Zeer zeker! Ook in centrum en het gebied tussen de Kinderstraat en de Overtoom.quote:
Jammer dat je het verschil niet ziet tussen grammatica en logica.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef gr8w8 het volgende:
Zijn punt: een klein grammaticaal dingetje wat ik wel degelijk noem.
Datis het hele punt met je: je voelt je persoonlijk door mijn opmerkingen aangevallen maar je gaat er niet inhoudelijk op in.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef gr8w8 het volgende:
Vervolgens ga ik daar wel op in, ik vraag namelijk om zijn argumenten vóór. Ook op zijn laatste zin, geef ik antwoord. Het lijkt inderdaad andersom te zijn. Ik val ieg niemand persoonlijk aan of ga zeuren om zijn situatie.
Dat er geen voortgang is zit heeft er onder andere mee te maken dat je niet op de inhoud in gaat en alles ziet als een persoonlijke aanval.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef gr8w8 het volgende:
Maar goed, ik zie hier geen voortgang in zitten. Veel plezier nog.
Ja, post nu maar iets in de trand van, ah, nou gaat ie weg, kannie het niet winnen boe boe boe. Tuurlijk mag je het laatste woord als je je daar beter door voelt.![]()
Mooi verwoord Doc!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:27 schreef Doc het volgende:
Wat heeft Amsterdam voor mij?
<verhaal>
Het moge duidelijk zijn datAmsterdam
voor mij een geweldige stad is.
quote:
"kijk daar loopt een zwerver!"quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:32 schreef buzzer het volgende:
Ik mag graag een dagje stadten in Amsterdam hoor, leuke stad met leuke verzameling mensen
"kijk daar zit een dealer!"quote:leuke terrasjes
"kijk daar drijft een lijk!"quote:mooie grachten
Dit is mooi gezegd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:27 schreef Doc het volgende:
Wat heeft Amsterdam voor mij?
romantisch verhaal
Het moge duidelijk zijn datAmsterdam
voor mij een geweldige stad is.
En het is een prettig gemeleerde stad met een allegaartje aan inwoners, van sjiek tot armoedig, van trendy tot achtergebleven, van student tot kunstenaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:02 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dit is mooi gezegd.
Het mooie aan Amsterdam vind ik dat de stad LEEFT, je hebt het gevoel dat je ergens bent waar iets gebeurt en dat heeft een positief effect op de mensen, in ieder geval op mij.
In Amsterdam heb je echt van alles wat, zodat je nooit het gevoel hebt dat je opgesloten zit, wat ik in andere steden waar ik gewoond heb wel eens had. En daarbij is Amsterdam toch zo overzichtelijk als een dorp, in tegenstelling tot een stad als Londen.
Zij het dat in Utreg de junktraverse onder HC inmiddels alweer bijna 2 jaar gesloten is en af wordt gebroken in het nieuwe HC/CS plan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef kamagurka het volgende:
Bovendien gaat het gros van de klachten over Amsterdam inmiddels ook op voor andere steden in Nederland, vaak nog veel meer zelfs!
Junks? Wel ns rond dat vervloekte junk-mortuarium Hoog-Catharijne gelopen in Utrecht? Het CS van Rotterdam?
En toch werkt de Rotterdamse aanpak beter. Dat kan je opmaken uit de misdaadcijfers de afgelopen 4 jaar.quote:Misdaad? Daarin is Amsterdam allang voorbijgestreeft door enkele andere onfrisse steden in dit land. Qua knokpartijen staat Eindhoven zelfs al boven Amsterdam
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Soul79 het volgende:
Maar Amsterdammers zijn wel de enigen die dit mogen zeggen. De rest moet z'n mond houden.
Jaaa doen! Dan kunnen we samen winkelen en eten en makeuppenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa klopt wel, aan de andere kant, ik kom zo vaak mensne uit de randstad tegen die het daarbuiten allemaal zo ondergewaardeerd en primitief vinden, terwijl dat niet zo is, en dan krijg je daar weer allergische reacties van.
Ik wil trouwens heel graag in amsterdam wonen binnen nu en 2 jaar.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zij het dat in Utreg de junktraverse onder HC inmiddels alweer bijna 2 jaar gesloten is en af wordt gebroken in het nieuwe HC/CS plan.
Zij het dat Rotterdam CS sinds er camera's hangen 60% minder overlast is van drugshandelaren en ook Rotterdam CS flink op de schop gaat
Stond Rotterdam niet ergens bovenaan de onveiligste stedenlijst in het laatste onderzoek in het vorige topic?quote:En toch werkt de Rotterdamse aanpak beter. Dat kan je opmaken uit de misdaadcijfers de afgelopen 4 jaar.
in Limburg vinden verhoudingsgewijs meer misdaden en moorden plaats, dus overdrijf niet zo zeg....quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"kijk daar loopt een zwerver!"
[..]
"kijk daar zit een dealer!"
[..]
"kijk daar drijft een lijk!"
![]()
Leg die cijfers eens naast het aantal beschikbare agenten!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
in Limburg vinden verhoudingsgewijs meer misdaden en moorden plaats, dus overdrijf niet zo zeg....
Afgelopen jaar nog is er een referendum geweest over de keuze tussen 2 plannen. In het najaar start men met bouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]Dat nieuwe HC/CS plan wat inmiddels al meer dan 7 jaar in papieren versie ergens in een laatje ligt en waar niemand iets mee doet... right!
Was het niet slechter 3 jaar terug?quote:Stond Rotterdam niet ergens bovenaan de onveiligste stedenlijst in het laatste onderzoek in het vorige topic?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Is er toen nog een steen door de ruit gegooid en gezopen trouwens?
Berlijn is gewoon een soort van Almere in het grootquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef donald_dick het volgende:
berlijnwat een kutstad is dat, grauw, dood na 8en en vooral alleen maar goedkope hoeren en sexshops.
Goed nachtleven daar hoor.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef LSS het volgende:
[..]
Berlijn is gewoon een soort van Almere in het groot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |