Ik kan die foto niet meer aanzien of ik krijg al jankneigingen! Ik begrijp het zelf ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:03 schreef vdo28 het volgende:
Wat is het trauma?
Hij zit zeker op je id en daarom kom je er niet vanaf?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik kan die foto niet meer aanzien of ik krijg al jankneigingen! Ik begrijp het zelf ook niet.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Dit is slechts de bovenkant van de foto, de rest zal ik maar niet plaatsen want die is toch echt iets te gewaagd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hij zit zeker op je id en daarom kom je er niet vanaf?
Dan haal je de bovenkant er toch vanaf.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dit is slechts de bovenkant van de foto, de rest zal ik maar niet plaatsen want die is toch echt iets te gewaagd.
De hele verdere foto is trouwens geen probleem, alleen de bovenkant.
Idd. Ik zie dit meisje in elk topic, dus ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Plaats eens hele foto
Ik wed dat de mannelijke helft van fok dat beter kan beoordelenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dit is slechts de bovenkant van de foto, de rest zal ik maar niet plaatsen want die is toch echt iets te gewaagd.
De hele verdere foto is trouwens geen probleem, alleen de bovenkant.
Check d'r fotoboek dan: http://fotoboek.fok.nl/dead-dollquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:17 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Idd. Ik zie dit meisje in elk topic, dus ik ben wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |