Killing Spree!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:13 schreef dabadbass het volgende:
Unreal Tournament die uit 1999![]()
geweldig om online te spelen.
[afbeelding]
He lachenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:13 schreef gammapooka het volgende:
RealFlight G2, een Flight Simulator voor modelbouwvliegtuigen :
[afbeelding]
Grappig.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:13 schreef gammapooka het volgende:
RealFlight G2, een Flight Simulator voor modelbouwvliegtuigen :
[afbeelding]
Leuk vliegspel mis ik wel op de XBOX eigenlijk.. PS2 heeft wel een coole en zeer mooie.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grappig.Je had vroeger een game waarbij je met modelvliegtuigjes door een huis kon vliegen. Je kon kiezen om te vechten aan de zijde van de geallieerden of van de Axis-zijde. Was wel Arcade maar erg leuk om te spelen. Airfix was de naam van dat spel geloof ik.
Toy Commander?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grappig.Je had vroeger een game waarbij je met modelvliegtuigjes door een huis kon vliegen. Je kon kiezen om te vechten aan de zijde van de geallieerden of van de Axis-zijde. Was wel Arcade maar erg leuk om te spelen. Airfix was de naam van dat spel geloof ik.
Airfix Dogfighterquote:Op maandag 30 mei 2005 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
Toy Commander?
De Air Combat reeks? Die ziet er inderdaad geweldig uit. Ik kan niet wachten tot ze een deel op de PS3 maken. Op de Xbox heb je dat ene spel toch? Ik ben even de naam kwijt, kon je ook online spelen. Was wel arcade.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef Bastard het volgende:
Leuk vliegspel mis ik wel op de XBOX eigenlijk.. PS2 heeft wel een coole en zeer mooie.
Die ja.quote:
Secret weapons over Normandy zeker? met als bonusvliegtuigjes Xwings en Tie Fightersquote:Op maandag 30 mei 2005 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De Air Combat reeks? Die ziet er inderdaad geweldig uit. Ik kan niet wachten tot ze een deel op de PS3 maken. Op de Xbox heb je dat ene spel toch? Ik ben even de naam kwijt, kon je ook online spelen. Was wel arcade.
Crimsons Skies bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:21 schreef DinoPK het volgende:
Secrets of Normandy zeker? met als bonusvliegtuigjes Xwings en Tie Fighters
Of bedoel je toch Crimson Skies?
Inderdaad. Erg goed spel. De balans tussen lastig en makkelijk is ook erg goed uitgewerkt. Een newbie kan het spel spelen, maar voor de doorgewinterde shooter fan is er ook meer dan goed te belevenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:33 schreef knox_ het volgende:
Call of duty United Offensive
[afbeelding]
Ik heb hem pas sinds gister, en heb me er gelijk een paar uur mee vermaaktEen van de meest verslavende spellen die ik ooit gespeeld heb
Als je er eenmaal aan begint wil je gewoon niet meer stoppen
Wordt Operation Flashpoint online ook nog vaak gespeeld?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:16 schreef Steeven het volgende:
En daarom speel ik enkel en alleen Operation Flashpoint op het moment.
Door dit te ;ezen zou ik het bijna gaan spelen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:16 schreef Steeven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Operation Flashpoint
En daarom speel ik enkel en alleen Operation Flashpoint op het moment.
Moeten ze de search maar weer eens activeren.quote:
Inderdaad zéér okéquote:Op maandag 30 mei 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Quake 3, ook LAN's mee gedaan, erg cool
hoe komt het dat opeens iedereen in de ban is van SC4quote:Op maandag 30 mei 2005 22:02 schreef speknek het volgende:
Ik heb binnenkort een tentamen, dus nu ben ik weer even verslaafd aan Sim City 4. Ik had toch nooit echt een mooie stad op kunnen bouwen, maar het gaat nu wonderwel aardig.
hmm...het duurde amper 10 uurtjes voordat ik em klaar had, wel een tegenvallerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:41 schreef fayakill het volgende:
Psychonauts
geweldig spel...een van de meest originele games ever
[afbeelding]
[afbeelding]
is ook leukquote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Transport Giant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |