quote:Pop queen Kylie Minogue has been diagnosed with breast cancer.
The singer will undergo immediate treatment and has cancelled the Australian leg of her Showgirl tour.
The 36-year-old was diagnosed earlier this week while staying in Melbourne with her family.
She had been due to begin her tour of the country in Sydney on Thursday.
"I was so looking forward to bringing the Showgirl tour to Australian audiences, and am sorry to have to disappoint my fans," she said in a statement.
Je kan niet alles met geld kopen. Gezondheid bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:04 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft genoeg geld voor een topbehandeling dus hopelijk voor haar komt het goed.
je kunt wel de beste artsen krijgen, en ze nemen meer tijd voor je.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan niet alles met geld kopen. Gezondheid bijvoorbeeld
Hopenlijk is het goed te behandelen.
Ook als kanker te genezen is, dan is het nog een zwaar genezingsproces. Hoe "goed" de artsen ook zijn (Bij bestrijding van kanker zie ik niet echt waar het goed/minder goed element in zit mbt de arts..)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
je kunt wel de beste artsen krijgen, en ze nemen meer tijd voor je.
en als ze door borstkanker mocht overlijden schaadt dat haar carriere niet? Domme opmerking!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:29 schreef Disorder het volgende:
Dat is klote, maar ze heeft tenminste geen kontkanker. Dat zou haar carrière pas schaden.
Geen enkel vrouw verdient borstkanker. Ik vind het naar voor haarquote:Zangeres Kylie Minogue heeft borstkanker. Die diagnose is afgelopen week gesteld, zegt haar management. Ze wordt meteen behandeld en haar tour door Australië wordt uitgesteld. Die tour zou volgende maand beginnen.
In een verklaring zegt de 36-jarige Kylie dat ze het vervelend vindt dat ze haar fans moet teleurstellen. "Ik zag ernaar uit om de 'showgirl' tour voor het Australische publiek te brengen."
De zangeres die volgende week 37 wordt hoopt dat ze snel weer kan optreden. De volledige verklaring van haar management is hier te lezen.
Als het idd in een vroeg stadium is, zullen de vooruitzichten niet ongunstig zijn. Het 5-jarig overlevingspercentage van borstkanker ligt momenteel op iets van 80% dacht ik, zelfs bij de meest agressieve vorm. Maar dan moet het wel in een vroeg stadium ontdekt worden. En Kylie is nog niet oud genoeg om bij een bevolkingsonderzoek gescreend te zijn (als ze dat in Australië al ingevoerd hebben), dus laten we maar hopen dat het persbericht klopt wat dat betreft.quote:"Kylie was diagnosed with early breast cancer," said the The Frontier Touring Company
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |