en heb er daarom ook veel plezier in. Af en toe dan heb ik het ook wel nodig om seks te hebben, na een tentamenweek bijvoorbeeld..ff alle stress van je af neukenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Tique: seks voor je plezier, omdat zij het wil of omdat je het nodig hebt?.
heb jij eigenlijk al eens met een vrouw gezoend?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:22 schreef Janetje het volgende:
Mag ik een T alstublieft
hou het netjes he
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk al eens met een vrouw gezoend?
en voor mij een truth
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijknatuurlijk
En je kan er donder op zeggen dat ik nu geen D plaats he
en wat zit jij te lachen?quote:
via Google.bequote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:38 schreef Janetje het volgende:
Sara, hoe ben je op fok terecht gekomen?
plaats een filmpje of fotoserie waarop je ons aan het lachen maaktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:13 schreef Janetje het volgende:
Geef maar een D..
Nee er komen geen tietenfoto's of iets in die trent.. stelletje perverselingen...
Flauw.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:13 schreef Janetje het volgende:
Geef maar een D..
Nee er komen geen tietenfoto's of iets in die trent.. stelletje perverselingen...
Waar heb jij voor het laatst over gepiekerd voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:29 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dooie boel hier...
Geef mij dan maar een T
Dat was vanmorgen, toen ging ik slapen om half 6 en toen rekende ik uit dat ik met 8 uur slaap om half 2 wakker zou worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar heb jij voor het laatst over gepiekerd voor het slapen gaan?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
PS is jouw dare al klaar?
Ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:03 schreef sararaats het volgende:
mag ik nog een truth aub?
http://rapidshare.de/files/1728001/RuisjeEnHavoc.gif.htmlquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
plaats een filmpje of fotoserie waarop je ons aan het lachen maakt
ok.quote:
oke missie geslaagd hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/1728001/RuisjeEnHavoc.gif.htmlgewoon op free uploaden klikken en een minuutje wachten.. komt allemaal goed
ik heb mn best gedaan hoor...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef Krisso het volgende:
doe mij nog maar n T
Als je alles kon laten vallen, en kon gaan doen wat je het liefste zou gaan doen.quote:
De hele dag lam op de bank hangend in een traingspak film liggen kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je alles kon laten vallen, en kon gaan doen wat je het liefste zou gaan doen.
Wat zou je dan gaan doen?
Ja joh.. beetje te veel fokken maar voor de rest 14.gif..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Alles goed?
mijn inspiratie wat doe je?.
D.
*pets*quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:26 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]Zou jij met een vrouw seks kunnen/willen hebben?
quote:
ehm...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef sararaats het volgende:
geef mij nog maar eens een truth
heuj MUUS ken deze reactie en die vorige van Sara verwijderd worden?quote:
als het de persoon is die mij het meeste gekwetst heeft dan zou ik dat doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef Talietje het volgende:
[..]
ehm...
stel.. je kunt alle honger uit de wereld krijgen... maar daarvoor moet je wel een onschuldig persoon voor doden...
wat zou je doen?
Ze had het over een onschuldig persoon, Sara.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
als het de persoon is die mij het meeste gekwetst heeft dan zou ik dat doen.
anders niet
mkay casparovvvquote:
Goh, zelf bedacht Talietje?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:56 schreef Talietje het volgende:
[..]
mkay casparovvv
als jouw beste vriend een zeer ernstig delict heeft gepleegt, en hij word gezocht door de politie. Zou je hem dan helpen en trouw zijn aan je vriend, of zou je hem aangeven...
ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:56 schreef Talietje het volgende:
[..]
mkay casparovvv
als jouw beste vriend een zeer ernstig delict heeft gepleegt, en hij word gezocht door de politie. Zou je hem dan helpen en trouw zijn aan je vriend, of zou je hem aangeven...
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wat is de grootste leugen die je je ouders verteld hebt?
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:56 schreef Janetje het volgende:Ik lieg eigenlijk bijna nooit, behalve om bestwil dan he..
Uhmmm... Toen ik een stukkie kleiner was heb ik ooit een olielampje omgeflikkerd, dat viel op de grond, olie op de grond. Ik als uk denk, ik ruim het wel even op.. ik de dweil (!!!) gepakt, geprobeerd schoon te maken. Heel de vloerbedekking trok krom...
Janetje, heb jij dat gedaan?
nee hoor...
Je bent een dag Admin.. wadoejeda?quote:
Tja...quote:Op zondag 15 mei 2005 23:59 schreef Janetje het volgende:
Je bent een dag Admin.. wadoejeda?
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tja...
De TTT terugzetten/herinvoeren in ONZ.
|
Forum Opties | |
---|---|