gecorrigeerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:35 schreef Lionheaad het volgende:
oeps...verkeerd nummer
Nietes...het zijn de laatste 3quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:39 schreef PyTh het volgende:
Goed bezig Leeuw, de laatste 5 posts in Hools waren van jou
thanxquote:
ja daar kwam ik ook achterquote:
Laatste 3 van de oude en de eerste 2 van de nieuwe is bij mij 5 hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nietes...het zijn de laatste 3![]()
![]()
[..]
thanx
little misunderstandingquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laatste 3 van de oude en de eerste 2 van de nieuwe is bij mij 5 hoor![]()
Wat voor specs Noca?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:03 schreef Noca het volgende:
De laptop bleek wat sneller en beter te zijn dan ik dacht
Die is nu dus binnen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:03 schreef Noca het volgende:
De laptop bleek wat sneller en beter te zijn dan ik dacht
Die is nu dus binnen
Acer Aspire 1355LCquote:
Wie is Nick Cave?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Nick Cave.
Lekker hoor Noca!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Acer Aspire 1355LC
15" TFT
AMD Athlon XP-mobile 2600+
512MB DDR
40GB HDD
DVD/CD-RW combo
Ziet er nog puntgaaf uit, geen enkel krasje. Is als demomodel gebruikt in een computerwinkel, dus ik heb nu ook weer 3 maand garantie bij die winkel
De opvoeding van tegenwoordigquote:
Heb er ¤299 voor betaald (we kregen geld terug van onze huisbaasquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lekker hoor Noca!![]()
Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?
Wil zelf ook een laptop gaan aanschaffen.
* PyTh Jaloers isquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb er ¤299 voor betaald (we kregen geld terug van onze huisbaas). Ik twijfelde eerst omdat mij verteld was dat er 256mb inzat en de HD kleiner was, dat viel dus mee
Komt nog wel een accu bij, normaal zijn die ¤159, maar die heb ik voor ¤75.
Lijkt me niet duur 374 voor dit bakkie
Beetje terugstalkenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
* PyTh Jaloers is![]()
Maar gun het jullie wel hoor Nocaatje en Clauwheee![]()
Dat is idd een koopjequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb er ¤299 voor betaald (we kregen geld terug van onze huisbaas). Ik twijfelde eerst omdat mij verteld was dat er 256mb inzat en de HD kleiner was, dat viel dus mee
Komt nog wel een accu bij, normaal zijn die ¤159, maar die heb ik voor ¤75.
Lijkt me niet duur 374 voor dit bakkie
Thxquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
* PyTh Jaloers is![]()
Maar gun het jou wel hoor Nocaatje![]()
Sorry schatquote:
Maar gelukkig heb je ons weer gevondenquote:
ik wil ook weekendquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:18 schreef pfaf het volgende:
Middag. Vanmorgen om 11 uur al op het terras, daarna 2 cd's gekocht, bovendien heb ik weekend. Nu al een topdag!
Toch niet naar het Wapen of wel?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wil ook weekend
vanavond het cafe in
Ahahaa jewel vanavond nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Toch niet naar het Wapen of wel?
Ben heel het Pinksterweekend in Vjenne
![]()
Doe Hans maar de groet'n dan vanaafquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:26 schreef Dos37 het volgende:
vanavond sixty niet echt een cafe maar toch
zaterdag ben ik wel in het wapen en maandag ook wel
Schandalig ja! From heeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr tooooooooooooooooooooooooooooo eteeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnittttttttttttttttttttyyyyyyyyyyyyy.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef pfaf het volgende:
* pfaf zet snel The Lyre of Orpheus op voor de ongelovigen.![]()
Sixty.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ahahaa jewel vanavond niet
vanavond sixty niet echt een cafe maar toch
zaterdag ben ik wel in het wapen en maandag ook wel
Ja is goed ik zal het wel zien ken je alleen van je icoontjequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe Hans maar de groet'n dan vanaaf
Wie weet kom ik je Zaterdag nog wel tegen
Tsjah dat is het ook wel maarja we gaan met veel mensen heen ook volk uit geesteren dus dat gaat wel goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sixty.![]()
Als ik de verhalen van Vjenners van m'n middelbare school moet geloven, de ergste tent ter wereld.![]()
Zonde hoor! Geniale artiest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef DIJK het volgende:
Ik ken Cave wel, maar ik ben dr niet bepaald weg van. Niet echt een gemis dus.
Je had 'm gisteren moeten zien, weergaloos weer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
Popolon, Steve Nash MVP. Terecht?
Ach ieder z'n ding. Ik heb er ergens wel een cd van liggen. Keer uit de aanbiedingenbak opgedoken ofzo.quote:
Welke? Misschien heb ik hem nog niet en als je hem toch niet goed vindt...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ach ieder z'n ding. Ik heb er ergens wel een cd van liggen. Keer uit de aanbiedingenbak opgedoken ofzo.
Oude foto uit zijn wilde periode, toen ie nog bezig was zijn demonen uit te drijven! Cabin' Feeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
woont hij echt in een grot ozo
Murder Balladsquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke? Misschien heb ik hem nog niet en als je hem toch niet goed vindt...
En Popo, die Nash is wel een goede dus! Dat voor een blanke spelverdeler.
*legt vraag voor bij Bluezz en JMquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Overigens, op basis van die oude foto waren er behoorlijk wat vrouwen die nu vermoedelijk in de 40 zijn die bij optredens verzuchtten met Bjoro te willen neuken, Cave.![]()
zijn dit je rapportcijfers of heb je een nieuw telefoonnummer ?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
Een afdeling automatisering heb je ook niks aan....
Muis van collega schoot van de ene naar de andere hoek van het beeldscherm.
Pogingen automatisering:
1. Nieuwe driver --> werkte niet![]()
2. Andere USB poort --> werkt ook niet![]()
3. Nieuwe muis --> helaas![]()
en toen wisten ze het niet meer....kwartier hopeloos lopen kloten![]()
![]()
Lionheaad --> nieuwe muismat --> muis werkt weer perfect![]()
De oude muismat reflecteerde teveel licht![]()
![]()
Whehe, optische muizen he. Dan krijg je datquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
Lionheaad --> nieuwe muismat --> muis werkt weer perfect![]()
De oude muismat reflecteerde teveel licht![]()
![]()
jij had gebruikt oude layout..... en daar heb je alles...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:53 schreef rubbereend het volgende:
t kan zijn dat alle ophef aan mij voorbij gaat maar volgens mij had k al die smilies al waar iedereen nu zo mee pimpt.
groede dag ttrouwens
muismatje is zo lekker zachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euh optische muis heb je (mits je bureau niet reflecteerd) geen muismat meer nodig
Aha, ik was blij dat ik juist van die dingen af was. Alleen op m'n stage hebben ze een speciaale die is dan wel weer relaxedquote:
Echt niet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euh optische muis heb je (mits je bureau niet reflecteerd) geen muismat meer nodig
Als ik meedoe word mij altijd verweten dat ik niet orgineel benquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef Bjoro het volgende:
Waarom doet er niemand mee ?
Het Fok-VBL Dilemma-Topic # 10 Chicago Fire of Sting ?
hee die man gaat op Lowlands komenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oude foto uit zijn wilde periode, toen ie nog bezig was zijn demonen uit te drijven! Cabin' Feeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Deze is al recenter: [afbeelding]
Overigens, op basis van die oude foto waren er behoorlijk wat vrouwen die nu vermoedelijk in de 40 zijn die bij optredens verzuchtten met Cave te willen neuken, Bjoro.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aha, ik was blij dat ik juist van die dingen af was. Alleen op m'n stage hebben ze een speciaale die is dan wel weer relaxed
Trouwens best een trieste line-up voor Mysteryland... Kan beter heren van ID&T
Zoow dat is niet niksquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
pff zo maar naar huis. hectische toestand hier op de zaak en dan nog na 2 maanden te horen krijgen dat je ex de financiering niet rond kan krijgen. Dat wordt dus een huis verkopen.
Ai, klote SJquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
pff zo maar naar huis. hectische toestand hier op de zaak en dan nog na 2 maanden te horen krijgen dat je ex de financiering niet rond kan krijgen. Dat wordt dus een huis verkopen.
lui lui luiquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]net nu ik een jaar kan, heb je misschien een linkje?
Damm das kutquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz legt vraag opzij en schuift Bjoro naar zich toe
*slik*quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
Ben je mooi op tijd weg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
Misschien dat er voor jouw nog wat leuks bij staat, maar ik blijf het fout vinden dat ze wel ruimte voor Urban en net zoals vorig jaar voor zo'n cooldown cafe geval en niet voor Hardcore.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]net nu ik een jaar kan, heb je misschien een linkje?
mwah neit onaardig, k kan zo 15 dj's opnoemen die k wel graag zou willen zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aha, ik was blij dat ik juist van die dingen af was. Alleen op m'n stage hebben ze een speciaale die is dan wel weer relaxed
Trouwens best een trieste line-up voor Mysteryland... Kan beter heren van ID&T
Ik opzich ook wel hoor, maar had toch wat mensen zoals Promo en een Corsten verwacht, het kan beter. Maar goed ik ga denk zoiezo niet, geen geld meer denk ik danquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
dank je appelsientje
[..]
mwah neit onaardig, k kan zo 15 dj's opnoemen die k wel graag zou willen zien.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
dank je appelsientje
[..]
mwah neit onaardig, k kan zo 15 dj's opnoemen die k wel graag zou willen zien.
goede kans dat ferry nu op Sensation staat. Wil van Augustus een feestmaand maken met elk weekend watquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel hoor, maar had toch wat mensen zoals Promo en een Corsten verwacht, het kan beter. Maar goed ik ga denk zoiezo niet, geen geld meer denk ik dan
Hmmz dat van Ferry kan kloppen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede kans dat ferry nu op Sensation staat. Wil van Augustus een feestmaand maken met elk weekend wat
Dance Valley - FFWD - Lowlands - Mysteryland
leuk om te zien:quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]graag gedaan
Q-dance is erg lekker....
Dana
The Prophet
Bas & Ram
de rest ken ik niet zo goed
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ben eerder begonnen... dus gaan we ook eerder naar huis
Jij zegt wel direct NEE tegen ieder meisje dat je niet kent en dat met je wil neuken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga overigens wel "Nee" stemmen zelf, ik heb geleerd nooit "Ja" op iets te zeggen waar je niks van weet.
Haha neej ik bedoel dat ding is in voor mij nog in zulke onbegrijpelijke taal opgesteld dat ik voor 90% niet het idee zou hebben wat het allemaal inhoudquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij zegt wel direct NEE tegen ieder meisje dat je niet kent en dat met je wil neuken?![]()
quote:
Ik denk ook dat het goed voor je isquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haha neej ik bedoel dat ding is in voor mij nog in zulke onbegrijpelijke taal opgesteld dat ik voor 90% niet het idee zou hebben wat het allemaal inhoud. En als Balkie al roept "Stem ja, want dat is goed voor je" dan begin ik al te twijfelen
Vast niet.quote:
Ik twijfel nog,quote:
Ik hem meer het idee dat juist de mensen die zich er niet in verdiept hebben en maar klakkeloos achter Wilders en consorten aanlopen 'Nee' stemmen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast niet.
Maar gisteren was er een uitslag van een enquete bij 2Vandaag waaruit bleek dat 85% van de mensen die zich goed verdiept hadden in die grondwet tegen zouden stemmen en 60% van de mensen die zich enigszins daarin verdiept hadden ook tegen stemmen gaat.
Verleidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je je tennistraining al afgezegd? Krijg je morgen een meter bier![]()
Bel nu maarquote:
Zou wel oerdom zijn maar toont het failliet van het referendum wel feilloos aan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:11 schreef golfer het volgende:
Als ik zo eens ik mijn omgeving en de diverse polls op Internet bekijk zou Nederland wel eens het enige land kunnen worden dat in een referendum NEE gaat zeggen tegen die grondwet.
waarin een klein landje weer groots kan zijn![]()
ik stem neequote:
Hoeft ook niet.. gewoon tegen zijn..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef JaWi het volgende:
Ik heb me nog niet verdiept in het referendum.
Waarom danquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.. gewoon tegen zijn..![]()
Jakkes!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Blumchen het volgende:Ik was vandaag niet naar school geweest.. En toen was sand hier.. en zei zo van wie is Merlijn.. ik zo, ja das mijn klasgenoot, en nou blijkt dat hij gister voor de trein is gesprongen...
erg raar gevoel nu
Omdat ik voor het homohuwlijk, legalisatie van softdrugs en een Nederlandse verzorgingsstaat ben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef SCH het volgende:
waarom stemmen mensen dan nee? is iedereen zo bang?
Jakkes bloempie..dat zijn geen prettige berichten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Blumchen het volgende:Ik was vandaag niet naar school geweest.. En toen was sand hier.. en zei zo van wie is Merlijn.. ik zo, ja das mijn klasgenoot, en nou blijkt dat hij gister voor de trein is gesprongen...
erg raar gevoel nu
En wie zegt dat dat allemaal verdwijnt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat ik voor het homohuwlijk, legalisatie van softdrugs en een Nederlandse verzorgingsstaat ben.
Dan is een Ja logischer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat ik voor het homohuwlijk, legalisatie van softdrugs en een Nederlandse verzorgingsstaat ben.
Bah, wat kloten. Het zijn ook vaak mensen van wie je het totaal niet verwacht.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Blumchen het volgende:Ik was vandaag niet naar school geweest.. En toen was sand hier.. en zei zo van wie is Merlijn.. ik zo, ja das mijn klasgenoot, en nou blijkt dat hij gister voor de trein is gesprongen...
erg raar gevoel nu
Zoals ik het bestudeert heb niet, zoals het mij is uitgelegd niet.quote:
Vind ik niet. Het is een reden om er geen referendum over te houden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zoals ik het bestudeert heb niet, zoals het mij is uitgelegd niet.
Deze onduidelijkheid is alweer een volgende reden om het niet te doen, als een grondwet al voor meerdere interpretaties vatbaar is....
Fabel 5: Nederland verliest haar eigen identiteitquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zoals ik het bestudeert heb niet, zoals het mij is uitgelegd niet.
Deze onduidelijkheid is alweer een volgende reden om het niet te doen, als een grondwet al voor meerdere interpretaties vatbaar is....
Nou hij had wel erg veel problemen enzo.. verslaafd aan de drugs en problemen thuis.. Hij was nog maar 18quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bah, wat kloten. Het zijn ook vaak mensen van wie je het totaal niet verwacht.
Rot nieuws Blum, sterktequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bah, wat kloten. Het zijn ook vaak mensen van wie je het totaal niet verwacht.
Uw opvattingen komen voorquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef golfer het volgende:
Je kunt natuurliojk altijd nog deze test doen om je bij je oordeel te laten helpen:
http://www.referendumwijzer.nl/index.htm
Frankrijk en Turkije hoeven maar tegen ons softdrugsbeleid te zijn en het is verboden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef Noca het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat allemaal verdwijnt?
Had ik ook dat percentage.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef JaWi het volgende:
Uw opvattingen komen voor
66%
overeen met de Grondwet..
![]()
Dat ik tegen het referendum ben is voor mij ook een serieuze overweging geweest om voor te stemmen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is een reden om er geen referendum over te houden.
Ik heb er bij de vorige verkiezingen een stem over uitgebracht.
Dat ding is zo opgesteld dat iedereen wel voor is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uw opvattingen komen voor
66%
overeen met de Grondwet..
![]()
Dat kan dus juist niet hequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Frankrijk en Turkije hoeven maar tegen ons softdrugsbeleid te zijn en het is verboden.
82% eenschquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef golfer het volgende:
Je kunt natuurliojk altijd nog deze test doen om je bij je oordeel te laten helpen:
Dat eerste stuk is een open deur, maar over het tweede deel heb ik m'n twijfels. Mag ik aan jou vragen wat er wél Europees geregeld gaat worden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Fabel 5: Nederland verliest haar eigen identiteit
De zelfstandigheid en de nationale identiteit worden juist benadrukt in de grondwet. Artikel 5 zegt uitdrukkelijk dat de EU de nationale identiteit van de lidstaten moet respecteren. Nederland blijft Nederland. Niemand kan ons ons oranje-gevoel afnemen. Wij houden onze vlag, ons volkslied, onze leeuw. Ook onze taal, ons koningshuis en onze feestdagen zijn van ons. Daar blijft Brussel van af. Ook het beleid op terreinen als softdrugs, homohuwelijk, abortus, euthanasie blijft in Nederland worden bepaald. Brussel krijgt daar niet het laatste woord over: dat houdt Den Haag. Wij blijven onszelf, ook met de nieuwe grondwet.
![]()
Easyway. Mja, je moet het maar doen. Maar toch, zoveel ellende en 'rotzooi' wat je achterlaat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, easy way JaWi...
Het is helemaal niet dicht bij me, ik kende de persoon in kwestie niet...
Maar toch...
sterkte Bloemquote:
Ja ik hoorde het ook ik als absoluut geen feyenoord fan vind het jammerquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:01 schreef JaWi het volgende:
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=1148
De kuip gaat weg.
76 % eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef golfer het volgende:
Die reacties.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:01 schreef JaWi het volgende:
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=1148
De kuip gaat weg.
Dingen als monetair beleid, handel, mededinging. En iets als de visstand ook naar ik begrepen heb.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat eerste stuk is een open deur, maar over het tweede deel heb ik m'n twijfels. Mag ik aan jou vragen wat er wél Europees geregeld gaat worden
Het is niet waarquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook ik als absoluut geen feyenoord fan vind het jammer
Volgens mij gaat het er voornamelijk om dat er beter samengewerkt kan worden in de EU. Het is een soort verdrag. Hoe wij in Nederland de boel regelen heeft daar vrij weinig mee te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat eerste stuk is een open deur, maar over het tweede deel heb ik m'n twijfels. Mag ik aan jou vragen wat er wél Europees geregeld gaat worden?
Als bron AT5, dat vind ik nou wel humor!quote:
En dan hoeveel er in trappenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als bron AT5, dat vind ik nou wel humor!
Wilders zal blij met je zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook dat percentage.
Is mij te weinig om volledig in te stemmen met die grondwet, dus zonder verdere aanpassingen stem ik tegen.
34% ok weet ik wat ik moet doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef golfer het volgende:
Dat heb ik dus ook.quote:
Omdat Duitsland, Frankrijk en straks wellicht Turkije alles te zeggen hebben (veel inwoners) en wij geen flikker meer. Maar ondertussen blijven we wel de grootste nettobetaler. Dat lijkt me al reden genoeg.quote:
Ok, ik stem tegenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat Duitsland, Frankrijk en straks wellicht Turkije alles te zeggen hebben (veel inwoners) en wij geen flikker meer. Maar ondertussen blijven we wel de grootste nettobetaler. Dat lijkt me al reden genoeg.
Het staat mij simpelweg niet aan dat 2 a 3 grote landen samen kunnen beslissen wat er in de rest van de EU gebeurt, al helemaal niet met 2e wereld landen als Polen, Turkije en in mindere mate Spanje en Roemenie.quote:
Preciesquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat Duitsland, Frankrijk en straks wellicht Turkije alles te zeggen hebben (veel inwoners) en wij geen flikker meer. Maar ondertussen blijven we wel de grootste nettobetaler. Dat lijkt me al reden genoeg.
Dank allemaal voor jullie reactiesquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, wat een verschrikkelijk nieuws Bloem, zoiets komt kei-hard aan. Sterkte!
Wel, ik wil het VETO-recht behouden. Of in ieder geval een ander systeem van zetelverdeling. Nederland meer macht.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:17 schreef Suijk het volgende:
Nouja, dat heeft dus maar weinig met de grondwet zelf te maken hoor.
Het gaat niet alleen om de verdeelsleutel met inwoners, er is ook een verdeelsleutel op aantal lidstaten. Er moeten minstens 15 landen het eens zijn met een beslissing, dat gaat die drie landen dus nooit lukken. En daarnaast hebben ze dus nog steeds niks te zeggen over bijv het drugsbeleid in NL.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel, ik wil het VETO-recht behouden. Of in ieder geval een ander systeem van zetelverdeling. Nederland meer macht.
Ik ben ook niet tegen samenwerking, wel tegen het feit dat andere landen ons asielbeleid kunnen bepalen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik?
Besef je eigenlijk wel hoe klein en nietig Nederland eigenlijk is en dat we zonder samenwerking zelf een tweede wereld land worden?
Ik zal het nog een keer doorlezen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de verdeelsleutel met inwoners, er is ook een verdeelsleutel op aantal lidstaten. Er moeten minstens 15 landen het eens zijn met een beslissing, dat gaat die drie landen dus nooit lukken. En daarnaast hebben ze dus nog steeds niks te zeggen over bijv het drugsbeleid in NL.
Wat heb je toch met dat asielbeleid?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen samenwerking, wel tegen het feit dat andere landen ons asielbeleid kunnen bepalen.
Dat punt staat mij ook wat tegen, maar om daarom nou meteen nee te gaan stemmen..quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen samenwerking, wel tegen het feit dat andere landen ons asielbeleid kunnen bepalen.
Idd.quote:
Euuh, Nederland is wel degelijk één van de beste landen ter wereld om in te wonen. Alleen het klimaat hè.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd.
Polen heeft het laatste jaar meer asielzoekers gehad dan Nederland. Alsof Nederland nog zo aantrekkelijk is om nog naar toe te gaan.
Straks is het beleid in elk land van de EU hetzelfde, dus in elk land gelden dezelfde regels, over asielbeleid. Mja als ik dan een asielzoeker was ging ik snel weer naar Nederland vanuit Polen..een asielzoeker kan dan makkelijker doorreizen naar een ander land.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd.
Polen heeft het laatste jaar meer asielzoekers gehad dan Nederland. Alsof Nederland nog zo aantrekkelijk is om nog naar toe te gaan.
Inderdaad. Dit is een kroeg, daar moet je bier drinken en over het leven praten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:27 schreef Da_Sandman het volgende:
*wijst naar rechts... of links voor sommigen... daar is de POL deur
Whehe je hebt gelijk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist niet, wat ik begreep. Je kunt niet meer 2x 'asiel' aanvragen. Voordat Polen bij de EU zat, kwamen daar veel mensen binnen en werden dan relatief simpel de grens over gewerkt. Dat gaat niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Straks is het beleid in elk land van de EU hetzelfde, dus in elk land gelden dezelfde regels. Mja als ik dan een asielzoeker was ging ik snel weer naar Nederland vanuit Polen..een asielzoeker kan dan makkelijker doorreizen naar een ander land.
Worden daar ook politieke discussie gehouden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zijn allemaal enge mensen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:27 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Worden daar ook politieke discussie gehouden?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Juist niet, wat ik begreep. Je kunt niet meer 2x 'asiel' aanvragen. Voordat Polen bij de EU zat, kwamen daar veel mensen binnen en werden dan relatief simpel de grens over gewerkt. Dat gaat niet meer.
Zo nog ff snel naar de mediamarkt ofzo, beetje rondsnuffelenquote:Als nu een asielzoeker in één land wordt toegelaten, kan die makkelijk doorreizen naar een ander land. Daarom moet Europa samenwerken op gebied van asiel. De grondwet maakt dit makkelijker.
quote:Sinds de toetreding tot de EU vorig jaar is Polen een opvangland geworden voor asielzoekers. Dat is nieuw. Polen was altijd een land waar vluchtelingen doorheen moesten, op weg naar het Westen. In 2003 'verdween' nog 75 procent van de aanvragers uit de asielprocedure (om later in West-Europa op te duiken). Tegenwoordig mag doorreizen niet meer.
Vluchtelingen die eenmaal asiel hebben aangevraagd in Polen, mogen dat niet nog eens elders in de Europese Unie doen. Degenen die illegaal verder reizen, worden teruggestuurd naar Polen als ze gepakt worden. ,,Mensen beginnen te begrijpen dat dit de enige legale weg is'', zegt Agnieszka Kosowicz van de VN-vluchtelingorganisatie UNHCR in Warschau.
Asiel verkrijgen is wat anders dan een werkende 'buitenlander'. Ik weet zeker dat je niet zomaar van het ene land naar het andere kunt hoppen, puur omdat de uitkeringen daar hoger zullen zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Das nu, maar straks dus niet meer.
Lekker vaag allemaal![]()
Zie editquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Asiel verkrijgen is wat anders dan een werkende 'buitenlander'. Ik weet zeker dat je niet zomaar van het ene land naar het andere kunt hoppen, puur omdat de uitkeringen daar hoger zullen zijn.
Whahaha daar was het volk bij ons uit het dorp ook. Nog wat tegengekomenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef VoreG het volgende:
Woohoo vandaag feest vanwege de laatste schooldag, met alle examenklassen naar Walibi (Six Flags) geweest
Geweldig
En vanavond ook nog feest
Dat gaat dus weer een gezellige en zatte boel wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef VoreG het volgende:
Woohoo vandaag feest vanwege de laatste schooldag, met alle examenklassen naar Walibi (Six Flags) geweest
Geweldig
En vanavond ook nog feest
Heb heel wat mensen gezien daarquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Whahaha daar was het volk bij ons uit het dorp ook. Nog wat tegengekomen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
VoreG vanacht om één uur :
hALLO, bEN TRONKEN. mnAAR WAS E RRUG LEUIK. mET MEISJE SPROKEN Lol ;D
Nee, kolderdag feestquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef JaWi het volgende:
Is het eindexamenfeest VoreG?
Je lijkt op Inge de Bruijn!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
De zomer staat weer voor de deur. Wat vinden jullie van m'n nieuwe badpak ?
[afbeelding]
Ja dat hadden wij toen ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:
Kolderdag euh.... Dag waarop vaak al die examenstunts enz. komen laatste lesdag.
vind hem redelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
De zomer staat weer voor de deur. Wat vinden jullie van m'n nieuwe badpak ?
[afbeelding]
MUZ user-reviewsquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:19 schreef pfaf het volgende:
MUZ user-reviews Hoewel ik ze niet op commando blijf leveren methodmich.
Dat is makkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed gedaan pfaf, rondje op jouw kosten!
Proost iedereen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
MUZ user-reviews
Mijne staat er ook. Goed gedaan pfaf, rondje op jouw kosten!
heeeyyyquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
Morgen is het trouwens 5 jaar geleden dat Enschede ontplofde.
Ik hoop dat ik het allemaal nog volhou, want ik had gister echt veel en veel te veel op, maar we zullen zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:volgens mij is iedereen hier lam geweest op zn laatste schooldag...... erg leuk was dat, om 6 uur 's ochtends op de fiets aan de safari
dat maak je later ook niet veel meer mee.
Ja, maar jij komt ook uit de provinciequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij ons heette het LSD, dat werd dan ook veelvuldig geslikt
Deze smileyquote:
Nee, SCH welquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Hebben Bluezz en JM al verteld of ze ooit met Nick Cave hebben willen neuken eigenlijk?
Nee hij heb 'm volgende week pas..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt ook uit de provincie.
Hebbie die dvd trouwens al?
ik dacht dat er gewoon iets in de brand stond toen ik naar het kanaal liep zag ik 1 grote zwarte massa die onze kant op kwamquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef pfaf het volgende:
En ik destijds maar denken dat het ging onweren.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef pfaf het volgende:
Ik ga ff TV kijken, dan snel slapen, des te eerder is het De Grote Dag.
Ja, jij moet je korfbal even afzeggen. Of tafeltennis, wat was het ook alweerquote:
Maar die meters bier...oelalaquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, jij moet je korfbal even afzeggen. Of tafeltennis, wat was het ook alweer.
Meters bier man.
Maar je moet wel ff bellen dan, mijn telefoon is afgeslotenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:36 schreef rubbereend het volgende:![]()
wat een belachelijke stemwijzer, rare stelleingen, suggestief en slecht gesteld! Nu ben k zeker tegen, propaganda
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen, 5 uur rembrandt voor gratis bier!
Zeg het voort!
Gratis en bier in 1 zinquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen, 5 uur rembrandt voor gratis bier!
Zeg het voort!
Ik zit net te kijken wat een onzin inderdaad, alleen de goede kanten worden belicht terwijl er veel meer is..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:36 schreef rubbereend het volgende:![]()
wat een belachelijke stemwijzer, rare stelleingen, suggestief en slecht gesteld! Nu ben k zeker tegen, propaganda
idd dat heet propagandaquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken wat een onzin inderdaad, alleen de goede kanten worden belicht terwijl er veel meer is..
Aan z'n FCDB shirtquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef JaWi het volgende:
Ah, robbie. Wees welkom. Hoe herkennen we je.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef JaWi het volgende:
Ah, robbie. Wees welkom. Hoe herkennen we je.
Moet je ff je t-shirt aan doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met vlag, zonder balkje![]()
Jij betaalt álle genotsmiddelen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, ik ben stoned en aangeschoten. Dat gaat gezellig worden.
nog 3quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:43 schreef JaWi het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat je die vlag niet mee naar binnen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |