Ik vind die hele uitstraling zo verschrikkelijk fake dat ik ervan in de lach schiet. Dat haar van d'r klopt ook niet helemaal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef kultivate het volgende:
ik vind haar er niet eens zo heel slecht op staan.
Ja daar zag ik ook een stukje van. Het leek net of haar ene borst veel groter was dan haar anderequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:03 schreef la.femme.nikita het volgende:
patty brard laatst bij Jensen.. Mén wat zag dat wijf eruit zeg!
en die tieten dan, mijn hemel; die nep-schotten die erin zitten zag je zo zitten en schuiven.. BLAGHH!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde het niet geloven van Lindsey Lohan, maar moet toch toegeven dat er iets behoorlijk mis is met haar.
[afbeelding]
Beetje flauw is het wel om zulke foto's iedere keer maar weer openbaar te maken. Ze schieten gewoon 5 foto's per seconde... Dan haal je er altijd wel zo eentje uit ja... Leuk is dat nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ons favoriete slachtoffer:
[afbeelding]
De Lj-community waar deze foto op stond, suggereerde dat het rode flesje een flesje drank was
Volgens mij is di tniet Ashley Simpson hoor. Afgezien van 't feit dat je 't he lemaal nie tkan zien (ik weet niet waar de foto vandaan komt?) is Ashley volgens mij nooit zo 'strak' en 'klein' geweest.. ik heb dat altijd 'n beetje 'n lomp mollig meisje gevonden met bovendien veel speelser haar..quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde het niet geloven van Lindsey Lohan, maar moet toch toegeven dat er iets behoorlijk mis is met haar.
[afbeelding]
Deze van Ashley Simpson is wel grappig:
[afbeelding]
Dat is Ashley wel hoor.. ze heeft dr haren geknipt en geverfd!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij is di tniet Ashley Simpson hoor. Afgezien van 't feit dat je 't he lemaal nie tkan zien (ik weet niet waar de foto vandaan komt?) is Ashley volgens mij nooit zo 'strak' en 'klein' geweest.. ik heb dat altijd 'n beetje 'n lomp mollig meisje gevonden met bovendien veel speelser haar..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij is di tniet Ashley Simpson hoor.
Ik ben bang van wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lijkt alsnog niet, maar goed, 't zal wel, ligt aan mij waarschijnlijk
Yep, dat is d'r echt wel. Staat haar echt goed trouwens, dat haar! Ik heb momenteel ook dezelfde kleurquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:28 schreef Classique het volgende:
[..]
Dat is Ashley wel hoor.. ze heeft dr haren geknipt en geverfd!
Zie deze link: http://www.ashleemedia.net/thumbnails.php?album=567
Zelfde outfit als lindsay lohan bij zo'n televisie strand feest (met matthew perry)quote:
volgens mij is dat voor paris hilton geen oops meerquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef Nory het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is?
Paris Hilton, Oops..
[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoeveel dubbelzijdig tape er is gebruikt om die jurk op zn plek te houden!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:30 schreef apestaartje het volgende:
Onderstaande post plaatste ik nog ergens onderaan het vorige topic, ik herhaal hem even:
Typisch zo'n vrouw die een half uur lang nadenkt over de pose die ze zodadelijk voor de fotograaf wil aannemen.
En zou dat pijn doen, 24 uur per dag zo lachen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |