Daar zijn we over 10 minutenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deeltje 48 staat nu al klaar in een txt bestandje![]()
goed bezig nilsquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
iddquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:56 schreef Dos37 het volgende:
later we het hier gezellig houden
Nice, dan kan ik met een gerust hart wat gaan typen in een word documentquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is hier toch ook gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:56 schreef Dos37 het volgende:
later we het hier gezellig houden
Nou wel weer maar een discusie of iemand wel of geen koffie leut gaat nergens overquote:
Als je dat al nergens over vindt gaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou wel weer maar een discusie of iemand wel of geen koffie leut gaat nergens over
Koffie is de levensdrank van een stagiairquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou wel weer maar een discusie of iemand wel of geen koffie leut gaat nergens over
ik kan mijn stagebegeleider sowieso niet verstaan.. die komt uit een dorp waar ze nogal plat praten.. Best irri eigenlijk en hij weigert om normaal te praten.. maar ja.. nog 7 weekjes .. oh ja en volgende week zit ik helemaal alleen op kantoor.. iedereen vond het weer eens nodig om op vakantie te gaan.. vind ik op zich niet erg, maar moet ik wel de hele dag de telefoon aannemen en klachten afhandelen enzo...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Ballicious het volgende:
De baas zit tegen me leuteren, een heel verhaal. Versta er niks van omdat m'n oren dicht zitten en m'n kop vol zit. En maar ja knikken.
Tsjah 1-0 voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je dat al nergens over vindt gaan
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Koffie is de levensdrank van een stagiair![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |