Ik dacht dat daywalker langs zou komen om je te neuken ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik was knox_ allemaal tips aan het geven, is het topic vol
ik ga vanavond zielig alleen tv kijken
Cool, zullen veel zich wel douchen daarzoquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef Megter het volgende:
Maar IJlien voetbalt dus?! Gaaf!
Ik ga vanavond aan m'n verslag werken (serieus). Niet te lang uiteraard....
volgens mij gaat ie naar voetbal van IJlienquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat daywalker langs zou komen om je te neuken ?![]()
Dan kom ik wel langsquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij gaat ie naar voetbal van IJlien
Dat gaat hij helemaal nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij ook niet, jij bent ziek!quote:
Ja ik moet bekennen dat ik mijn mening over Leidenaars dan toch maar moet bijstellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
IJlien, dat je Leiden niet leuk vindt is het eerste wat we niet in common hebben.
Ook niet een beetje omdat ik er woon?
Zoiets?quote:Het doel van dit verslag is om de lezer te informeren over het verloop van mijn oriėntatie stageperiode bij de Gemeente Spijkenisse op de afdeling automatisering. In dit verslag vertel ik over mijn stageplek, mijn collega’s, de opdrachten die ik uitgewerkt heb, mijn ervaringen, en wat ik tot nu toe heb bereikt met mijn stage.
Ook wil ik laten zien wat mijn sterke en zwakke kanten zijn, en hoe ik functioneer binnen de afdeling automatisering.
In dit stageverslag behandel ik elk onderwerp zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk. Ik hoop dat iedereen die dit verslag leest een goede indruk krijgt over het verloop van mijn stageperiode.
Nee hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
* geeft fisher een klap voor zn kop zodat ie bewusteloos neervalt en pas bijkomt als hij naar huis magquote:
ik woon midden in het centrumquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik moet bekennen dat ik mijn mening over Leidenaars dan toch maar moet bijstellenO+
Waar woon je eigenlijk precies?
fantastisch....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* geeft fisher een klap voor zn kop zodat ie bewusteloos neervalt en pas bijkomt als hij naar huis mag![]()
Lief van mij he![]()
quote:
zal ik hem iets voor je veranderen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Zoiets?
Wat bedoel je met meer to the point goddess?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |