quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Mr-Z het volgende:
7 weken.. dan nog een ondernemingsplannetje schrijven en ik ben klaar met m'n opleiding.. rond de kerst ben ik dus klaar staat in mijn planning.. lekker rustig aan doen en toch stufi vangen.. (dit was zelfs de tip van mijn mentor)
Kerst pasquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Mr-Z het volgende:
7 weken.. dan nog een ondernemingsplannetje schrijven en ik ben klaar met m'n opleiding.. rond de kerst ben ik dus klaar staat in mijn planning.. lekker rustig aan doen en toch stufi vangen.. (dit was zelfs de tip van mijn mentor)
Met nadruk op eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk elke vrijdag naar school![]()
ik ook en moet werken aan een project waar ik nog niets aan heb gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk elke vrijdag naar school![]()
Heel lang weekend, dinsdag ook vrijquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef tha_dus het volgende:
moggeh mensen! ik heb me stage1 beoordelingsgesprek gehad (verslag etc) ik heb een 9!! wowowowow!!..nog 6uurtjes stage(voor vandaag dan)!
Dat was voor posten op Fok! neem ik aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef tha_dus het volgende:
moggeh mensen! ik heb me stage1 beoordelingsgesprek gehad (verslag etc) ik heb een 9!! wowowowow!!..nog 6uurtjes stage(voor vandaag dan)!
Er zijn altijd mensen die het beter hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heel lang weekend, dinsdag ook vrij![]()
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaardenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het beter hebben
Preciesquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden
Ja, waar is ie eigenlijk? Zou ie z'n wekker niet gehoord hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:11 schreef Houniet het volgende:
een werkend sierpaard met een banaan die van pannenkoeken houd
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:11 schreef Houniet het volgende:
een werkend sierpaard met een banaan die van pannenkoeken houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |