Smaken verschillen he?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef Summoner het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het wel een eigenwijze plaat.
Ja, die plaat staat al een tijdje op m'n lijst van stuff to get! Qua elektronica ben ik de laatste tijd wat bezig met het verkennen van het spul van de Rehplex en Planet MU labels. Die Boards of Canada plaat ga ik zeker binnenkort halen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:57 schreef AboruAsli het volgende:
Ik ben overigens een fervent fan van Boards of Canada. Trippy, dromerig, electronisch, vaag en experimenteel. Vooral 'Music has the right to childen' is erg vet. Die zou je ook eens moeten checken Summ! (Voor zover je dit album nog niet kent natuurlijk)
Geen mail van jou.. hiernaartoe hè?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@cosmick check je meel box
wil jij zeggen dat je die van j-zone nog niet gehoord hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ehm.. PaRo heeft *dit* bijvoorbeeld in zijn lijstje staan, dus dat zal vast wel dope zijn
Blak Twang -- The Rotton Club
J-Zone -- Pimps Dont Pay Taxes
Bijvoorbeeld...
Eh.. nee, not yetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 06:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wil jij zeggen dat je die van j-zone nog niet gehoord hebt![]()
Dat doet 'ie zeker jaquote:
the last shall be first van Sunz of Men is wel een aardig album, en hun eerste denk ik ook welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nog effe een vraagje over Killah Priest...
Sinds ik Heavy Mental ken wil ik wat meer van hem hebben. Maar wat is wel, en wat is niet de moeite waard?
Ik vraag me af is het voor sommige hier niet tijd geworden om vaarwel te zeggen tegen hip-hop.quote:
Is het voor jou geen tijd om vaarwel te zeggen tegen dit topic en samen met je breezah-vriendjes een eigen topic op te richten?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik vraag me af is het voor sommige hier niet tijd geworden om vaarwel te zeggen tegen hip-hop.
het Centrale Breezah hiphop topicquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is het voor jou geen tijd om vaarwel te zeggen tegen dit topic en samen met je breezah-vriendjes een eigen topic op te richten?![]()
Wel een aardig..? Hmm, nou ik zal eens kijken. Bedankt iig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
the last shall be first van Sunz of Men is wel een aardig album, en hun eerste denk ik ook wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |