uiteraardquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Maar je zal er wel goed over na hebben gedacht
Dat is echt overtollige informatiequote:
goed gesproken bricktop!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Als ik een hond een bot geef wil ik niet weten hoe t smaakt. Ook vooral niet op mij reageren dan.
Veel plezier met voetballen. Tot morgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef IJlien het volgende:
Hey ik ga!
Ik kom morgen nog wel even kijken op t forum!
En anders tot vrijdag
Dikke kus iedereen en de dikste voor jou jitz!![]()
![]()
![]()
I'm out!
ja daahaaaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef IJlien het volgende:
Hey ik ga!
Ik kom morgen nog wel even kijken op t forum!
En anders tot vrijdag
Dikke kus iedereen en de dikste voor jou jitz!![]()
![]()
![]()
I'm out!
Zo is ie geworden, dankjewel Megter en Goddessquote:Het doel van dit stageverslag is de lezer informeren over het verloop van mijn oriëntatie stageperiode bij de Gemeente Spijkenisse, afdeling automatisering. In dit verslag schets ik een beeld over mijn stageplek en de collega's, en geef ik een beschrijving van mijn opdrachten en ervaringen.
Mijn functioneren binnen de afdeling automatisering en de daarbij behorende sterke en zwakke punten komen ook aan de orde in dit verslag.
In dit stageverslag zal ik elk onderwerp zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk behandelen zodat u een goede indruk krijgt over het verloop van mijn stageperiode.
IT WAS IN A FUNNY ANGLE!!!quote:
Ik zal er vanavond een andere foto op knallenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef Megter het volgende:
Ballicious aka Steve Urkel
Tuurlijk weet ik dat welquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
Weet Jitzzze al dat Ijlein een vriend heeft?(hij maakt zo'n verliefde indruk
)
No probquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef knox_ het volgende:
[..]
Zo is ie geworden, dankjewel Megter en Goddess
hoelaat moet je beginnen dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]anderen hebben het ook altijd beter
ik moet morgen ook nog eens eerder beginnen
Je mag heel mijn verslag wel verbeteren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey knox_ door jou gaat de tijd ineens heel snel
nog 83 minuten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |