quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
fijn voor je, probeer ze deze keer ook te onthouden
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Ik heb het gevoel dat fisher iemand niet mag
Als je dat nou ook eens bij mij zou doen zou ik tevreden zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Hij gaat op vooroordelen af, daarom schenk ik zo min mogelijk aan hem.
En het gehalte testosteron stijgt weer toch grote hoogtes in het stagiairtopicquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef tijgerwillie het volgende:
zo jongens ikke heb het warm, even iets uit doen. pfff niet normaal. Echt om te koken zo heet hier op de afdeling
ik zou naar d'r luisteren, ze is't oudste en de intiligentstequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ knox_ ik heb altijd geleerd dat bij verslagen enzo je beter makkelijk en overzichtelijk kan schrijven. zinnen kunnen beter niet langer zijn dan 20-25 woorden en zo min mogelijk punten en komma's. En schrijf zoals je ook spreekt, alleen dan netter
haha, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
En het gehalte testosteron stijgt weer toch grote hoogtes in het stagiairtopic
en zo is het maar net!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zou naar d'r luisteren, ze is't oudste en de intiligentste
Jij komt niet in aanmerking in ieder geval.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zou naar d'r luisteren, ze is't oudste en de intiligentste
Geen aandachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je dat nou ook eens bij mij zou doen zou ik tevreden zijn
niet iedereen heeft dezelfde privileges als mijquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je dat nou ook eens bij mij zou doen zou ik tevreden zijn
ik maak het hier toch niet nog warmer hequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
En het gehalte testosteron stijgt weer toch grote hoogtes in het stagiairtopic
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij komt niet in aanmerking in ieder geval.
weet ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij komt niet in aanmerking in ieder geval.
Ik krijg er een harde paal vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik maak het hier toch niet nog warmer he![]()
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet mailen dan? dit gaat verder niet over stage namelijk ofwel
RELLEN! RELLEN! RELLEN!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Ik heb het gevoel dat fisher iemand niet mag
parce que?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey we gaan hier niet zeiken over spellingsfouten!
Als ik een hond een bot geef wil ik niet weten hoe t smaakt. Ook vooral niet op mij reageren dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |