* Tackleberry is nog steeds verslaafd aan Championship Manager 03-04...quote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Football Manager 2005 en Transport Giant
Nou, in mijn geval daaromquote:Op maandag 30 mei 2005 22:06 schreef mschol het volgende:
hoe komt het dat opeens iedereen in de ban is van SC4
de topic reeks loopt nu weer erg lekker
Sorry hoor, maar wat verwacht je dan van een platvormgame? 50 uur gameplay op Light & Dark side? Ik vind dat de eisen van de speelduur een beetje te hoog worden tegenwoordig. 10 uur gamen is meer dan zat.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:09 schreef fayakill het volgende:
[..]
hmm...het duurde amper 10 uurtjes voordat ik em klaar had, wel een tegenvaller![]()
dus niet, daar ben je in een dagje doorheenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat verwacht je dan van een platvormgame? 50 uur gameplay op Light & Dark side? Ik vind dat de eisen van de speelduur een beetje te hoog worden tegenwoordig. 10 uur gamen is meer dan zat.
U lucky bastardquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef Smots het volgende:
momenteel bezig met de review-build van Battlefield 2.
mwoah... valt wel mee hoor.quote:
hier af en toe ook nog, maar minder door examens.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Football Manager 2005 en Transport Giant
frustrerend vind ik het niet. Nu ik handig methode weet om toch twee aparte spoolijnen te bouwen is het wel tofferquote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook leuk
soms frustrerend irritant maar oke..
98, maar had niet zoveel tijd om uitgebreid naar een plaatje op zoek te gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef speknek het volgende:
Heb je nou ISS 98 of 64?
omdat het een uitweg bied voor de spanningen die je opbouwt?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik ben weer helemaal verslaafd aan Enemy Territory. Waarom raak je altijd verslaafd aan spellen als je voor je tentamen zou moeten leren?
Dat vind ik nog steeds het beste voetbalspel allertijden, man wat heb ik dat lang gespeeld. Ongeveer twee jaar voor het einde van de N64 had ik geen spel meer gekocht, maar dit spel heb ik de hele tijd doorgegaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Cheiron het volgende:
98, maar had niet zoveel tijd om uitgebreid naar een plaatje op zoek te gaan.
Die zou ik nog best graag willen hebben...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:53 schreef DarcMarc het volgende:
Grim Fandango [[url=http://img189.echo.cx/img189/6356/grimfandango3cy.th.jpg]afbeelding][/URL]
meesterlijk spel![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:32 schreef Zwoerd het volgende:
Football manager 2005
Het ziet er ondertussen vreselijk gedateerd uit, maar de gameplay is echt heerlijk. Als totale noob kun je gewoon een leuke wedstrijd spelen op makkelijk niveau. Als je verder bent stooi je met breedte passjes, steekballetjes en 1-2tjes. Echt heerlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds het beste voetbalspel allertijden, man wat heb ik dat lang gespeeld. Ongeveer twee jaar voor het einde van de N64 had ik geen spel meer gekocht, maar dit spel heb ik de hele tijd doorgegaan.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef Tali-banaan het volgende:
Die 1-2tjes uit ISS waren inderdaad dope. Ik deed niks anders
Ook goed: met R ingedrukt op A kun je hem laag voor geven en dan ook nog met Z een curve meegeven. Ideaal om laag over de grond langs de verdediger je aanvaller te bereiken. Dat is niet heel veel beter dan naar de achterlijn rennen en dan een steekpass doen, maar je voelt je wel extreem master als je het goed kan. En als je ooit nog met z'n tweeen tegen elkaar speelt, zorg er dan voor dat je wat geoefend met de manual keep bent. Heerlijk om in de laatste minuut met je keeper naar voren te rennen en proberen te scoren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef Cheiron het volgende:
Het ziet er ondertussen vreselijk gedateerd uit, maar de gameplay is echt heerlijk. Als totale noob kun je gewoon een leuke wedstrijd spelen op makkelijk niveau. Als je verder bent stooi je met breedte passjes, steekballetjes en 1-2tjes. Echt heerlijk.
die wil ik ook!quote:
ik koop 'm vrijdag welquote:
Dat curve meegeven zocht ik! Vanavond eens proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Ook goed: met R ingedrukt op A kun je hem laag voor geven en dan ook nog met Z een curve meegeven. Ideaal om laag over de grond langs de verdediger je aanvaller te bereiken. Dat is niet heel veel beter dan naar de achterlijn rennen en dan een steekpass doen, maar je voelt je wel extreem master als je het goed kan. En als je ooit nog met z'n tweeen tegen elkaar speelt, zorg er dan voor dat je wat geoefend met de manual keep bent. Heerlijk om in de laatste minuut met je keeper naar voren te rennen en proberen te scoren.
Hufter!quote:
Same, op de PS2 heb ik alleen wat rondgereden maar geen missies gedaan. Die missies hebben wel een érg hoog 'negergehalte', dan bedoel ik die spreektaal enzo, te ergquote:
Later word dat wat minder ( dat negergehaltequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Same, op de PS2 heb ik alleen wat rondgereden maar geen missies gedaan. Die missies hebben wel een érg hoog 'negergehalte', dan bedoel ik die spreektaal enzo, te erg
En eten enzo hadden ze er van mij ook wel uit kunnen laten, alleen maar irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |