quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
Er niks mis met caffeine, maar sommige mensen prefereren nou eenmaal Red Bull om daaraan te komen.
Stoer kruisje hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Daar gáát mn stoere ik-heb-geen-caffeine-nodig-imago..
Kruisje?quote:
Normaal kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk koppie hoor, kun je ook normaal kijken?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Normaal kijkendoe niet zo raar [afbeelding]
Ging jij niet werken?quote:
OMG, jij grossiert in gore plaatjes he?quote:
Ik ben aan het werkquote:
Nee foto's van mezelf post ik hier nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG, jij grossiert in gore plaatjes he?![]()
Oh sorryquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zonder afscheid van jullie mooi niet
Ja, belden ze net of ik vanavond kon werkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkin tegenstelling tot sommige personen, iemand moet voor brood op de plank zorgen he
Wat een diss, jij bent nuttig zekerquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh sorry
bar_rel!! Wat jammer dat je verder gaat werken en ons niet meer verblijdt met je nuttige bijdrages in dit topicIk ga van ellende maar eten ervan
![]()
![]()
Jammer schatje, maar huiswerk moet ook gebeuren. Het is zeker ook niet dat je wat aan je huiswerk kan doen tijdens je werk?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, belden ze net of ik vanavond kon werken
Ik heb huiswerk
Dat kan ik anders wel even doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee foto's van mezelf post ik hier niet![]()
Daar zit echt niemand op te wachten hoor, zelfs jij nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan ik anders wel even doen![]()
Van jou dus he, foto's van mij hebben we hoer al genoeg gezien..
Dat ik tijdens het bellen studenten telefonisch lastigvallen nog even een bouwplan schrijf voor supply chain management? Nee niet mogelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jammer schatje, maar huiswerk moet ook gebeuren. Het is zeker ook niet dat je wat aan je huiswerk kan doen tijdens je werk?
Weet ik, weet ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eeej als je aan haar komt dan kom je aan haar he...
![]()
Ik entertain jullie met mn postsquote:
Whihihihihihihihihihihihih try and stop mequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar zit echt niemand op te wachten hoor, zelfs jij niet![]()
Ja, ik ga ookquote:
Nou post er maar één, eens kijken hoe weinig mensen dan nog reageren...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whihihihihihihihihihihihih try and stop me![]()
Veel plezier met je posts danquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wij entertainen onszelf wel met onze eigen posts, dank je![]()
Vuile slet! Leuk dat je me hier alleen achterlaat ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Veel plezier met je posts dan
*nu echt eten gaat*
zoek een hobbyquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
7 op een rij ole ole ...![]()
Spelbrekers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |