quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zullen we nu weer allemaal vriendjes worden?
Ja dat is goed, nu kan het wel weerquote:
Ik heb nog geen idee, mn ouders zijn op vakantie dus ik moet zelf iets kokenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat eten jullie trouwens allemaal vanavond?
aha, okequote:
vind ik nietquote:
patat kun je niet koken!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, mn ouders zijn op vakantie dus ik moet zelf iets koken
sommige mensen hebben er nou eenmaal wat meer moeite mee..quote:
daarom vanavond ook chineesquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Alleen nerds die niet kunnen koken eten elke dag patat
Heel erg lastig jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
sommige mensen hebben er nou eenmaal wat meer moeite mee..
't is ook lastig, fok!
ik kan wel koken! niet veel maar tochquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Alleen nerds die niet kunnen koken eten elke dag patat
Zal wel moeten als ik in Salou goddelijk wil uitzienquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
daywalker: iets lichts kan ook heel lekker zijn. ik eet thais (belde mn moeder net)
ons maak je hongerquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik denk dat iks traks vis krijg met sesam, onder de grill vandaan, en gekruide sperziebonen, witte rijst en thaise salade met munt
ik heb honger!
same here, alleen dan in italie. maar dat buikje wil maar niet slinkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal wel moeten als ik in Salou goddelijk wil uitzien![]()
Hou op ik eet pas rond half 8 vanavondquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik denk dat iks traks vis krijg met sesam, onder de grill vandaan, en gekruide sperziebonen, witte rijst en thaise salade met munt
ik heb honger!
klinkt heel erg ... viesquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb honger!
wacht maar totdat je mn moeders eten hebt geproefd... dat zij nooit een restaurant is begonnen, snapt niemandquote:
ik half 6quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou op ik eet pas rond half 8 vanavond![]()
goh, join the clubquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef octopussy het volgende:
* octopussy meldt![]()
ik heb uitzicht over de A4 bij afrit plaspoelpolder. er staat nog geen file. maar het regent ook niet. verder verveel ik me.
![]()
ik weet niet hoe jij onze toekomst ziet, maar ik denk niet dat dat ooit zal gebeurenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wacht maar totdat je mn moeders eten hebt geproefd... dat zij nooit een restaurant is begonnen, snapt niemand
Is goed, stuur maar met de TNT meequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is mager, dus dat mag jij ook! moet ik wat voor je bewaren?
ik zal aandachtig luisterenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit hier te gapen als een gek, en ik moet straks nog autorijlessen ook.... pffff als jullie een ongeluk horen op de radio in omgeving van utrecht weten jullie dat ik het ben ok ?
ik luister geen radioquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit hier te gapen als een gek, en ik moet straks nog autorijlessen ook.... pffff als jullie een ongeluk horen op de radio in omgeving van utrecht weten jullie dat ik het ben ok ?
hoe laat begin je met lessen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
oeh!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kwam toch vanavond?
@babba_ you never know
Half 6quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe laat begin je met lessen?
Ik dacht je wou rustquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kwam toch vanavond?
@babba_ you never know
Lunetten meestal wel , maar nee ik begin in de bilt dan moet ik eerst iemand in zeist afzetten denk ik en dan rij ik weer richting utrechtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doei knox_
@ teardrop: toch niet in de buurt van croeselaan/hoograven/lunetten, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |