Schrikquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef Fisher het volgende:
boe..
Maar Seghwaert is leuker hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ja ik komt er weer aan hoor!
Dalijk zet ik mijn voetjes weer op Rokkeveense gronden
Ik ook en dat moet ik nog een uur volhoudenquote:
Ik dacht dat daywalker langs zou komen om je te neuken ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik was knox_ allemaal tips aan het geven, is het topic vol
ik ga vanavond zielig alleen tv kijken
Cool, zullen veel zich wel douchen daarzoquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef Megter het volgende:
Maar IJlien voetbalt dus?! Gaaf!
Ik ga vanavond aan m'n verslag werken (serieus). Niet te lang uiteraard....
volgens mij gaat ie naar voetbal van IJlienquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat daywalker langs zou komen om je te neuken ?![]()
Dan kom ik wel langsquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij gaat ie naar voetbal van IJlien
Dat gaat hij helemaal nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij ook niet, jij bent ziek!quote:
Ja ik moet bekennen dat ik mijn mening over Leidenaars dan toch maar moet bijstellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
IJlien, dat je Leiden niet leuk vindt is het eerste wat we niet in common hebben.
Ook niet een beetje omdat ik er woon?
Zoiets?quote:Het doel van dit verslag is om de lezer te informeren over het verloop van mijn oriëntatie stageperiode bij de Gemeente Spijkenisse op de afdeling automatisering. In dit verslag vertel ik over mijn stageplek, mijn collega’s, de opdrachten die ik uitgewerkt heb, mijn ervaringen, en wat ik tot nu toe heb bereikt met mijn stage.
Ook wil ik laten zien wat mijn sterke en zwakke kanten zijn, en hoe ik functioneer binnen de afdeling automatisering.
In dit stageverslag behandel ik elk onderwerp zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk. Ik hoop dat iedereen die dit verslag leest een goede indruk krijgt over het verloop van mijn stageperiode.
Nee hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
* geeft fisher een klap voor zn kop zodat ie bewusteloos neervalt en pas bijkomt als hij naar huis magquote:
ik woon midden in het centrumquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik moet bekennen dat ik mijn mening over Leidenaars dan toch maar moet bijstellenO+
Waar woon je eigenlijk precies?
fantastisch....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* geeft fisher een klap voor zn kop zodat ie bewusteloos neervalt en pas bijkomt als hij naar huis mag![]()
Lief van mij he![]()
quote:
zal ik hem iets voor je veranderen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Zoiets?
Wat bedoel je met meer to the point goddess?
Tot een ander keertje dan maar hequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik vind t niet erg als ik vanavond alleen thuis ben. heb morgen een zware dag
Tot volgende weekquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef Remzerrr het volgende:
Mensen tot volgende weekMorgen zit ik weer op school zonder de mogelijkheid om op een pc te kunnen.
Over een uurtje moet ik alweer werken tot 21:00, mijn avond is gevuld
dubbelquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zal ik hem iets voor je veranderen?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]![]()
En ik ga naar goddess-in-heaven
Beter gezegd. Ik ga er nu vandoor![]()
De mazzel en tot overmorgen![]()
Graagquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Hahahhaahah! Lief!quote:
Als je toch bezig bent..... als ik nou mijn verslag naar jou opstuur kun je die dan voor mij afmakenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahhaahah! Lief!
Nee ik ga daar niet douchen, das me iets te gevaarlijk
Ik ben binnen 5 minuten thuis dus dan douche ik daar wel
Ideaal!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, als het even kan thuis douchen. Dat doe ik ook altijd. He, dit hebben we ook in common
krijgt nog eens een hartverzakking zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:59 schreef babba_ het volgende:![]()
![]()
![]()
FISHER FISHER HE'S OUR MAN IF HE CAN'T DO IT NO-ONE CAN!! YEEEEAAAH
![]()
![]()
![]()
![]()
Msn gaat snellerquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vlak bij de Haarlemmerstraat en de Breestraat.
neem aan dat je die kent
En tot zondag Complex!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:59 schreef c0mpleX het volgende:
Dames, heren.. misschien tot morgen (ligt er aan hoe laat ik terug ben uit Utrecht) en anders tot vrijdag![]()
![]()
Tot morgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:59 schreef c0mpleX het volgende:
Dames, heren.. misschien tot morgen (ligt er aan hoe laat ik terug ben uit Utrecht) en anders tot vrijdag![]()
![]()
ben je iig van je stage af!quote:
Thanks!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef Megter het volgende:
O sorry, ik zag niet dat goddess ook al het één en ander zou aanpassen. Mijn excuses
jah maar is ook weer zonde van de tijd die ik er nu heb doorgebracht...quote:
Ik dacht al..quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Natuurlijk niet jouw douche, maar die straten die je noemde
dat is waarquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tot morgen(loop stage in utrecht)
fijn voor jequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef Ballicious het volgende:
het kopieerappraat heb ik zojuist gebruiksonklaar gemaakt.
klasse!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef Ballicious het volgende:
het kopieerappraat heb ik zojuist gebruiksonklaar gemaakt.
quote:
Maak me gekquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef tijgerwillie het volgende:
zo jongens ikke heb het warm, even iets uit doen. pfff niet normaal. Echt om te koken zo heet hier op de afdeling
fijn voor je, probeer ze deze keer ook te onthoudenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef Ballicious het volgende:
Op t moment leer ik weer een aantal mooie woorden...
Hij gaat op vooroordelen af, daarom schenk ik zo min mogelijk aan hem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Ik heb het gevoel dat fisher iemand niet mag
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
fijn voor je, probeer ze deze keer ook te onthouden
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als je dat nou ook eens bij mij zou doen zou ik tevreden zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Hij gaat op vooroordelen af, daarom schenk ik zo min mogelijk aan hem.
En het gehalte testosteron stijgt weer toch grote hoogtes in het stagiairtopicquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef tijgerwillie het volgende:
zo jongens ikke heb het warm, even iets uit doen. pfff niet normaal. Echt om te koken zo heet hier op de afdeling
ik zou naar d'r luisteren, ze is't oudste en de intiligentstequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ knox_ ik heb altijd geleerd dat bij verslagen enzo je beter makkelijk en overzichtelijk kan schrijven. zinnen kunnen beter niet langer zijn dan 20-25 woorden en zo min mogelijk punten en komma's. En schrijf zoals je ook spreekt, alleen dan netter
haha, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
En het gehalte testosteron stijgt weer toch grote hoogtes in het stagiairtopic
en zo is het maar net!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zou naar d'r luisteren, ze is't oudste en de intiligentste
Jij komt niet in aanmerking in ieder geval.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zou naar d'r luisteren, ze is't oudste en de intiligentste
Geen aandachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je dat nou ook eens bij mij zou doen zou ik tevreden zijn
niet iedereen heeft dezelfde privileges als mijquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je dat nou ook eens bij mij zou doen zou ik tevreden zijn
ik maak het hier toch niet nog warmer hequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
En het gehalte testosteron stijgt weer toch grote hoogtes in het stagiairtopic
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij komt niet in aanmerking in ieder geval.
weet ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij komt niet in aanmerking in ieder geval.
Ik krijg er een harde paal vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik maak het hier toch niet nog warmer he![]()
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet mailen dan? dit gaat verder niet over stage namelijk ofwel
RELLEN! RELLEN! RELLEN!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
parce que?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey we gaan hier niet zeiken over spellingsfouten!
Als ik een hond een bot geef wil ik niet weten hoe t smaakt. Ook vooral niet op mij reageren dan.quote:
uiteraardquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Maar je zal er wel goed over na hebben gedacht
Dat is echt overtollige informatiequote:
goed gesproken bricktop!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Als ik een hond een bot geef wil ik niet weten hoe t smaakt. Ook vooral niet op mij reageren dan.
Veel plezier met voetballen. Tot morgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef IJlien het volgende:
Hey ik ga!
Ik kom morgen nog wel even kijken op t forum!
En anders tot vrijdag
Dikke kus iedereen en de dikste voor jou jitz!![]()
![]()
![]()
I'm out!
ja daahaaaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef IJlien het volgende:
Hey ik ga!
Ik kom morgen nog wel even kijken op t forum!
En anders tot vrijdag
Dikke kus iedereen en de dikste voor jou jitz!![]()
![]()
![]()
I'm out!
Zo is ie geworden, dankjewel Megter en Goddessquote:Het doel van dit stageverslag is de lezer informeren over het verloop van mijn oriëntatie stageperiode bij de Gemeente Spijkenisse, afdeling automatisering. In dit verslag schets ik een beeld over mijn stageplek en de collega's, en geef ik een beschrijving van mijn opdrachten en ervaringen.
Mijn functioneren binnen de afdeling automatisering en de daarbij behorende sterke en zwakke punten komen ook aan de orde in dit verslag.
In dit stageverslag zal ik elk onderwerp zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk behandelen zodat u een goede indruk krijgt over het verloop van mijn stageperiode.
IT WAS IN A FUNNY ANGLE!!!quote:
Ik zal er vanavond een andere foto op knallenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef Megter het volgende:
Ballicious aka Steve Urkel
Tuurlijk weet ik dat welquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
Weet Jitzzze al dat Ijlein een vriend heeft?(hij maakt zo'n verliefde indruk
)
No probquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef knox_ het volgende:
[..]
Zo is ie geworden, dankjewel Megter en Goddess
hoelaat moet je beginnen dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]anderen hebben het ook altijd beter
ik moet morgen ook nog eens eerder beginnen
Je mag heel mijn verslag wel verbeteren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey knox_ door jou gaat de tijd ineens heel snel
nog 83 minuten!
klopt alleen orientatie stageperiode? vind ik zo raar klinken...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef knox_ het volgende:
[..]
Zo is ie geworden, dankjewel Megter en Goddess
Zo staat het in mijn stagemap, dus ik denk het welquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
klopt alleen orientatie stageperiode? vind ik zo raar klinken...
Daywalker... alles goed mannetje ?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Megter het volgende:
Ik ben er om 8:05 ongeveer weer!
dan is iequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef knox_ het volgende:
[..]
Zo staat het in mijn stagemap, dus ik denk het wel
Sure, jij nerdquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Ballicious het volgende:
Nog een keer dan voor de duidelijkheid, die bril was voor de foto!
En, was de foto er blij mee?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Ballicious het volgende:
ik zie geen brilquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Ballicious het volgende:
Kun je mijn stageverslag niet afronden verder ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan is ie
als ik je nog eens kan helpen, je weet me te vinden
Dankjewelquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan is ie
als ik je nog eens kan helpen, je weet me te vinden
afronden nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je mijn stageverslag niet afronden verder ?![]()
tuurlijk, altijd, constant.. hoe kom je erbij dat 't niet zo zou zijn?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo, jij hebt toch al een paal in je broek![]()
Kun je dan het deeltje nakijken wat ik nog niet heb gedaan en het dan aanvullen ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
afronden nietdeeltjes nakijken: altijd
Ik heb een autoquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Gezellig! Jij komt dus 7:43 aan met de trein?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je dan het deeltje nakijken wat ik nog niet heb gedaan en het dan aanvullen ?![]()
Lui krengquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je dan het deeltje nakijken wat ik nog niet heb gedaan en het dan aanvullen ?![]()
Jij kwam met die hete verhalenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo, jij hebt toch al een paal in je broek![]()
Wij hebben ook een Renaultquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Een ouwetje or, maar hij rijd... een renault 19
Quoten is moeilijk he ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Ballicious het volgende:
ik ook, maar ga er toch mooi niet iedere dag mee naar vlissingen aangezien ik toch een ov heb.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:16 schreef Megter het volgende:
Trouwens, voor degene die #46 doet: Quote je op tijd de post en let je op de img tags die veranderd zijn in url tags?
Ik ben weg, check het strax wel weer.
Succes allemaal nog!!
Ik wel, nu heb ik een kwartier reistijd, en anders 3 kwartier, dus lekker langer uitslapenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Ballicious het volgende:
ik ook, maar ga er toch mooi niet iedere dag mee naar vlissingen aangezien ik toch een ov heb.
gewoon wou ik even wetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
tuurlijk, altijd, constant.. hoe kom je erbij dat 't niet zo zou zijn?
Doeiiiiquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:16 schreef Megter het volgende:
Trouwens, voor degene die #46 doet: Quote je op tijd de openingspost en let je op de img tags die veranderd zijn in url tags?
Ik ben weg, check het strax wel weer.
Succes allemaal nog!!
iets magersquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat eten jullie trouwens allemaal vanavond?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zullen we nu weer allemaal vriendjes worden?
Ja dat is goed, nu kan het wel weerquote:
Ik heb nog geen idee, mn ouders zijn op vakantie dus ik moet zelf iets kokenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat eten jullie trouwens allemaal vanavond?
aha, okequote:
vind ik nietquote:
patat kun je niet koken!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, mn ouders zijn op vakantie dus ik moet zelf iets koken
sommige mensen hebben er nou eenmaal wat meer moeite mee..quote:
daarom vanavond ook chineesquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Alleen nerds die niet kunnen koken eten elke dag patat
Heel erg lastig jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
sommige mensen hebben er nou eenmaal wat meer moeite mee..
't is ook lastig, fok!
ik kan wel koken! niet veel maar tochquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Alleen nerds die niet kunnen koken eten elke dag patat
Zal wel moeten als ik in Salou goddelijk wil uitzienquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
daywalker: iets lichts kan ook heel lekker zijn. ik eet thais (belde mn moeder net)
ons maak je hongerquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik denk dat iks traks vis krijg met sesam, onder de grill vandaan, en gekruide sperziebonen, witte rijst en thaise salade met munt
ik heb honger!
same here, alleen dan in italie. maar dat buikje wil maar niet slinkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal wel moeten als ik in Salou goddelijk wil uitzien![]()
Hou op ik eet pas rond half 8 vanavondquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik denk dat iks traks vis krijg met sesam, onder de grill vandaan, en gekruide sperziebonen, witte rijst en thaise salade met munt
ik heb honger!
klinkt heel erg ... viesquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb honger!
wacht maar totdat je mn moeders eten hebt geproefd... dat zij nooit een restaurant is begonnen, snapt niemandquote:
ik half 6quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou op ik eet pas rond half 8 vanavond![]()
goh, join the clubquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef octopussy het volgende:
* octopussy meldt![]()
ik heb uitzicht over de A4 bij afrit plaspoelpolder. er staat nog geen file. maar het regent ook niet. verder verveel ik me.
![]()
ik weet niet hoe jij onze toekomst ziet, maar ik denk niet dat dat ooit zal gebeurenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wacht maar totdat je mn moeders eten hebt geproefd... dat zij nooit een restaurant is begonnen, snapt niemand
Is goed, stuur maar met de TNT meequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is mager, dus dat mag jij ook! moet ik wat voor je bewaren?
ik zal aandachtig luisterenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit hier te gapen als een gek, en ik moet straks nog autorijlessen ook.... pffff als jullie een ongeluk horen op de radio in omgeving van utrecht weten jullie dat ik het ben ok ?
ik luister geen radioquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit hier te gapen als een gek, en ik moet straks nog autorijlessen ook.... pffff als jullie een ongeluk horen op de radio in omgeving van utrecht weten jullie dat ik het ben ok ?
hoe laat begin je met lessen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
oeh!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kwam toch vanavond?
@babba_ you never know
Half 6quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe laat begin je met lessen?
Ik dacht je wou rustquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kwam toch vanavond?
@babba_ you never know
Lunetten meestal wel , maar nee ik begin in de bilt dan moet ik eerst iemand in zeist afzetten denk ik en dan rij ik weer richting utrechtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doei knox_
@ teardrop: toch niet in de buurt van croeselaan/hoograven/lunetten, he?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lunetten meestal wel , maar nee ik begin in de bilt dan moet ik eerst iemand in zeist afzetten denk ik en dan rij ik weer richting utrecht
Let maar op een rode Nissan met op het dak De Kruijffquote:
de bedoeling is dus dat je dan hard wegrent...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Let maar op een rode Nissan met op het dak De Kruijff
Mja inderdaad ben nogal een gevaar op de wegquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
de bedoeling is dus dat je dan hard wegrent...
dat ga ik dus missenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
bij mij, in lunetten!
Nou zegquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, nou hoef je al niet meer te komen. je hebt het al verpest. waar moet t pakketje heen?
sowieso een gevaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mja inderdaad ben nogal een gevaar op de weg![]()
morgen wel weerquote:
Denk het ook niet, over 10 minuten ben ik wegquote:
nee, stelletje lamballen allemaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gaat niet meer zo hard hier
mooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo dat was een lekker sinaasappeltje
Ik had de mijne al om 1 uur opquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo dat was een lekker sinaasappeltje
je moet jezelf ook inhouden, uitstellen dan kan je er meer van genietenquote:
Er naar kijken vind ik niet echt genietenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet jezelf ook inhouden, uitstellen dan kan je er meer van genieten
nee...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wouter, ben je er al?
omdat sommige dingen en jij gewoon niet samen gaanquote:
Wie is wouter ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wouter, ben je er al?
Dat was paulus toch ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
wouter de boskabouter, ken je vast wel
jij hebt er echt zin in vandaag hehquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat sommige dingen en jij gewoon niet samen gaan
misschien...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu dan vol ?
mwaah beetje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |