quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef pfaf het volgende:
Ik ga ff TV kijken, dan snel slapen, des te eerder is het De Grote Dag.
Ja, jij moet je korfbal even afzeggen. Of tafeltennis, wat was het ook alweerquote:
Maar die meters bier...oelalaquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, jij moet je korfbal even afzeggen. Of tafeltennis, wat was het ook alweer.
Meters bier man.
Maar je moet wel ff bellen dan, mijn telefoon is afgeslotenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:36 schreef rubbereend het volgende:![]()
wat een belachelijke stemwijzer, rare stelleingen, suggestief en slecht gesteld! Nu ben k zeker tegen, propaganda
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen, 5 uur rembrandt voor gratis bier!
Zeg het voort!
Gratis en bier in 1 zinquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen, 5 uur rembrandt voor gratis bier!
Zeg het voort!
Ik zit net te kijken wat een onzin inderdaad, alleen de goede kanten worden belicht terwijl er veel meer is..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:36 schreef rubbereend het volgende:![]()
wat een belachelijke stemwijzer, rare stelleingen, suggestief en slecht gesteld! Nu ben k zeker tegen, propaganda
idd dat heet propagandaquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken wat een onzin inderdaad, alleen de goede kanten worden belicht terwijl er veel meer is..
Aan z'n FCDB shirtquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef JaWi het volgende:
Ah, robbie. Wees welkom. Hoe herkennen we je.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef JaWi het volgende:
Ah, robbie. Wees welkom. Hoe herkennen we je.
Moet je ff je t-shirt aan doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met vlag, zonder balkje![]()
Jij betaalt álle genotsmiddelen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, ik ben stoned en aangeschoten. Dat gaat gezellig worden.
nog 3quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:43 schreef JaWi het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat je die vlag niet mee naar binnen krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |