Ik ga vanmiddag ff heen (of vanavond, koopavond)quote:
Ik heb 'm ook heel hip (ThemeXP) kun je een compleet andere style toevoegenquote:
De ideale mix heb ik nu aanstaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik heb toevallig gisteren die cd weer eens geluisterd...Storm en wind
en
De hit
Maar het gaat wel de SNES worden... Mario Kart is toch de enige game die ik echt asskicking bomb vindquote:
Ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar het gaat wel de SNES worden... Mario Kart is toch de enige game die ik echt asskicking bomb vind(net geleerd van PeRi)
ik heb de stem van Frissle Sissle, de hoge noot van Gerard Joling en de bil van Dijk.....quote:
Ik dank God op m'n blote knieen... want van Ben Kramer heb ik nietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de stem van Frissle Sissle, de hoge noot van Gerard Joling en de bil van Dijk.....
geniaal
Ohja, dit is gewoon zo'n standaard ding hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook heel hip (ThemeXP) kun je een compleet andere style toevoegen
Succes...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef mark_03 het volgende:
Maar ik ga nu echt
Squashen en daarna SNES halen (mits de prijs een beetje ok is)
ik heb nog een snes liggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef mark_03 het volgende:
Maar ik ga nu echt
Squashen en daarna SNES halen (mits de prijs een beetje ok is)
dan moeten ze wel heel fout zijn he..... van die OMG-wat-vonden-we-eraan-liedjes...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:30 schreef Skaai het volgende:
Hele oude top 40 liedjes luisteren is leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |