Ik vind die hele uitstraling zo verschrikkelijk fake dat ik ervan in de lach schiet. Dat haar van d'r klopt ook niet helemaal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef kultivate het volgende:
ik vind haar er niet eens zo heel slecht op staan.
Ja daar zag ik ook een stukje van. Het leek net of haar ene borst veel groter was dan haar anderequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:03 schreef la.femme.nikita het volgende:
patty brard laatst bij Jensen.. Mén wat zag dat wijf eruit zeg!
en die tieten dan, mijn hemel; die nep-schotten die erin zitten zag je zo zitten en schuiven.. BLAGHH!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde het niet geloven van Lindsey Lohan, maar moet toch toegeven dat er iets behoorlijk mis is met haar.
[afbeelding]
Beetje flauw is het wel om zulke foto's iedere keer maar weer openbaar te maken. Ze schieten gewoon 5 foto's per seconde... Dan haal je er altijd wel zo eentje uit ja... Leuk is dat nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ons favoriete slachtoffer:
[afbeelding]
De Lj-community waar deze foto op stond, suggereerde dat het rode flesje een flesje drank was
Volgens mij is di tniet Ashley Simpson hoor. Afgezien van 't feit dat je 't he lemaal nie tkan zien (ik weet niet waar de foto vandaan komt?) is Ashley volgens mij nooit zo 'strak' en 'klein' geweest.. ik heb dat altijd 'n beetje 'n lomp mollig meisje gevonden met bovendien veel speelser haar..quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde het niet geloven van Lindsey Lohan, maar moet toch toegeven dat er iets behoorlijk mis is met haar.
[afbeelding]
Deze van Ashley Simpson is wel grappig:
[afbeelding]
Dat is Ashley wel hoor.. ze heeft dr haren geknipt en geverfd!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij is di tniet Ashley Simpson hoor. Afgezien van 't feit dat je 't he lemaal nie tkan zien (ik weet niet waar de foto vandaan komt?) is Ashley volgens mij nooit zo 'strak' en 'klein' geweest.. ik heb dat altijd 'n beetje 'n lomp mollig meisje gevonden met bovendien veel speelser haar..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij is di tniet Ashley Simpson hoor.
Ik ben bang van wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lijkt alsnog niet, maar goed, 't zal wel, ligt aan mij waarschijnlijk
Yep, dat is d'r echt wel. Staat haar echt goed trouwens, dat haar! Ik heb momenteel ook dezelfde kleurquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:28 schreef Classique het volgende:
[..]
Dat is Ashley wel hoor.. ze heeft dr haren geknipt en geverfd!
Zie deze link: http://www.ashleemedia.net/thumbnails.php?album=567
Zelfde outfit als lindsay lohan bij zo'n televisie strand feest (met matthew perry)quote:
volgens mij is dat voor paris hilton geen oops meerquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef Nory het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is?
Paris Hilton, Oops..
[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoeveel dubbelzijdig tape er is gebruikt om die jurk op zn plek te houden!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:30 schreef apestaartje het volgende:
Onderstaande post plaatste ik nog ergens onderaan het vorige topic, ik herhaal hem even:
Typisch zo'n vrouw die een half uur lang nadenkt over de pose die ze zodadelijk voor de fotograaf wil aannemen.
En zou dat pijn doen, 24 uur per dag zo lachen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Na, dan zouden ze d'r toch wel een keertje goed gemaakt hebben ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:54 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
Of moet deze in het plastisch chirurgie topic?
idd...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:55 schreef DarkElf het volgende:
wat een lelijk mormel is het toch.
arme Tori heeft idd gewoon haar genen niet mee ... kwist niet dat ze zo op haar vader leek, als je goed kijkt ... de gelijkenis is echt frappant.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef postinggirl het volgende:
Er zijn grenzen aan wat je met chirurgie kunt bewerkstelligen. Gewoon genetische pech. Pa staat hieronder.
Overdrijven is ook 'n vak zeg...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef postinggirl het volgende:
Er zijn grenzen aan wat je met chirurgie kunt bewerkstelligen. Gewoon genetische pech. Pa staat hieronder.
[afbeelding]
Jij hebt poep in je ogenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef Taurus het volgende:
hier in Nederland bijvoorbeeld, is ze al snel mooier dan de eerste 5 meiden die je tegen komt![]()
quote:
ik heb altijd naar beverley hills gekeken: ze heeft een walgelijke grove rotkop en visogen, YUCKquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef Taurus het volgende:
[..]Tis echt zo. Wat is er dan precies lelijk aan d'r ? Alleen d'r langwerpige gezicht? Want meer kan ik niet ontdekken op die foto hierboven hoor..
![]()
Ach ja, als je 60 bent dan zie je er niet altijd even geweldig meer uit.quote:
Sophia Loren wel hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, als je 60 bent dan zie je er niet altijd even geweldig meer uit.
In die clips ziet ze erquote:
Mjah, ik snap je wel een beetje.. Maar toch.. Beetje ingevallen koppie heeft ze nu.. Net een mummie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
Sophia is 70 schat ik zo. Is toch nog steeds een mooie vrouw ?
Een andere bril zou ook veel goed doen geloof ik... tsssquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je?
[afbeelding]
Doe mij dan maar Goldie Hawn
Zie ook Sophie Marceau - Franse schoonheid!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:31 schreef Duiveltja het volgende:
Sophie Marceau laat haar tittie zien op het Cannes filmfestival 2005.
Er is ook een filmpje van het incident filmpje
[afbeelding]
Ja idd..zorg dan dat het jurkje iets strakker is dat het niet meteen wanneer je omdraait afzakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:58 schreef Nory het volgende:
Die blik ook daarna. Ohhh, ik had het ook helemaal niet zien aankomen.. Ts, je let toch wel een beetje op als je zo'n jurk aanhebt?
Nou, dat dacht ik ook meteen!quote:
Ik heb er hier ook een gepost:quote:Op zondag 15 mei 2005 22:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik ook meteen!
Filmpje doet het niet bij mij.
Daar lukt het me ook niet. Maar bedankt!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook een gepost:
Sophie Marceau - Franse schoonheid!
Hij heeft gewoon een bepaalde uitstraling.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Michael Madsen had ooit een boevenkop en nu lijkt-ie net een zwerver
[afbeelding]
Je moet wel de aanwijzingen volgen die ik daar beschreven heb. Het is idd wat lastig om te downloaden van die gratis site, maar als je doet wat ik schrijf kan het geen probleem zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Daar lukt het me ook niet. Maar bedankt!
Volgens mij is ze dat ookquote:Op maandag 16 mei 2005 13:14 schreef Napoleonneke het volgende:
Man, die Lindsay Lohan ziet d'r uit als een heroinehoertje.
Dan doet ze dat net een maand ofzo? Daarvoor was ze namelijk alles behalve dun. Ik denk eerder dat ze gewoon een heel streng dieet is gaan volgen omdat ze (in haar ogen en die van vele anderen) te zwaar werd. En te zwaar zijn in Hollywood is funest natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:14 schreef Napoleonneke het volgende:
Man, die Lindsay Lohan ziet d'r uit als een heroinehoertje.
Die zal wel gepushed zijn door of haar agent of door haar vriendinnen.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan doet ze dat net een maand ofzo? Daarvoor was ze namelijk alles behalve dun. Ik denk eerder dat ze gewoon een heel streng dieet is gaan volgen omdat ze (in haar ogen en die van vele anderen) te zwaar werd. En te zwaar zijn in Hollywood is funest natuurlijk.
Of door haar pusher...quote:Op maandag 16 mei 2005 13:35 schreef SEMTEX het volgende:
Die zal wel gepushed zijn door of haar agent of door haar vriendinnen.
Wat is er mis met Kylie?quote:
Dan vind ik die foto daar boven nog 10x beterquote:
Kijk, ik verwacht niet dat sterren er in het echt precies zo uit zien als op hun zwaar gephotoshopte publiciteits-foto's.quote:
Deze foto is ook wel op een ongelukkig moment genomen hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:44 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Kijk, ik verwacht niet dat sterren er in het echt precies zo uit zien als op hun zwaar gephotoshopte publiciteits-foto's.
Maar dat Emma Bunton er in werkelijkheid uit zou zien als een grauwe 40-jarige huisvrouw, had ik ook weer niet verwacht.
Qua uitstraling doet het me vaag denken aan Charlize Theron in die Monster-film.
En ze lijkt er nog trots op te zijn ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:21 schreef Marty het volgende:
Nog èèntje uit de serie die ik hierboven geplaatst heb.
Hier kun je nog beter zien hoe dun ze wel niet geworden is...
[afbeelding]
Wat nouquote:
Hoewel ze overdreven vrolijk kijkt (quote:
Ik vind het Natalie Portman eigenlijk wel staan op de een of andere manier, ook al vind ik zulke 'kapsels' echt vreselijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:23 schreef woeshie het volgende:
Natalie Portman![]()
[afbeelding]
En Natalie Imbruglia![]()
[afbeelding]
Ze kijkt hier best wel lekker ontdeugend.quote:
Ik vind haar hier echt verschrikkelijk veel op die actrice lijken die Ally McBeal speelt!!! Of ligt dat nou aan mij?quote:
Ze heeft watermeloenen gekregen!!!quote:
Ja, voor een "V' filmquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:28 schreef Duiveltja het volgende:
Portman heeft het voor een rol afgeschoren.
Dat was toen nog niet bekend.quote:
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je de blauwe aders onder de vast en zeker flink uitgerekte huid kunt zien lopen, als ze haar shirtje uit trekt. Alsof er een ballon op knappen staat.quote:
'V' als in die jaren 80 serie V (for Victory)??? Met Willy/Freddy Krueger???quote:
quote:
Is dat überhaupt nog mogelijk als je een borstvergroting hebt gehad?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jemig die baby krijgt nog wat te verduren als ie die dingen helemaal moet leegdrinken..
http://spitsnet.nl/cci.php?rid=6&id=46035quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
'V' als in die jaren 80 serie V (for Victory)??? Met Willy/Freddy Krueger???
Cool!
En ze is nog niet eens aan het einde van haar zwangerschap.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]die ziet er niet uit!
en britney heeft idd grote tieten zeg!raak je toch zwaar van onder de indruk als kind denk ik
Goddank, want die eerste serie van V is veel te goed en cult om nog eens over te doen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:26 schreef kultivate het volgende:
[..]
http://spitsnet.nl/cci.php?rid=6&id=46035
Nee "V" als in de stripboekadaptatie V for Vendetta. Zie artikel voor meer info
Dat was bij mij nog niet bekendquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:15 schreef static het volgende:
Dat was toen nog niet bekend.
En waarom een externe bron terwijl het hier beschreven staat?
Kylie Minogue heeft borstkanker
Nope. http://www.imdb.com/title/tt0434409/quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
'V' als in die jaren 80 serie V (for Victory)??? Met Willy/Freddy Krueger???
Cool!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef postinggirl het volgende:
Volgens mij hebben de airbrushers er een dagtaak aan om foto's van Britney zo te bewerken dat ze geschikt zijn voor publicatie. Wat zal dat een zware klus zijn, zeg.
Eigenlijk is het eindresultaat vergelijkbaar met de virtuele modellen die je zo nu en dan ziet. Volledig gecreëerd op de pc.
quote:
Gwen Stefani, hier nog een (zelf gemaakt, echt precies op het goede momentquote:
Links vind ik het bestequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:55 schreef Moonah het volgende:
[..]Gwen Stefani.
Ze ziet er zelfs op de onflatteuze foto nog heel oké uit.
quote:
quote:
Overal en nergens. Heb een hele berg aan bookmarks voor vage showbizzforums, roddelwebsites e.d.quote:
Keep up the good work!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Overal en nergens. Heb een hele berg aan bookmarks voor vage showbizzforums, roddelwebsites e.d.
quote:
Ik ook!quote:
zeg, dat witte poncho achtige iets heb ik ook hierquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
Mary Kate en Ashley Olsen met fans, bewijzen dat veel geld niet altijd samengaat met goede smaak
[afbeelding]
Ik neem aan dat jij je nachthemd er niet onderdroeg en ook je verzameling lelijke kralenkettingen er niet bij om had gedaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg, dat witte poncho achtige iets heb ik ook hier
nee, een t-shirtje en spijkerbroekje en laarsjes... oh en een rozenkransquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je nachthemd er niet onderdroeg en ook je verzameling lelijke kralenkettingen er niet bij om had gedaan?
Dat ding van Ashley vind ik trouwens nog bizar-der
En de fans volgen hun voorbeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
Mary Kate en Ashley Olsen met fans, bewijzen dat veel geld niet altijd samengaat met goede smaak
[afbeelding]
quote:
ziekelijk dunquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:21 schreef Marty het volgende:
Nog èèntje uit de serie die ik hierboven geplaatst heb.
Hier kun je nog beter zien hoe dun ze wel niet geworden is...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
Kelly Clarkson (American Idols-winnares)
[afbeelding]
Ik vind haar eigenlijk best leuk, naturelquote:
Dat is haar nieuwe hubby niet, dat is Russell Crowequote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:33 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
Renee Zellweger met nieuwe hubby.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is haar nieuwe hubby niet, dat is Russell Crowe
Ik heb nog een ontopic plaatje ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Renee is getrouwd met een zekere Kenny, een country zanger
hier is hij [afbeelding]
Oh nee, sorry
HIER is hij [afbeelding]
Zo dan!quote:
Zo blijft ze in de ogen van het publiek altijd de frisse, 21-jarige Baby Spice. Is het niet geweldig?quote:
Gevonden:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft zij met Flava Flav van doen?
quote:
After hooking up on The Surreal Life, Flava Flav and former model Brigitte Nielsen are scheduled to star in their own reality early next year.
Dubbed Strange Love, The Surreal Life spin off will follow the rumored couple's every move for 10 episodes. Since the show's premier last September, Flav and Nielsen have been spotted around New York City, which fueled rumors the couple's romance was on and off camera. Nielsen is reportedly engaged to an Italian bartender.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:58 schreef DarkElf het volgende:
een paar kunnen er beter in het verspookte topic
Dat soort voor en na-plaatjes geven de burger moedquote:
Door plastische chirurgie verspookte vrouwen:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef DarkElf het volgende:
verspookt door plastische chirurgie toch? of is dat al een ancient topic en loop ik weer eens achter ?
Het doet me deugd te zien dat zijn genen hem gestraft hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
Hihi, niet echt onflatteus (alhoewel?), maar wel leuk: zo ziet Jordy (dat vervelende Franse jongetje me dat vervelende nummer van hem:
[afbeelding]
Ziet er nu zo uit
[afbeelding]
ja heel griezelig *ril*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:24 schreef Nory het volgende:
Whaha op die foto van Jack Osboure heeft hij ook nog gewoon zijn nagels gelakt![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:08 schreef tong80 het volgende:
Nory is 18 die weet ook niet wie Brigitte Bardot, Sofia Loren, Claudia Cardinale en Loekie Knol zijn
Maar die anderen nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:15 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik ben 17
én ik weet toevallig wel wie Brigitte Bardot en Sofia Loren zijn
![]()
Niet eens zo erg! Ze krijgt weer pluspunten omdat het er redelijk au naturel uitziet, dit itt de opgewarmde lijken uit het plastic-surgerytopic. Alleen voor dat haar is geen excuus te bedenkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:35 schreef SEMTEX het volgende:
Nog meer onflatteuze foto's:
Cybil Shepherd
[afbeelding]
Ik vind Geri er daar best leuk uit zien eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Geri Halliwell - geen sexappeal meer te bespeuren
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:32 schreef Copycat het volgende:![]()
Dress: $ 5.999,-
Haidressers: $ 450,-
Too tiny underwear: Priceless...
En ontzettend lelijke voeten...quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:36 schreef milagro het volgende:
wat zit daar tussen d'r benenik mag toch hopen dat het een rottig zittende string is
ze heeft trouwens best stevige dijen voor dat hele ranke lijfje
Heb eens ergens gelezen dat Paris Hilton iets van maat 44 heeft, en dat ze daarom altijd van die enorm hoge hakken draagt (In platte schoentjes lijken haar voeten nóg groter)..quote:
Ja klopt heb ik bij het altijd informatieve rtl boulevard Irene van de Laar ook horen zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef miki het volgende:
[..]
Heb eens ergens gelezen dat Paris Hilton iets van maat 44 heeft, en dat ze daarom altijd van die enorm hoge hakken draagt (In platte schoentjes lijken haar voeten nóg groter)..
De schoenen op de foto zijn duidelijk te klein, haar tenen zitten helemaal over de rand heen, maar of ze maat 44 heeft? zo groot zien ze er ook weer niet uit, vind ik, ik schat 42quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef miki het volgende:
[..]
Heb eens ergens gelezen dat Paris Hilton iets van maat 44 heeft, en dat ze daarom altijd van die enorm hoge hakken draagt (In platte schoentjes lijken haar voeten nóg groter)..
Ooooooh, dat valt wel mee..quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef milagro het volgende:
ik schat 42
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
Nog meer Brigitte:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Dat is idd dan 43/44quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef Copycat het volgende:
Op Google vind ik bij shoe size paris hilton vooral size 11 of 12... Weet even niet wat dat omgerekend is naar Nederlandse maatstaven.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef milagro het volgende:
Jaap Kingma en Miranda Werkman, wie kent ze niet!
Jaap, gozert, kei, gigant!
Doe maar niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:21 schreef milagro het volgende:
Als ik nu maat 42 zou hebben, zou ik nooit omvallen
Aha, da's de derde van die heilige drie-eenheid dus?quote:
Waar dan, dan ga ik daar niet wonen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Miranda Werkman is lokale Babe.
Nou, ik heb hele slanke smalle voeten, maar toch wel 39, hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Lieve kleine vrouwenvoetjes zijn okay!
www.jaapkingma.nlquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, da's de derde van die heilige drie-eenheid dus?
*Geen flauw idee heeft wie Kingsma is... maar als ie voor jou de King is, heb ik er vrede mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |