quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
Damn, waarom mist deel 45 en 46 nou in de link
Deel 45: De Stagiairs #45
Deel 46: De Stagiairs #46
Neuh lees zelf maar terugquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:48 schreef Mr-Z het volgende:
En ik ga niet alles na lezen zoals in het vorige topic voorgesteld werd... ik haak hier lekker er op in... Kan niemand niet ff een samenvatting maken van de vorige delen met de belangrijkste gebeurtenissen?![]()
Ik wist niet zo snel iets anders om te rijmen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
Waar slaat "vrouwen met een bite" eigenlijk op?.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:50 schreef Dos37 het volgende:
Het gaat lekker hier
Een echte stagiair regelt dat al eerderquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Chill out man was er al mee bezig
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:50 schreef Dos37 het volgende:
Het gaat lekker hier
Die is er (nog) nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Houniet het volgende:
oke, laten we afspreken, iedereen die chago is.. ga je stagebegeleider maar irriteren
alleen moest ik net ook nog echt aan het werkquote:
Ik ben een nepstagiair, T dusquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:53 schreef Houniet het volgende:dan ga je maar tegen je koffie zeiken ofzo
Deeltje 48 staat nu al klaar in een txt bestandjequote:Op donderdag 12 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Een echte stagiair regelt dat al eerder
Zooowquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:53 schreef Megter het volgende:
Shit, 29 posts geleden zat ik op 2000. Totally forgot (dat zijn er dus alweer bijna 50 vandaag)
[..]
Ik ben een nepstagiair, T dus
Daar zijn we over 10 minutenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deeltje 48 staat nu al klaar in een txt bestandje![]()
goed bezig nilsquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
iddquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:56 schreef Dos37 het volgende:
later we het hier gezellig houden
Nice, dan kan ik met een gerust hart wat gaan typen in een word documentquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is hier toch ook gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:56 schreef Dos37 het volgende:
later we het hier gezellig houden
Nou wel weer maar een discusie of iemand wel of geen koffie leut gaat nergens overquote:
Als je dat al nergens over vindt gaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou wel weer maar een discusie of iemand wel of geen koffie leut gaat nergens over
Koffie is de levensdrank van een stagiairquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou wel weer maar een discusie of iemand wel of geen koffie leut gaat nergens over
ik kan mijn stagebegeleider sowieso niet verstaan.. die komt uit een dorp waar ze nogal plat praten.. Best irri eigenlijk en hij weigert om normaal te praten.. maar ja.. nog 7 weekjes .. oh ja en volgende week zit ik helemaal alleen op kantoor.. iedereen vond het weer eens nodig om op vakantie te gaan.. vind ik op zich niet erg, maar moet ik wel de hele dag de telefoon aannemen en klachten afhandelen enzo...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Ballicious het volgende:
De baas zit tegen me leuteren, een heel verhaal. Versta er niks van omdat m'n oren dicht zitten en m'n kop vol zit. En maar ja knikken.
Tsjah 1-0 voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je dat al nergens over vindt gaan
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Koffie is de levensdrank van een stagiair![]()
OMG dat wil ik ook ik moet er nog 5 uur en 30 minutenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:01 schreef Geitje82 het volgende:
Tis veel te mooi weer om binnen te zitten![]()
Ik moet nog wel ff langs school vanmiddagquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
OMG dat wil ik ook ik moet er nog 5 uur en 30 minuten
oow ja dat is minderquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel ff langs school vanmiddag![]()
ffquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel ff langs school vanmiddag![]()
quote:
Ik moet de hele week van 8.30 tot 17.00quote:
In weken uhhhquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:05 schreef Dos37 het volgende:
Hoelang moeten de meesten nog stage lopen dan in weken bedoel ik
7 á 8 .quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:05 schreef Dos37 het volgende:
Na deze nog 6quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:05 schreef Dos37 het volgende:
oow ik nog tot 10 juniquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
In weken uhhhk moet nog tot 1 maart
![]()
Het aftellen begint altijd zo vroeg hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:06 schreef Mr-Z het volgende:
is het aftellen nou al begonneik probeer altijd zo min mogelijk op de klok te kijken... maar ja da's moeilijk met zo'n klokje rechts onder in beeld
Dat heb je mooi terechtquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
En jullie hebben nemen zeker morgen vrij?.
Wat raar..quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet de hele week van 8.30 tot 17.00
Na deze week nog 4 weken geloof ikquote:
ik moet morgen naar schoolquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Mr-Z het volgende:
7 weken.. dan nog een ondernemingsplannetje schrijven en ik ben klaar met m'n opleiding.. rond de kerst ben ik dus klaar staat in mijn planning.. lekker rustig aan doen en toch stufi vangen.. (dit was zelfs de tip van mijn mentor)
Kerst pasquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Mr-Z het volgende:
7 weken.. dan nog een ondernemingsplannetje schrijven en ik ben klaar met m'n opleiding.. rond de kerst ben ik dus klaar staat in mijn planning.. lekker rustig aan doen en toch stufi vangen.. (dit was zelfs de tip van mijn mentor)
Met nadruk op eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk elke vrijdag naar school![]()
ik ook en moet werken aan een project waar ik nog niets aan heb gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk elke vrijdag naar school![]()
Heel lang weekend, dinsdag ook vrijquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef tha_dus het volgende:
moggeh mensen! ik heb me stage1 beoordelingsgesprek gehad (verslag etc) ik heb een 9!! wowowowow!!..nog 6uurtjes stage(voor vandaag dan)!
Dat was voor posten op Fok! neem ik aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef tha_dus het volgende:
moggeh mensen! ik heb me stage1 beoordelingsgesprek gehad (verslag etc) ik heb een 9!! wowowowow!!..nog 6uurtjes stage(voor vandaag dan)!
Er zijn altijd mensen die het beter hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heel lang weekend, dinsdag ook vrij![]()
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaardenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het beter hebben
Preciesquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden
Ja, waar is ie eigenlijk? Zou ie z'n wekker niet gehoord hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:11 schreef Houniet het volgende:
een werkend sierpaard met een banaan die van pannenkoeken houd
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:11 schreef Houniet het volgende:
een werkend sierpaard met een banaan die van pannenkoeken houd
Niet hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu ik erover na denk zijn er nog een paar mensen die we missen....
1. Goddess
2. Jitzzze
3. Tijgerwillie
4. IJlien
Waar is iedereen?????????
In zn dromen misschien jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:13 schreef Geitje82 het volgende:
Ijlien was toch vrij? Jitzzze zal dan wel bij haar zitten...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:13 schreef Geitje82 het volgende:
Ijlien was toch vrij? Jitzzze zal dan wel bij haar zitten...
Jij leest het ook echtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:14 schreef Geitje82 het volgende:
En Goddess had volgens mij een gesprek voor haar project
Ja... je moet wat op stagequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij leest het ook echt
en onthoudt het ook nog 's
waar is hier?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef Oviedeee het volgende:
Zo ook maar eens meedoen aan dit topic...
Zit al vanaf 31 januari hier en moet nog tot 6 juni... en het is me toch saaaaaaaai, voe me net een of andere gevangenen.
Zucht nog 6 uur en 3 kwartier...
Vanaf 31 januari en nu pas meedoen met dit topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef Oviedeee het volgende:
Zo ook maar eens meedoen aan dit topic...
Zit al vanaf 31 januari hier en moet nog tot 6 juni... en het is me toch saaaaaaaai, voe me net een of andere gevangenen.
Zucht nog 6 uur en 3 kwartier...
Gewerktquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vanaf 31 januari en nu pas meedoen met dit topic
Wat heb jij ondertussen gedaan hey !
Als ze klaar is, kun je haar dan ff mijn kant opsturen ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
En Tijgerwillie, tja, die zit hier onder m'n bureau
Mijn eerste stage kon ik zowat alles, toen heb ik me ook geregistreerd op Fok!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef tha_dus het volgende:
jitzzee is bij ijlien? toch:D
enneh stage1 was gaar..daar kon ik ook totaal niet fokken, alleen maar werken..maja verslagen maken ben ik opzich wel goed in (blijkt) kijken of het me met deze stage weer gaat lukken:D
Kzal kijken wat ik kan doen voor jequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ze klaar is, kun je haar dan ff mijn kant opsturen ?
*meldtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ze klaar is, kun je haar dan ff mijn kant opsturen ?
Daar kom ik net vandaan, zit in t winkelcentrum hier (Arnhem, Kronenburg), lekker langs de mooie vrouwtjes in de kleiding winkels daarquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Ballicious het volgende:
Jippie, ik mag zo naar het postkantoor. Frisse lucht, en genieten van de zon.
Zeg jij maar eens dat je zonder ze zou kunnen !!! geef toe een wereld zonder mannen zou ook niet cool zijnquote:
Dit topic over het hoofd gezien en veel geslapen en getafeltennisdquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vanaf 31 januari en nu pas meedoen met dit topic
Wat heb jij ondertussen gedaan hey !
Neeuh, wordt ik moe van en dat is niet de bedoeling van stagequote:
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg jij maar eens dat je zonder ze zou kunnen !!! geef toe een wereld zonder mannen zou ook niet cool zijn
Je werkt 8 en half uur.quote:
Werk je bij díe Jaguar-garage!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan, zit in t winkelcentrum hier (Arnhem, Kronenburg), lekker langs de mooie vrouwtjes in de kleiding winkels daar
Snap je het als ik zeg dat ik een ambtenaren contract hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je werkt 8 en half uur.
En daar gaat dan een uur pauze af.
Dus je werkt 7 en half uur.
Rare tijd enzo. 8 uur is normaler
.
Daar heb je het alquote:
Je hebt ook mensen die maar een half uur pauze hebben... okeee eigenlijk 8 en een half uurquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je werkt 8 en half uur.
.
*meldtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Snap je het als ik zeg dat ik een ambtenaren contract heb
Op mn vorige stage werkte ik ook 8 en half uur, ik bleef in de pauze dan ook ruim 2u wegquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je werkt 8 en half uur.
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan, zit in t winkelcentrum hier (Arnhem, Kronenburg), lekker langs de mooie vrouwtjes in de kleiding winkels daar
Daar werk ik jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Werk je bij díe Jaguar-garage!
Aan de A325? Daar wandelden we altijd vlak langs op weg naar het stadion...
toen ik nog thuis woonde ging ik altijd met mn pa en broers naar Vitesse
Altijd leuk etalagegluren daar
Hahah dat doe ik ook altijd als ik met de auto weg moet, nog ff een extra rondje door de stad ofzo:Pquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:22 schreef Ballicious het volgende:
ik ga een eindje lopen
postkantoor, daarna appie. En dan met een omweg terug uiteraard.
quote:
Wel bedrijfsauto dan he ? anders kost het je nog benzine ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:24 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hahah dat doe ik ook altijd als ik met de auto weg moet, nog ff een extra rondje door de stad ofzo:P
* PeuRac herkent datquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:24 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hahah dat doe ik ook altijd als ik met de auto weg moet, nog ff een extra rondje door de stad ofzo:P
Ik had het ook niet tegen jouquote:
Off coursequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wel bedrijfsauto dan he ? anders kost het je nog benzine ook
Uiteraard, Jaguar S-type 2.7d met ALLE optiesquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wel bedrijfsauto dan he ? anders kost het je nog benzine ook
Als ik je quote heb ik het tegen jouquote:
Zo ook hetzelfde bij mij (nou ja niet tafeltennissen) .. En wie komt er nou in de verre uithoek op fok die School en studie heet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dit topic over het hoofd gezien en veel geslapen en getafeltennisd
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik je quote heb ik het tegen jou
Op mijn eerste stage hadden ze ook een cafe, daar kon je tenminste poolen en dartenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zo ook hetzelfde bij mij (nou ja niet tafeltennissen) .. En wie komt er nou in de verre uithoek op fok die School en studie heet...
Heee megter, jij hier ook, had je nog helemaal niet gezienquote:
idd ja, dat had ik ook, maar ik werd toch wel nieuwsgierig naar dat ene topic wat altijd boven aan stond in ATquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zo ook hetzelfde bij mij (nou ja niet tafeltennissen) .. En wie komt er nou in de verre uithoek op fok die School en studie heet...
afbouwende kritiek dusquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen
alweer hard aan t werk? ik kom alleen ff gedag zeggen. heb net gesprek gehad en 'opbouwende' kritiek gehad op mn concept, hij moet bijna helemaal over
![]()
En natuurlijk vliegt net vandaag de mailserver eruitquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:12 schreef JDude het volgende:
Ik zit maar te wachten hier... krijg vandaag gegevens binnen van de BBA en eerder kan ik nog niet verder. Dan maar beetje Fok!ken
Je moet gewoon een entertainment verslag gaan schrijven over het forum van fokquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen
alweer hard aan t werk? ik kom alleen ff gedag zeggen. heb net gesprek gehad en 'opbouwende' kritiek gehad op mn concept, hij moet bijna helemaal over
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd ja, dat had ik ook, maar ik werd toch wel nieuwsgierig naar dat ene topic wat altijd boven aan stond in AT
hey! en dat is minder jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen
![]()
Hmm, een ICT-onderneming die niet weet dat er aan de 'title' tag geen font attributen mee gegeven kunnen worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |