*pets*quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:26 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]Zou jij met een vrouw seks kunnen/willen hebben?
quote:
ehm...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef sararaats het volgende:
geef mij nog maar eens een truth
heuj MUUS ken deze reactie en die vorige van Sara verwijderd worden?quote:
als het de persoon is die mij het meeste gekwetst heeft dan zou ik dat doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef Talietje het volgende:
[..]
ehm...
stel.. je kunt alle honger uit de wereld krijgen... maar daarvoor moet je wel een onschuldig persoon voor doden...
wat zou je doen?
Ze had het over een onschuldig persoon, Sara.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
als het de persoon is die mij het meeste gekwetst heeft dan zou ik dat doen.
anders niet
mkay casparovvvquote:
Goh, zelf bedacht Talietje?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:56 schreef Talietje het volgende:
[..]
mkay casparovvv
als jouw beste vriend een zeer ernstig delict heeft gepleegt, en hij word gezocht door de politie. Zou je hem dan helpen en trouw zijn aan je vriend, of zou je hem aangeven...
ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:56 schreef Talietje het volgende:
[..]
mkay casparovvv
als jouw beste vriend een zeer ernstig delict heeft gepleegt, en hij word gezocht door de politie. Zou je hem dan helpen en trouw zijn aan je vriend, of zou je hem aangeven...
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wat is de grootste leugen die je je ouders verteld hebt?
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:56 schreef Janetje het volgende:Ik lieg eigenlijk bijna nooit, behalve om bestwil dan he..
Uhmmm... Toen ik een stukkie kleiner was heb ik ooit een olielampje omgeflikkerd, dat viel op de grond, olie op de grond. Ik als uk denk, ik ruim het wel even op.. ik de dweil (!!!) gepakt, geprobeerd schoon te maken. Heel de vloerbedekking trok krom...
Janetje, heb jij dat gedaan?
nee hoor...
Je bent een dag Admin.. wadoejeda?quote:
Tja...quote:Op zondag 15 mei 2005 23:59 schreef Janetje het volgende:
Je bent een dag Admin.. wadoejeda?
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tja...
De TTT terugzetten/herinvoeren in ONZ.
|
|
| Forum Opties | |