nee maar ikheb het kantoor ong 50-70% van mijn werktijd voor mezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:01 schreef S-Two het volgende:
Jullie luisteren echt veel, hebben jullie veel vrije tijd ofso![]()
is dat een nieuwe van DJ Muggs?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:58 schreef Summoner het volgende:
Volgens mij komt die Madvillain er nooit meer uit, PaRo.
Mijn lijstje van de afgelopen dagen:
09. Tricky with DJ Muggs and Grease - Juxtapose
hmm ok dan, ik vind VV juist het duisterste. van Madvillainy vind ik het vooral erg jammer dat de nummers zo kort zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tsja ik vind king geedorah en madvillain beter dan VV , is iets duisterder en zitten wat meer ingewikkelde nummers op.
En wat heb jij te bieden dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Murs - 3:16 The 9th Edition,zou je die effe kunnen mailen
Nee, deze plaat stamt uit 1999.quote:
Die heb ik een paar weken geleden weer eens helemaal grijs gedraaid, dus nu ter afwisseling het eveneens geweldige "Take Me To Your Leader".quote:en waarom heeft niemand vaudeville villain nog in zijn lijst staan? vind ik het beste doom album![]()
die zoek ik al sinds jij 'm tipte.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:30 schreef cosmick het volgende:
[afbeelding]
09 04 Diamond Shell - the grand imperial diamond shell
Uiteraard.. maar ik ben niet van plan om elke week tig albums door te gaan sturen eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die zoek ik al sinds jij 'm tipte.
heb je die digitaal toevallig?
oh is ie wel goed dan? een beetje vergelijkbaar met vroeg Cypress Hill werk of desnoods Soul Assassins? of is het meer als Dustquote:
dan is het goedquote:Die heb ik een paar weken geleden weer eens helemaal grijs gedraaid, dus nu ter afwisseling het eveneens geweldige "Take Me To Your Leader".
Hij is wel goed, maar het is in eerste instantie een Tricky plaat met medewerking van Muggs; het lijkt derhalve niet op Cypress Hill / Soul Assassins. Het gaat meer de triphop kant op, dus een vergelijking met "Dust" gaat meer op in dit geval. Ik vind het een zeer interessante Tricky plaat, omdat het om een vrij hiphop-geörrienteerde vorm van triphop gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:48 schreef jimjim1983 het volgende:
oh is ie wel goed dan? een beetje vergelijkbaar met vroeg Cypress Hill werk of desnoods Soul Assassins? of is het meer als Dust![]()
wat wil jequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Uiteraard.. maar ik ben niet van plan om elke week tig albums door te gaan sturen eigenlijk.
Nothing personal
Wél ben ik te porren voor ruilen of course. PM-metje JJ? (> starksystems edje gmail punt kom?)
Idem voor Uzumaki_Naruto aight?
Nou ehm.. PaRo heeft *dit* bijvoorbeeld in zijn lijstje staan, dus dat zal vast wel dope zijnquote:
Heb die cd in '99 gekocht en welgeteld een keer of 5 gedraaid. Vond Maxinquaie van Tricky namelijk erg dope en DJ Muggs' werk ook. Maar goed, deze cd vond/vind ik dus echt ruk. JimJim kennende denk ik niet dat 'ie 'm gaat diggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:54 schreef Summoner het volgende:
[..]
Hij is wel goed, maar het is in eerste instantie een Tricky plaat met medewerking van Muggs; het lijkt derhalve niet op Cypress Hill / Soul Assassins. Het gaat meer de triphop kant op, dus een vergelijking met "Dust" gaat meer op in dit geval. Ik vind het een zeer interessante Tricky plaat, omdat het om een vrij hiphop-geörrienteerde vorm van triphop gaat.
Jammer, ik vind het wel een eigenwijze plaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:16 schreef AboruAsli het volgende:
Heb die cd in '99 gekocht en welgeteld een keer of 5 gedraaid. Vond Maxinquaie van Tricky namelijk erg dope en DJ Muggs' werk ook. Maar goed, deze cd vond/vind ik dus echt ruk. JimJim kennende denk ik niet dat 'ie 'm gaat diggen.
Smaken verschillen he?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef Summoner het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het wel een eigenwijze plaat.
Ja, die plaat staat al een tijdje op m'n lijst van stuff to get! Qua elektronica ben ik de laatste tijd wat bezig met het verkennen van het spul van de Rehplex en Planet MU labels. Die Boards of Canada plaat ga ik zeker binnenkort halen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:57 schreef AboruAsli het volgende:
Ik ben overigens een fervent fan van Boards of Canada. Trippy, dromerig, electronisch, vaag en experimenteel. Vooral 'Music has the right to childen' is erg vet. Die zou je ook eens moeten checken Summ! (Voor zover je dit album nog niet kent natuurlijk)
Geen mail van jou.. hiernaartoe hè?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@cosmick check je meel box
wil jij zeggen dat je die van j-zone nog niet gehoord hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ehm.. PaRo heeft *dit* bijvoorbeeld in zijn lijstje staan, dus dat zal vast wel dope zijn
Blak Twang -- The Rotton Club
J-Zone -- Pimps Dont Pay Taxes
Bijvoorbeeld...
Eh.. nee, not yetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 06:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wil jij zeggen dat je die van j-zone nog niet gehoord hebt![]()
Dat doet 'ie zeker jaquote:
the last shall be first van Sunz of Men is wel een aardig album, en hun eerste denk ik ook welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nog effe een vraagje over Killah Priest...
Sinds ik Heavy Mental ken wil ik wat meer van hem hebben. Maar wat is wel, en wat is niet de moeite waard?
Ik vraag me af is het voor sommige hier niet tijd geworden om vaarwel te zeggen tegen hip-hop.quote:
Is het voor jou geen tijd om vaarwel te zeggen tegen dit topic en samen met je breezah-vriendjes een eigen topic op te richten?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik vraag me af is het voor sommige hier niet tijd geworden om vaarwel te zeggen tegen hip-hop.
het Centrale Breezah hiphop topicquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is het voor jou geen tijd om vaarwel te zeggen tegen dit topic en samen met je breezah-vriendjes een eigen topic op te richten?![]()
Wel een aardig..? Hmm, nou ik zal eens kijken. Bedankt iig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
the last shall be first van Sunz of Men is wel een aardig album, en hun eerste denk ik ook wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |