Sorry, Muus vroeg me het eerstquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef killswitch het volgende:
als je voor eeuwig bij je geliefde zou kunnen zijn, al je lief en leed met elkaar delen en voor eeuwig in elkaars ogen verdrinken.
maar het zal voor mij wel altijd ijdele hoop blijven dat ik ooit bij jou, mijn enige echte liefde, zal kunnen zijn. maar toch ga ik het proberen want ik moet en zal hem voor me winnen.
ow lieve lieve lieve kastanova zou je met me willen trouwen![]()
Jij hebt geen envelopje!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar ik heb je zoveel meer te bieden
En dat is nog maar 1 van de 3 karaktereigenschappen die ik zo waardeer bij MUUSquote:
en dat terwijl mijn kontje veel strakker isquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1 van de 3 karaktereigenschappen die ik zo waardeer bij MUUS.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dat terwijl mijn kontje veel strakker is
ach paar jaartjes verder en je kunt dat buikje niet meer zien omdat der tieten der voor hangenquote:
Ik vraag me bij het beffen ook regelmatig af of het nu háár of míjn vocht isquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:41 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Verdomme, kasta. Ik moest kwijlen.
Je wou toch niet zeggen dat het allebei hetzelfde smaakt hè?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vraag me bij het beffen ook regelmatig af of het nu háár of míjn vocht is.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat het allebei hetzelfde smaakt hè?.
Dude, ik roer het tussendoor ook nog regelmatig hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Je wou toch niet zeggen dat het allebei hetzelfde smaakt hè?.
Neehee! Muus zal het sluiten uit jaloezie!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zetje... GC-->ONZ
uhmm Kasta en sentimenteel ..gaat de verkeerde kant op .... tijd voor een pilletje ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neehee! Muus zal het sluiten uit jaloezie!.
Of ze dumpt je omdat je vreemdgaat met Killswitch.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neehee! Muus zal het sluiten uit jaloezie!.
zodat jij kans maakt bij ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of ze dumpt je omdat je vreemdgaat met Killswitch.
Óf ze haalt alles uit de kast om me terug te winnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of ze dumpt je omdat je vreemdgaat met Killswitch.
Had je zelf al een derde persoon in gedachte dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Óf ze haalt alles uit de kast om me terug te winnen.
Wooohooo, trio.
hoop doet leven ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Had je zelf al een derde persoon in gedachte dan?.
hier hier hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Had je zelf al een derde persoon in gedachte dan?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |