ik wil ook weekendquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:18 schreef pfaf het volgende:
Middag. Vanmorgen om 11 uur al op het terras, daarna 2 cd's gekocht, bovendien heb ik weekend. Nu al een topdag!
Toch niet naar het Wapen of wel?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wil ook weekend
vanavond het cafe in
Ahahaa jewel vanavond nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Toch niet naar het Wapen of wel?
Ben heel het Pinksterweekend in Vjenne
![]()
Doe Hans maar de groet'n dan vanaafquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:26 schreef Dos37 het volgende:
vanavond sixty niet echt een cafe maar toch
zaterdag ben ik wel in het wapen en maandag ook wel
Schandalig ja! From heeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr tooooooooooooooooooooooooooooo eteeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnittttttttttttttttttttyyyyyyyyyyyyy.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef pfaf het volgende:
* pfaf zet snel The Lyre of Orpheus op voor de ongelovigen.![]()
Sixty.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ahahaa jewel vanavond niet
vanavond sixty niet echt een cafe maar toch
zaterdag ben ik wel in het wapen en maandag ook wel
Ja is goed ik zal het wel zien ken je alleen van je icoontjequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe Hans maar de groet'n dan vanaaf
Wie weet kom ik je Zaterdag nog wel tegen
Tsjah dat is het ook wel maarja we gaan met veel mensen heen ook volk uit geesteren dus dat gaat wel goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sixty.![]()
Als ik de verhalen van Vjenners van m'n middelbare school moet geloven, de ergste tent ter wereld.![]()
Zonde hoor! Geniale artiest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef DIJK het volgende:
Ik ken Cave wel, maar ik ben dr niet bepaald weg van. Niet echt een gemis dus.
Je had 'm gisteren moeten zien, weergaloos weer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
Popolon, Steve Nash MVP. Terecht?
Ach ieder z'n ding. Ik heb er ergens wel een cd van liggen. Keer uit de aanbiedingenbak opgedoken ofzo.quote:
Welke? Misschien heb ik hem nog niet en als je hem toch niet goed vindt...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ach ieder z'n ding. Ik heb er ergens wel een cd van liggen. Keer uit de aanbiedingenbak opgedoken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |