ik heb web msn. want ik kan gewonen msn niet installeren hier omdat ik geen rechten heb op deze pc omdat ik als freelance werkquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:19 schreef babette21 het volgende:
Wij mogen sowieso alleen online als t voor werk is, maar daar heeft iedereen natuurlijk schijt aan
mail checken enzo moet kunnen... Fok! kan alleen als ik met de rug naar de muur zit, als er ineens iemand achter me zou staan ben ik goed de lul...
MSN kan echt niet ivm hack-risico & privacygevoelige info van cliënten...
maar dat geeft niet want msn is ontzettend passé....
Nope 40% vol pas..quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef babette21 het volgende:
bar_rel, zit je inbox niet gewoon vol ofzo??!??!?
Nog steeds nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nope 40% vol pas..
ik zal ngo ff kijken
4 ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef babette21 het volgende:
hoeveel hotmail-adressen heb je eigenlijk?!
barreljordy@ is de enige die ik gebruik die andere is voor junk enzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik had al zo'n vermoeden.... kijk je wel in de goeie?!
Ik gebruik erook maar eenquote:
Okquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik gebruik erook maar eendie andere is zoals ik net al zij voor junk
Heel goed!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef bar_rel het volgende:
Phhhff
OKéquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik probeer 't wel ff via m'n werkadres... moment
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Gewoon alles.
Maar daar gaan we het niet over hebbenn u![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:44 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Maar ok,wat jij wil,we hebben het er niet over![]()
![]()
Ja thanks hij is aangekomenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:45 schreef babette21 het volgende:
probeer nog 's....
Thee?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:48 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen<<< daar zit thee in ipv koffie.
mooi..... [toch maar goed dat ik er ff naar vroeg, ongeveer 'n uur geleden hahaquote:
Neequote:
echt nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:48 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen<<< daar zit thee in ipv koffie.
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik drink geen koffie en wel thee, is dat raar?
Nee,want ik drink ook geen koffiequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik drink geen koffie en wel thee, is dat raar?
Helemaal niet raar dusquote:
Koffiequote:
no worries, ik merk 't allemaal wel [mail is binnen, daar gaat 't om toch]quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:51 schreef bar_rel het volgende:
Babette ik stuur z.s.m wel weer wat terug, te riskant om nu wat te sturen op me werk als het weer een lang verhaal wordt
Iig bedankt!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
Er niks mis met caffeine, maar sommige mensen prefereren nou eenmaal Red Bull om daaraan te komen.
Stoer kruisje hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Daar gáát mn stoere ik-heb-geen-caffeine-nodig-imago..
Kruisje?quote:
Normaal kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk koppie hoor, kun je ook normaal kijken?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Normaal kijkendoe niet zo raar [afbeelding]
Ging jij niet werken?quote:
OMG, jij grossiert in gore plaatjes he?quote:
Ik ben aan het werkquote:
Nee foto's van mezelf post ik hier nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG, jij grossiert in gore plaatjes he?![]()
Oh sorryquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zonder afscheid van jullie mooi niet
Ja, belden ze net of ik vanavond kon werkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkin tegenstelling tot sommige personen, iemand moet voor brood op de plank zorgen he
Wat een diss, jij bent nuttig zekerquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh sorry
bar_rel!! Wat jammer dat je verder gaat werken en ons niet meer verblijdt met je nuttige bijdrages in dit topicIk ga van ellende maar eten ervan
![]()
![]()
Jammer schatje, maar huiswerk moet ook gebeuren. Het is zeker ook niet dat je wat aan je huiswerk kan doen tijdens je werk?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, belden ze net of ik vanavond kon werken
Ik heb huiswerk
Dat kan ik anders wel even doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee foto's van mezelf post ik hier niet![]()
Daar zit echt niemand op te wachten hoor, zelfs jij nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan ik anders wel even doen![]()
Van jou dus he, foto's van mij hebben we hoer al genoeg gezien..
Dat ik tijdens het bellen studenten telefonisch lastigvallen nog even een bouwplan schrijf voor supply chain management? Nee niet mogelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jammer schatje, maar huiswerk moet ook gebeuren. Het is zeker ook niet dat je wat aan je huiswerk kan doen tijdens je werk?
Weet ik, weet ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eeej als je aan haar komt dan kom je aan haar he...
![]()
Ik entertain jullie met mn postsquote:
Whihihihihihihihihihihihih try and stop mequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar zit echt niemand op te wachten hoor, zelfs jij niet![]()
Ja, ik ga ookquote:
Nou post er maar één, eens kijken hoe weinig mensen dan nog reageren...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whihihihihihihihihihihihih try and stop me![]()
Veel plezier met je posts danquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wij entertainen onszelf wel met onze eigen posts, dank je![]()
Vuile slet! Leuk dat je me hier alleen achterlaat ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Veel plezier met je posts dan
*nu echt eten gaat*
zoek een hobbyquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
7 op een rij ole ole ...![]()
Spelbrekers![]()
maar ja dan houdt het ook wel opquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:52 schreef mark_03 het volgende:
4 is al beter
Nietesquote:
Mooi groenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[[url=http://img65.echo.cx/img65/9620/banner9fi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een op hol geslagen banner.
Ga je nou diequote:
Mozilla is toch traag?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef PeRi het volgende:
Mozilla is tha asskicking bomb.
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef PeRi het volgende:
Mozilla is tha asskicking bomb.
Uhuh, olijfgroen zelfs.quote:
Ik ga vanmiddag ff heen (of vanavond, koopavond)quote:
Ik heb 'm ook heel hip (ThemeXP) kun je een compleet andere style toevoegenquote:
De ideale mix heb ik nu aanstaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik heb toevallig gisteren die cd weer eens geluisterd...Storm en wind
en
De hit
Maar het gaat wel de SNES worden... Mario Kart is toch de enige game die ik echt asskicking bomb vindquote:
Ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar het gaat wel de SNES worden... Mario Kart is toch de enige game die ik echt asskicking bomb vind(net geleerd van PeRi)
ik heb de stem van Frissle Sissle, de hoge noot van Gerard Joling en de bil van Dijk.....quote:
Ik dank God op m'n blote knieen... want van Ben Kramer heb ik nietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de stem van Frissle Sissle, de hoge noot van Gerard Joling en de bil van Dijk.....
geniaal
Ohja, dit is gewoon zo'n standaard ding hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook heel hip (ThemeXP) kun je een compleet andere style toevoegen
Succes...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef mark_03 het volgende:
Maar ik ga nu echt
Squashen en daarna SNES halen (mits de prijs een beetje ok is)
ik heb nog een snes liggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef mark_03 het volgende:
Maar ik ga nu echt
Squashen en daarna SNES halen (mits de prijs een beetje ok is)
dan moeten ze wel heel fout zijn he..... van die OMG-wat-vonden-we-eraan-liedjes...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:30 schreef Skaai het volgende:
Hele oude top 40 liedjes luisteren is leuk!
DJ please, pick up your phone, I'm on the request line!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan moeten ze wel heel fout zijn he..... van die OMG-wat-vonden-we-eraan-liedjes...
quote:If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever oh so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong
Our dreams are young
And we both know they'll take us
Where we want to go
(Chorus 1)
Hold me now
Touch me now
I don't want to live without you
(Chorus 2)
Nothing's gonna change my love for you
You ought know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
(Chorus 3)
Nothing's gonna change my love for you
You ought know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you
If the road ahead is not so easy,
Our love will lead the way for us
Like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
I love you just the way you are
So come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hey brown eyed girl is mooi EN toepasselijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan moeten ze wel heel fout zijn he..... van die OMG-wat-vonden-we-eraan-liedjes...
ik geloof dat ik dt nr uberhaupt niet ken...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
Hey brown eyed girl is mooi EN toepasselijk![]()
Dat is een hele grote schande!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dt nr uberhaupt niet ken...
ik heb de cd....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Skaai het volgende:
Oke, het dieptepunt is bereikt. Ik zing K-otic mee.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de cd....en stiekem is die best grappig
al heb ik 'm al geen eeuwigheid gedraaid
bij Van Morrison ga ik eerder voor "It's all over now baby blue"quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:51 schreef Tranceptor het volgende:
Dat is een hele grote schande!
Van Morrison- Brown Eyed Girl
Ik heb ook niet gezegd dat er iets mis is met Van Morrison, maar dat nummer heeft voor mij een speciale betekenis...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij Van Morrison ga ik eerder voor "It's all over baby blue"
Rachel Stevens - Sweet Dreams My LA Exquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat ene meisje van S Club 7 vond ik altijd wel aardig
[afbeelding]
Een nummer kan ik niet meer herinneren
Maar ja geen vergelijk totquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Rachel Stevens - Sweet Dreams My LA Ex
Nee, ik draai gewoon nóg een nummertje K-Oticquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar ja geen vergelijk tot [afbeelding]
Iemand toevallig Girls Aloud opstaan?
it's the sound of the undergroooouuuund
Bel ze op, misschien kunnen ze hun publiek nog vergroten tot meer dan 1 fan...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik draai gewoon nóg een nummertje K-Otic
nope, alleen de live-versie van tikkende mensen, draaiende printers en rinkelende telefoonsquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand toevallig Girls Aloud opstaan?
Klinkt beter als het hooghartige gekwebbel van studenten en studentes dat ik hier af en toe hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nope, alleen de live-versie van tikkende mensen, draaiende printers en rinkelende telefoons
mja hier wordt ook heel wat gekakeld hoor....quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
Klinkt beter als het hooghartige gekwebbel van studenten en studentes dat ik hier af en toe hoor.![]()
* Babette heeft nu Glen Medeiros in 't hoofd....quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
Tranceptor heeft nu brown eyed girl in zn hoofd
Dkie zin snap ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:39 schreef babette21 het volgende:
ach je bent zo stoer als je jezelf voordoet toch...
Misschien moet je je een keer laten nakijken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
maar ik heb gelukkig altijd muziek in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef Skaai het volgende:
Check mini Skaai, helemaal onderaan
pimp hier met je oude baby-foto's... en nu?
Fok was heel niet dood netquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:11 schreef timbob het volgende:
ja hoi.
fok was dood net
en ik allemaal naaktfoto's plaatsten van naakte Sclub7 meisjes... doet ie het niet
Lekker voor jequote:
Betaal jij mn kaartje? Dan meet ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik ga!.
Showchat meetinkje houden op Lowlands?.
Ja is goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik ga!.
Showchat meetinkje houden op Lowlands?.
Dan gaat er toch niemand meequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet zelf je kaartje betalen, natuurlijk.
Waarom niet?quote:
Als iedereen zo denkt krijg ik straks niet meer betaaldquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Babette, ik heb Jeff net op de bus gedaan. Ik hoop maar dat er genoeg postzegels op zitten, maar anders heeft de TPG pech gehad, toch?
Ik heb Wereldmeid nog op singlequote:
Ooh in dat geval ga dan maar lekker alleenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet zelf je kaartje betalen, natuurlijk.
Ja, maar ik had nog op de site gekeken en het je moest 2 postzegels doen voor minder dan 50 gram en 3 postzegels voor meer. En ik wist het niet zeker, maar ik dacht wel dat het minder woog dan 50 gram. Bovendien waren er nog maar 2 postzegels in huis, dus ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef mark_03 het volgende:
Als iedereen zo denkt krijg ik straks niet meer betaald![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom niet?
Pixies!. Nick Cave!
. Franz Ferdinand!
. Incubus!
. Heather Nova!
. Dresden Dolls!
. Marilyn Manson!
.
quote:I like to taste you a little further
I like to get down baby don't you know (2x)
it feels so right
I like to taste ya a little waste ya
I like it just the way you are
I like you just the way you are
Don't be shy
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef bar_rel het volgende:
MNe baas is bijna de hele dag weg dus ik zit lekker veel op FOk vandaag
Ik ben recalcitrant en heb mn Kane-dvd maar eens opgezetquote:
Wederom, wansmaak is ook smaak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben recalcitrant en heb mn Kane-dvd maar eens opgezet
Ja, het is een janksmoel, slecht U2-aftreksel blablabla, I don't care
*zet dvd nog iets harder*quote:
Ik ga toevallig morgen werken, meneertjequote:
Nou mevrouwtje, als je dan morgen 105 euro bij elkaar werkt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:54 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga toevallig morgen werken, meneertje
Nou meneertje, daar ligt het probleem dus een beetje, ik ben timbob nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou mevrouwtje, als je dan morgen 105 euro bij elkaar werkt..
Als ik 1000 euro kreeg zou ik nog niet naar Marilyn Manson gaan bah wat een enge ventquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou mevrouwtje, als je dan morgen 105 euro bij elkaar werkt..
Oh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Nou meneertje, daar ligt het probleem dus een beetje, ik ben timbob niet![]()
Wees lief en koop prepaid beltegoed voor mijquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb € 150 op zak nu en wil straks wat kopen maar wat
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als ik 1000 euro kreeg zou ik nog niet naar Marilyn Manson gaan bah wat een enge vent![]()
Ik had toch al gestemt ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
ELM, stem je deze week nog even?!.
Alleen als je Ali B haat overigens..
Geniale metafoor man!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een baantje ik verveel me stierlijk en mijn i-mode tegoed lekt uit mijn telefoon als water uit een kapote kraan.
Ik zit te denken aan een poster van Buffyquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wees lief en koop prepaid beltegoed voor mij![]()
Zoek dan naar een oude breakout in de bieb ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een poster van Buffy
Ik wil een mooie posterquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zoek dan naar een oude breakout in de bieb ofzo![]()
Okequote:
Dát zou ik echt zonde vinden zegquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een poster van Buffy
Angel, ALias, Charmed,quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik niet
Ik zit ook te denken aan een lekkere DVD
Wat voor DVD?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik niet
Ik zit ook te denken aan een lekkere DVD
Wat een wansmaak, koop dan een ER-dvdquote:
quote:One word breaks the code of silence,
Silence tells me all I need to know.
One Word,
One Word, tells me everything I need to know.
One word driven in to madness,
Madness driven by the depths below.
One Word,
One Word, tells me everything I need to know
[chorus]
It's not the way that I want it,
It's just the way that I need it.
Day after day
It's not the way that I want it,
It's just the way that I need it.
Day after day
One lie tells a thousand stories,
The greatest stories that were ever told.
One Lie,
One Lie, tells the greatest stories ever told.
One man can predict the future,
a future journey in to outer space.
One Man,
One Man, a future journey in to outer space.
[chorus 2x]
[French talking]
[chorus 2x]
Emergency Room?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een wansmaak, koop dan een ER-dvd
That reminds meik heb 2 weken geleden een ER-dvd besteld
die kan ik wel even ophalen
Jaquote:
Ey Bar heb jij alleen wat met Buffy of zit je echt een beetje in het vampieren wereldje ?quote:
Als je denk dat ik gothic ben dan heb je eht misquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Bar heb jij alleen wat met Buffy of zit je echt een beetje in het vampieren wereldje ?
Ik kan daar geen 3 minuten naar kijken, doe mij maar afgerukte ledematen enzoquote:
Nee ik denk niet dat je gotic bent sterker nog dat magie gebeuren vroeger wou ik altijd een weerwolf zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als je denk dat ik gothic ben dan heb je eht mis
Ik vind Buffy gewoon fantastisch, en hou gewoon van series met magie en fantasie beesten erin
quote:
Hehehequote:
quote:
Ik snap er niks van en weet niet wat ik er op moet reagerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoezo? [afbeelding]
[afbeelding] Vind je het dan niet 'grappig'? [afbeelding]
Da's meestal zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Whehehehehehehheheeheheheheheheheheheheheh!!!!!!1111! one!!!11één!!1!!!!
topic-ID moet je eens op de kop lezen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want die is dan helemaal niet hetzelfde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wuhuhuhuhuhuhuhu!!!!!!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Whehehehehehehheheeheheheheheheheheheheheh!!!!!!1111! one!!!11één!!1!!!!
topic-ID moet je eens op de kop lezen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want die is dan helemaal niet hetzelfde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wuhuhuhuhuhuhuhu!!!!!!
Bedankt nu heb ik hoofdpijn van het ondersteboven hangenquote:
de url van het topic denk ik dat is namelijk 699969quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Waar heb je het over? [afbeelding]
699969quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Waar heb je het over? [afbeelding]
Wheheheeheheheheehehquote:
Meen je dat nou?????????????????????????????/!!!!!!!!111!11!11!!1!!11!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
699969
Ik dacht zo van: ":D![]()
Whehehe, whihihhi, whahaha!! Op de kop gezien, is het nog steeds hetzelfde"
![]()
![]()
!!!!!!!!1111121343
Maar da's gewoon helemaal niet zo::D
:
:D:D
![]()
:D:DD:!!!!!!11
Weet je wat het is?quote:
Nee, dat meen ik niet!!!!!!!!!!1111quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Meen je dat nou?????????????????????????????/!!!!!!!!111!11!11!!1!!11!!:D:"D:D:d:D
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, boefjequote:
Andijviequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef The_Langolier het volgende:
Weet je wat het is,
Meer water dan vis.
En het is maar goed dat het zo is.
En nu, andijvie![]()
Hou toch opquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andijvie
Ik krijg spontaan een stijvie
Helemaal tof!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Babette, ik heb Jeff net op de bus gedaan. Ik hoop maar dat er genoeg postzegels op zitten, maar anders heeft de TPG pech gehad, toch?
Euh. Je had ook wat van Air, zei je. Moon Safari? De soundtrack van The Virgin Suicides?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef babette21 het volgende:
Helemaal tof!!!!
hebben alleen een probleempje: kwam erachter dat die Ellen-kopie helemaal mislukt is
had wel gezien dat de cd beveiligd was, maar dacht dit nog wel te kunnen omzeilen.
maar 't resultaat is dus naadje.....![]()
wat nu
haha ik ging er ergens van uit dat je die wel zou hebben, geen idee waaromquote:
Ja maar dat is weer niet leukquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat je gotic bent sterker nog dat magie gebeuren vroeger wou ik altijd een weerwolf zijn![]()
Maargoed je moet The Brotherhood een keer huren.
Gaat over een studenten groepje die vampiers blijken te zijn.
Er moet gewoon een mooie charisma volle dame in spelen, in Buffy spelen er daarvan genoeg:quote:
Zitten een paar leuke dames inquote:
Oordeel maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Er moet gewoon een mooie charisma volle dame in spelen, in Buffy spelen er daarvan genoeg:
Buffy
Willow
Anya
Tara
Ik vond the key toen een mooie damequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oordeel maar:
Buffy
[afbeelding]
Willow
[afbeelding]
Anya
[afbeelding]
Tara![]()
[afbeelding]
Dawnquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vond the key toen een mooie dame![]()
quote:
Ik welquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dawn
[afbeelding]
Ik vind haar niet zo bijzonder
Spike ( echt de vetste in de seriequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
ik kijk die serie nooit, maar geef 's 'n rijtje foto's van de heren.... zal ik die wel even jureren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |