Moeten ze de search maar weer eens activeren.quote:
Inderdaad zéér okéquote:Op maandag 30 mei 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Quake 3, ook LAN's mee gedaan, erg cool
hoe komt het dat opeens iedereen in de ban is van SC4quote:Op maandag 30 mei 2005 22:02 schreef speknek het volgende:
Ik heb binnenkort een tentamen, dus nu ben ik weer even verslaafd aan Sim City 4. Ik had toch nooit echt een mooie stad op kunnen bouwen, maar het gaat nu wonderwel aardig.
hmm...het duurde amper 10 uurtjes voordat ik em klaar had, wel een tegenvallerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:41 schreef fayakill het volgende:
Psychonauts
geweldig spel...een van de meest originele games ever
[afbeelding]
[afbeelding]
is ook leukquote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Transport Giant
* Tackleberry is nog steeds verslaafd aan Championship Manager 03-04...quote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Football Manager 2005 en Transport Giant
Nou, in mijn geval daaromquote:Op maandag 30 mei 2005 22:06 schreef mschol het volgende:
hoe komt het dat opeens iedereen in de ban is van SC4
de topic reeks loopt nu weer erg lekker
Sorry hoor, maar wat verwacht je dan van een platvormgame? 50 uur gameplay op Light & Dark side? Ik vind dat de eisen van de speelduur een beetje te hoog worden tegenwoordig. 10 uur gamen is meer dan zat.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:09 schreef fayakill het volgende:
[..]
hmm...het duurde amper 10 uurtjes voordat ik em klaar had, wel een tegenvaller![]()
dus niet, daar ben je in een dagje doorheenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat verwacht je dan van een platvormgame? 50 uur gameplay op Light & Dark side? Ik vind dat de eisen van de speelduur een beetje te hoog worden tegenwoordig. 10 uur gamen is meer dan zat.
U lucky bastardquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef Smots het volgende:
momenteel bezig met de review-build van Battlefield 2.
mwoah... valt wel mee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |