quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Mr-Z het volgende:
7 weken.. dan nog een ondernemingsplannetje schrijven en ik ben klaar met m'n opleiding.. rond de kerst ben ik dus klaar staat in mijn planning.. lekker rustig aan doen en toch stufi vangen.. (dit was zelfs de tip van mijn mentor)
Kerst pasquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Mr-Z het volgende:
7 weken.. dan nog een ondernemingsplannetje schrijven en ik ben klaar met m'n opleiding.. rond de kerst ben ik dus klaar staat in mijn planning.. lekker rustig aan doen en toch stufi vangen.. (dit was zelfs de tip van mijn mentor)
Met nadruk op eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk elke vrijdag naar school![]()
ik ook en moet werken aan een project waar ik nog niets aan heb gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk elke vrijdag naar school![]()
Heel lang weekend, dinsdag ook vrijquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef tha_dus het volgende:
moggeh mensen! ik heb me stage1 beoordelingsgesprek gehad (verslag etc) ik heb een 9!! wowowowow!!..nog 6uurtjes stage(voor vandaag dan)!
Dat was voor posten op Fok! neem ik aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef tha_dus het volgende:
moggeh mensen! ik heb me stage1 beoordelingsgesprek gehad (verslag etc) ik heb een 9!! wowowowow!!..nog 6uurtjes stage(voor vandaag dan)!
Er zijn altijd mensen die het beter hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heel lang weekend, dinsdag ook vrij![]()
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaardenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het beter hebben
Preciesquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden
Ja, waar is ie eigenlijk? Zou ie z'n wekker niet gehoord hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:11 schreef Houniet het volgende:
een werkend sierpaard met een banaan die van pannenkoeken houd
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:11 schreef Houniet het volgende:
een werkend sierpaard met een banaan die van pannenkoeken houd
Niet hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu ik erover na denk zijn er nog een paar mensen die we missen....
1. Goddess
2. Jitzzze
3. Tijgerwillie
4. IJlien
Waar is iedereen?????????
In zn dromen misschien jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:13 schreef Geitje82 het volgende:
Ijlien was toch vrij? Jitzzze zal dan wel bij haar zitten...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:13 schreef Geitje82 het volgende:
Ijlien was toch vrij? Jitzzze zal dan wel bij haar zitten...
Jij leest het ook echtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:14 schreef Geitje82 het volgende:
En Goddess had volgens mij een gesprek voor haar project
Ja... je moet wat op stagequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij leest het ook echt
en onthoudt het ook nog 's
waar is hier?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef Oviedeee het volgende:
Zo ook maar eens meedoen aan dit topic...
Zit al vanaf 31 januari hier en moet nog tot 6 juni... en het is me toch saaaaaaaai, voe me net een of andere gevangenen.
Zucht nog 6 uur en 3 kwartier...
Vanaf 31 januari en nu pas meedoen met dit topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef Oviedeee het volgende:
Zo ook maar eens meedoen aan dit topic...
Zit al vanaf 31 januari hier en moet nog tot 6 juni... en het is me toch saaaaaaaai, voe me net een of andere gevangenen.
Zucht nog 6 uur en 3 kwartier...
Gewerktquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vanaf 31 januari en nu pas meedoen met dit topic
Wat heb jij ondertussen gedaan hey !
Als ze klaar is, kun je haar dan ff mijn kant opsturen ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
En Tijgerwillie, tja, die zit hier onder m'n bureau
Mijn eerste stage kon ik zowat alles, toen heb ik me ook geregistreerd op Fok!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef tha_dus het volgende:
jitzzee is bij ijlien? toch:D
enneh stage1 was gaar..daar kon ik ook totaal niet fokken, alleen maar werken..maja verslagen maken ben ik opzich wel goed in (blijkt) kijken of het me met deze stage weer gaat lukken:D
Kzal kijken wat ik kan doen voor jequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ze klaar is, kun je haar dan ff mijn kant opsturen ?
*meldtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ze klaar is, kun je haar dan ff mijn kant opsturen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |