Wheheheeheheheheehehquote:
Meen je dat nou?????????????????????????????/!!!!!!!!111!11!11!!1!!11!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
699969
Ik dacht zo van: ":D![]()
Whehehe, whihihhi, whahaha!! Op de kop gezien, is het nog steeds hetzelfde"
![]()
![]()
!!!!!!!!1111121343
Maar da's gewoon helemaal niet zo::D
:
:D:D
![]()
:D:DD:!!!!!!11
Weet je wat het is?quote:
Nee, dat meen ik niet!!!!!!!!!!1111quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Meen je dat nou?????????????????????????????/!!!!!!!!111!11!11!!1!!11!!:D:"D:D:d:D
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, boefjequote:
Andijviequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef The_Langolier het volgende:
Weet je wat het is,
Meer water dan vis.
En het is maar goed dat het zo is.
En nu, andijvie![]()
Hou toch opquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andijvie
Ik krijg spontaan een stijvie
Helemaal tof!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Babette, ik heb Jeff net op de bus gedaan. Ik hoop maar dat er genoeg postzegels op zitten, maar anders heeft de TPG pech gehad, toch?
Euh. Je had ook wat van Air, zei je. Moon Safari? De soundtrack van The Virgin Suicides?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef babette21 het volgende:
Helemaal tof!!!!
hebben alleen een probleempje: kwam erachter dat die Ellen-kopie helemaal mislukt is
had wel gezien dat de cd beveiligd was, maar dacht dit nog wel te kunnen omzeilen.
maar 't resultaat is dus naadje.....![]()
wat nu
haha ik ging er ergens van uit dat je die wel zou hebben, geen idee waaromquote:
Ja maar dat is weer niet leukquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat je gotic bent sterker nog dat magie gebeuren vroeger wou ik altijd een weerwolf zijn![]()
Maargoed je moet The Brotherhood een keer huren.
Gaat over een studenten groepje die vampiers blijken te zijn.
Er moet gewoon een mooie charisma volle dame in spelen, in Buffy spelen er daarvan genoeg:quote:
Zitten een paar leuke dames inquote:
Oordeel maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Er moet gewoon een mooie charisma volle dame in spelen, in Buffy spelen er daarvan genoeg:
Buffy
Willow
Anya
Tara
Ik vond the key toen een mooie damequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oordeel maar:
Buffy
[afbeelding]
Willow
[afbeelding]
Anya
[afbeelding]
Tara![]()
[afbeelding]
Dawnquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vond the key toen een mooie dame![]()
quote:
Ik welquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dawn
[afbeelding]
Ik vind haar niet zo bijzonder
Spike ( echt de vetste in de seriequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
ik kijk die serie nooit, maar geef 's 'n rijtje foto's van de heren.... zal ik die wel even jureren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |