Dkie zin snap ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:39 schreef babette21 het volgende:
ach je bent zo stoer als je jezelf voordoet toch...
Misschien moet je je een keer laten nakijken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
maar ik heb gelukkig altijd muziek in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef Skaai het volgende:
Check mini Skaai, helemaal onderaan
pimp hier met je oude baby-foto's... en nu?
Fok was heel niet dood netquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:11 schreef timbob het volgende:
ja hoi.
fok was dood net
en ik allemaal naaktfoto's plaatsten van naakte Sclub7 meisjes... doet ie het niet
Lekker voor jequote:
Betaal jij mn kaartje? Dan meet ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik ga!.
Showchat meetinkje houden op Lowlands?.
Ja is goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik ga!.
Showchat meetinkje houden op Lowlands?.
Dan gaat er toch niemand meequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet zelf je kaartje betalen, natuurlijk.
Waarom niet?quote:
Als iedereen zo denkt krijg ik straks niet meer betaaldquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Babette, ik heb Jeff net op de bus gedaan. Ik hoop maar dat er genoeg postzegels op zitten, maar anders heeft de TPG pech gehad, toch?
Ik heb Wereldmeid nog op singlequote:
Ooh in dat geval ga dan maar lekker alleenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet zelf je kaartje betalen, natuurlijk.
Ja, maar ik had nog op de site gekeken en het je moest 2 postzegels doen voor minder dan 50 gram en 3 postzegels voor meer. En ik wist het niet zeker, maar ik dacht wel dat het minder woog dan 50 gram. Bovendien waren er nog maar 2 postzegels in huis, dus ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef mark_03 het volgende:
Als iedereen zo denkt krijg ik straks niet meer betaald![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom niet?
Pixies!. Nick Cave!
. Franz Ferdinand!
. Incubus!
. Heather Nova!
. Dresden Dolls!
. Marilyn Manson!
.
| Forum Opties | |
|---|---|